וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: רונאלדו זעם בהפסקה, ראמוס הודה: "אשן טוב אם ברצלונה תודח"

ריאל מדריד עברה רגעי לחץ בטרם ניצחה 1:3 בנאפולי, רונאלדו העצבני זעם בהפסקה: "לא יודעים להגן". ראמוס מתעקש ש"אני לא גיבור" (למרות שהמספרים מראים אחרת), ועוקץ את ברצלונה. וגם: ראמוס הפך למושיע על חשבון רונאלדו

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס חוגג. רויטרס
סקורר. ראמוס/רויטרס

ריאל מדריד העפילה אתמול (שלישי) לרבע גמר ליגת האלופות אחרי ניצחון 1:3 על נאפולי באיטליה, אבל בדרך עברה לא מעט רגעי מתח ולחץ. במחצית הראשונה זה עוד היה מותח, כשנאפולי הובילה 0:1 על ריאל מדריד במשחק השני בשמינית גמר ליגת האלופות לאחר ה-1:3 של הבלאנקוס במשחק הראשון. אלא שלמחצית השנייה הספרדים עלו כמו מלוע של תותח, בעיקר סרחיו ראמוס שכבש ועזר לדריס מרטנס לכבוש עצמי, ובסופו של דבר הם יצאו מאיטליה עם ניצחון 1:3 שסידר להם את הכרטיס לרבע גמר ליגת האלופות.

במחצית הראשונה ריאל נראתה מעט אבודה, כשהאיטלקים הנמרצים רצים 6 ק"מ יותר מאשר הבלאנקוס, ויודעים ששער נוסף יעלה אותם לשמונה האחרונות. עד ההפסקה נאפולי בעטה 11 פעמים לשיר - הכמות הכי גדולה לעבר השער של ריאל בעידן זידאן. אחרי האסיפה, במנהרת השחקנים, נראה כריסטיאנו עצבני כשהוא אומר בכעס לפפה "אנחנו לא יודעים לשמור". לשמחתו, במחצית השנייה הדברים השתנו, ונאפולי בעטה לשער של קיילור נבאס רק פעמיים נוספות. יש לציין שריאל מדריד ספגה 12 שערים העונה בליגת האלופות - כפול מאשר ספגה בכל העונה שעברה במפעל (6).

גיבור הערב היה סרחיו ראמוס, שכבש צמד וסיפר: "זה המשחק ה-100 שלי באלופות ואני שמח לחגוג אותו עם עזרה לקבוצה. זה היה רגע מיוחד כי סבלנו הרבה בשבועות האחרונים. רק לפני שבוע הביקורת קברה אותי. אבל היום אני לא גיבור. שני השערים האלה לא עשו אותי גיבור, אני מנסה לא להיסחף, כי הקבוצה סבלה יחד ולא כבודדים. הנוסחה שלנו להצליח היא ברורה - להיות הכי טובים שאנחנו יכולים. אופ"א נתנו את השער שלי למרטנס? שלא יתעסקו איתי - זה שער שלי".

ראמוס נשאל על המשחק של בארסה הערב מול פריס סן ז'רמן, ואמר ש"זה לא מדאיג אותי יותר מדי, ברור שאהיה יותר שמח אם היא תפסיד, שאשן יותר רגוע אם הם יודחו". עוד הוסיף בנוגע לחגיגת השער שלו, ותנועת הטלפון כמו זו של מסי מול סלטה ויגו: "לא חגגתי עם הטלפון בגלל ליאונל מסי, עשיתי את זה הרבה לפני, זה לא באמת מעניין אותי".

עוד בנושא:

ליגת האלופות: ריאל מדריד גברה 1:3 על נאפולי והעפילה לרבע הגמר
ליגת האלופות: באיירן מינכן דרסה 1:5 את ארסנל בדרך לרבע הגמר
ארסן ונגר: "אני מצטער עבור האנשים ששילמו הרבה כסף כדי לראות את זה"

שחקני נאפולי דריס מרטנס, לורנצו אינסינייה. רויטרס
שער שלא הספיק. מרטנס עם אינסינייה/רויטרס

המספרים של ראמוס

* לסרחיו ראמוס עשרה שערים העונה בכל המסגרות: שישה בליגה, שלושה בצ'מפיונס, אחד בסופר קאפ. הוא בלם.

* אגב ראמוס, את כל שבעת השערים האחרונים שלו במפעל הוא כבש בשלבי הנוקאאוט.

* מי הגיבור של ריאל? לראמוס יש העונה שלושה שערים באירופה במדי הבלאנקוס, לרונאלדו יש שניים.

* מי המושיע של ריאל? ארבעה מהשערים של ראמוס העונה השוו את התוצאה וחילצו את ריאל מפיגור. שניים היו שערי ניצחון. הוא בלם.

* לבלם נבחרת ספרד 11 שערים באירופה ב-100 הופעות. שמונה מהם הגיעו בנגיחות.

* ראמוס השתווה לרוברטו קרלוס בדירוג הכובשים של שחקני ההגנה במדי הבלנאקוס. לשניהם 68 שערים, במקום הראשון נמצא פרננדו היירו עם 127.

* זו הפעם השנייה בלבד ב-34 משחקים שריאל מדריד יורדת בפיגור להפסקה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
"בלילה הקודר של הבלאנקוס, הקפטן הלבן הוכיח אופי". ראמוס/רויטרס

התקשורת העולמית: "ראמוס תמיד מושיע"

גם בתקשורת העולמית כבר מודים שראמוס הפך לווינר הגדול של ריאל. "מדריד כבר הייתה על הקרים בנאפולי עד שהגיע ראמוס", נכתב ב"אולה" הארגנטינאי, שכינו את ראמוס בכינוי SR7, "אם יש מישהו שתמיד מושיע את הקבוצה שלו במצבים קשים, זה לא רונאלדו, בייל או בנזמה, אלא סרחיו ראמוס".

ב-ESPN נכתב ש"שוב ראמוס היה גיבור הניצחון של ריאל מדריד: בלילה הקודר של הבלאנקוס, הקפטן הלבן הוכיח אופי וסחף את קבוצתו". ב"ל'אקיפ" נכתב ש"סרחיו ראמוס שוב הוכיח שהוא סקורר אמיתי, וכמו שעשה ב-2014 ו-2016, שוב היה המושיע של ריאל". ב"מירור" הבריטי נכתב ש"כשכריסטיאנו לא במצב רוח (בעט לקורה), ריאל שוב יכולה להסתמך על הקפטן שלה... נאפולי חלמה, עד שמר צ'מפיונס התעורר".

אלברו ארבלואה מברך

הציטוטים

זינדין זידאן אמר: "המחצית הראשונה הייתה רעה מאוד ובה סבלנו הרבה. לא התחלנו לשחק בצורה מתאימה וזה פגע בנו מאוד, בזמן שנאפולי שיחקה נהדר. אני לא חושב שהיינו ברי מזל, כי מזל לא באמת קיים בכדורגל. ה-1:3 מדבר בעד עצמו, כי ההבדל היה ברור מבחינת האיכויות".

דניאל קרבחאל חגג: "נאפולי הקשתה עלינו, אבל הצלחנו להשתפר במחצית השנייה. המאמן ביקש מאיתנו להגביר את הקצב ולשחק חזק, אני שמח שעשינו את זה. אם נשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה אנחנו יכולים לזכות שוב בתואר, בשביל זה אנחנו כאן".

לוקאס ואסקס הוסיף: "באיירן מינכן לא תרצה לפגוש אותנו ברבע הגמר. נחכה להגרלה. מה שראמוס עשה בשבילנו הוא בלתי נתפס, הנגיחות שלו יוצאות מהראש כמו מלוע של תותח".

מארק האמשיק המאוכזב אמר בסיום: "הודחנו עם ראש מורם. המחצית הראשונה הייתה טובה ובה הצלחנו להוכיח שאנחנו מסוגלים להתמודד עם ריאל, אך הקבוצה הטובה יותר העפילה. חבל שלא הצלחנו לייצר יותר שערים מהמצבים במחצית הראשונה. עכשיו נתרכז בליגה וגביע האיטלקי כדי להשיג את המיטב. חשוב שנדע להתגונן טוב יותר מול קרנות, זה ברור", סיכם בהומור.

מאמן נאפולי מאוריציו סארי אמר: "אין מה לעשות. סרחיו ראמוס כובש שמונה או תשעה שערים בעונה ממצבים נייחים, קשה להתמודד איתו. מבחינה פיזית אנחנו קצת מתקשים להתמודד עם הקבוצות האלה. או שאנחנו מסתדרים יפה כמו במחצית הראשונה ומרחיקים אותם מהרחבה שלנו או שאנחנו מתקשים כמו במחצית השנייה. שיחקנו 55 דקות טובות מאוד, אבל כדי לשמור על הקצב הזה היינו זקוקים ליותר התלהבות ושני השערים שספגנו קצת הוציאו לנו את הרוח. איבדנו את הדרך שלנו במצב הזה. אנחנו מרגישים לא רחוקים כל כך מהרמה הזו כי שלטנו בהם במשך 55 דקות. אם אנחנו יכולים לגדול, להיות יותר פיזיים, אז נוכל להיות גם תחרותיים יותר". דריס מרטנס כבש את שערו ה-17 ב-16 משחקיו האחרונים. מרטנס הוא הבלגי הראשון בהיסטוריה עם חמישה שערים לפחות בעונה אחת בליגת האלופות. זה לא הספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully