וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן חולמת על זכייה בצ'מפיונס, אנצ'לוטי: "בטוחים בעצמנו"

אלופת גרמניה הרשימה עם החמישייה מול ארסנל בלונדון, חשבון הטוויטר של הקבוצה עקץ את התותחנים ("מה השעה? עשרה ל"), והמאמן אנצ'לוטי כבר חושב על הגביע. וגם: טיאגו מציג את ארוחת הניצחון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רובן חוגג/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהנחילה אתמול (שלישי) לארסנל את התבוסה הביתית הכי גדולה שקבוצה אנגלית ספגה בליגת האלופות, אלופת גרמניה באיירן מינכן כבר חושבת קדימה ומוכנה להסתער על התואר. באיירן הביסה את ארסנל 1:5 בלונדון, השלימה ניצחון 2:10 בשני המשחקים, ולפחות באירופה נראית פשוט מצוין. חשבון הטוויטר של המועדון התפנה לעקוץ את התותחנים האומללים, ולא יכלו להסתיר את השמחה.

"מה השעה? עשרה ל"

לא, זה לא חלום, זה קרה

טיאגו מציג: ארוחת הניצחון

קרלו אנצ'לוטי אמר אחרי המשחק: "המשחק היה קשה מאוד עד הפנדל. היינו פתוחים מדי מאחור. הם לחצו ודחפו קדימה כמו שציפינו. לא הנענו את הכדור טוב כמו שאנחנו תמיד מניעים". עם זאת הוא מודה ש"קשה לשמור על פוקוס כשאתה מוביל 1:5. דיברנו על זה לפני המשחק". כשנשאל על סיכויי קבוצתו לזכות השנה בליגת האלופות ענה אנצ'לוטי: "אנחנו מאוד תחרותיים, אבל בליגת האלופות הפרטים הקטנים מכריעים משחקים. קשה לדעת מה יהיה בעתיד, אבל אנחנו מאוד בטוחים בעצמנו".

אריאן רובן אמר: "אני חושב שבמשחק הראשון שיחקנו הרבה יותר מאשר היום. המחצית הראשונה שלנו לא הייתה טובה מספיק, לא היינו אגרסיביים מספיק. ציפינו למשחק קשה, הם הלכו על הכול עד הסוף. יש ביקורת על המחצית הראשונה שלנו. המחצית השנייה הייתה טובה, ברור שהפנדל והאדום שינו את המשחק. אבל אם אנחנו ממשיכים לרבע הגמר, היכולת מהמחצית הראשונה לא תספיק. בשנים האחרונות הודחנו בחצי הגמר, יהיה קשה מאוד להגיע לשלבים האחרונים ולכן אנחנו צריכים לחשוב רק משחק-משחק. מנקודת המבט שלי אני חושב שהייתה עבירה ברורה על לבנדובסקי והופתעתי שהוא קיבל רק צהוב בהתחלה. אפשר להתווכח על החוקים, אבל אני חושב שאין לי מה להגיד על זה".

קרלו אנצ'לוטי מאמן באיירן מינכן. רויטרס
הפייבוריטים? אנצ'לוטי/רויטרס

מספרי המשחק

*באיירן מינכן ניצחה 1:5 את ארסנל בכל אחד משלושת המפגשים האחרונים בין השתיים.

*באיירן מינכן עלתה לרבע גמר ליגת האלופות בפעם השישית ברציפות וה-16 בסך הכול. היא הראשונה שעולה לרבע גמר האלופות 16 פעמים.

*ארתורו וידאל כבש את הצמד הראשון שלו במדי באיירן מינכן.

*דוגלאס קוסטה כבש בכל אחת מחמש ההופעות האחרונות שלו בליגת האלופות.

*באיירן מינכן כבשה העונה שבעה שערים ממצבים נייחים, יותר מכל קבוצה באלופות.

*באיירן הפסידה בשני משחקי החוץ האחרונים שלה בליגת האלופות אחרי שפיגרה במחצית. לא הפעם.

*באיירן לא הצליחה לשמור על רשת נקייה באף אחד משבעת משחקי החוץ האחרונים שלה באלופות.

* פרנק ריברי ערך את הופעתו ה-100 במסגרות האירופיות

* באיירן מינכן פתחה עם ההרכב המבוגר ביותר בתולדות המועדון בליגת האלופות (הגיל ממוצע: 30 שנים ו-14 ימים).

* אריאן רובן הפך לכובש ההולנדי השני בטיבו בליגת האלופות (29). הוא השתווה לרוי מקאי ולפטריק קלייברט. רק לרוד ואן ניסטלרוי (56) יש יותר שערים במפעל.

אנצ'לוטי גאה

ריברי אופטימי

אלאבה חוגג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully