וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ההסכמה של המנהל המקצועי מפרידה בין אלגרי לברצלונה"

מאמן יובנטוס, שחתום עד 2018 אצל הגברת הזקנה ושמו נקשר גם עם ארסנל, סומן כאופציה הבאה של האלופה הספרדית. המנהל המקצועי עדיין מעדיף את ואלוורדה, מועמדתו של סמפאולי נחלשת

one

בווידאו.: ברצלונה מביסה 0:5 את סלטה ויגו

מאז ההודעה כי לואיס אנריקה יסיים את תפקידו בברצלונה בסיום העונה, חרושת השמועות אודות מחליפו צוברת תאוצה. היום (רביעי) מדווחים בתקשורת האיטלקית כי מסימילאנו אלגרי נחשב למועמד הבכיר לרשת את לוצ'ו בסיום העונה.

עוד בנושא:

הקטור ביירין: "אנחנו בנקודת שפל, אך כל השחקנים עומדים מאחורי ונגר"
ריאל מדריד: רונאלדו זעם בהפסקה, ראמוס הודה: "אשן טוב אם ברצלונה תודח"

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. AP
בדרך לקטלוניה? אלגרי/AP

האיטלקי המוערך עשוי לעזוב את יובנטוס בסיום העונה בשל חילוקי דעות עם מספר השחקנים, בראשם לאונרדו בונוצ'י, איתו התעמת כבר פעמיים מאז תחילת 2017. גם עם ההנהלה יש לאלגרי אי הבנות, שעשויות להוביל אותו מחוץ למועדון. ארידו ברידה, אחד מהיועצים הקרובים של ז'וזפ מריה ברתומיאו, כבר הבהיר לנשיא ברצלונה כי אלגרי הוא האופציה המועדפת על פני חורחה סמפאולי מסביליה, שנחשב למועמד הבכיר על פי הסקרים בקטלוניה ומועמדתו נחלשת בשל הדרישות המופרזות לגבי רכש.

כרגע נדמה כי המחסום היחידי בין אלגרי לברצלונה הוא הרצון של המנהל המקצועי רוברטו פרננדס למנות את ארנסטו ואלוורדה, שעדיין לא האריך את חוזהו באתלטיק בילבאו, וסומן כמועמד נוח של ההנהלה ובעל יחסים קרובים עם פרננדס.

ברידה הודה בראיון לתקשורת האיטלקית: "אני מכיר אותו היטב, הוא חבר קרוב שלי ומאמן נהדר. אני לא יכול לדבר על המועמדות של אלגרי לברצלונה או קשר מסוים שלו למועדון. יש לו חוזה ביובנטוס.בכל יום בספרד חושבים על שם נוסף.

מאז ההודעה של לואיס אנריקה קשרו את שמו של רונאלד קומאן, סמפאולי ואוסביו סקריסטן לבארסה. אני לא יודע מה יהיה בעתיד, אבל השם של אלגרי הוא לא דבר מופרך עבור ברצלונה". אלופת ספרד היא לא הקבוצה היחידה ששמה נקשר עם אלגרי, שחתום אצל הגברת הזקנה עד 2018, כאשר גם ארסנל מעוניינת בו כיורש לארסן ונגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully