וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל: "נתקוף מהרגע הראשון במטרה לנצח את בנפיקה"

מאמן בורוסיה דורטמונד דיבר לקראת גומלין שמינית גמר האלופות אחרי ההפסד 1:0 במשחק הראשון: "אסור לנו לספוג". קסטרו: "אנחנו פייבוריטים". רנאטו סאנצ'ס: "בנפיקה תעבור" (ד', 21:45, 5+)

תומאס טוכל מאמן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
טוכל באימון/GettyImages

אחרי ה-0:1 של בנפיקה במשחק הראשון, בו שלטה בורוסיה דורטמונד לחלוטין ולא הפסיקה להחמיץ כולל פנדל, ייערך מחר (רביעי, 21:45, 5+) הגומלין. השוורצגלבן, שייאלצו להסתדר ללא מריו גצה ומרקו רויס הפצועים, זקוקים לניצחון בהפרש של שני שערים. רפאל גריירו בספק. במקרה של 0:1 לדורטמונד אחרי 90 דקות, המשחק יילך להארכה ואם גם שם לא ייכבשו שערים, אז לדו קרב פנדלים. ניצחון בהפרש של שער אחד למארחת שהוא 1:2, 2:3 וכן הלאה, ישלח את הפורטוגלים לרבע הגמר. תיקו או ניצחון של בנפיקה יסדרו לה את הכרטיס המיוחל לרבע הגמר.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
באימון הוא מחייך. אובמיאנג/GettyImages

הקבוצה של תומאס טוכל מגיעה מעודדת מאוד למשחק. מאז אותו הפסד לבנפיקה, בורוסיה דורטמונד ניצחה 0:3 את וולפסבורג, 0:3 בפרייבורג ובשבת האחרונה 2:6 את באייר לברקוזן. גם פייר אמריק אובמיאנג, שהחמיץ את הפנדל במשחק הראשון ואף הוחלף, חזר לכושר וכבש ארבעה שערים בשני המשחקים האחרונים. קשר BVB גונסאלו קסטרו אמר לקראת המשחק: "אנחנו פייבוריטים. ראינו במשחק הראשון שאנחנו טובים יותר. אסור לנו לספוג שער. לבנפיקה יש הגנה טובה ובכל זאת הגענו להרבה מצבים במשחק הראשון". טוכל עצמו אמר: "אני לא מאמן את אתלטיקו, יובה או צ'לסי, אנחנו הולכים לתקוף מהדקה הראשונה".

מנגד, בנפיקה מגיעה בכושר נהדר אחרי שבעה ניצחונות ברציפות, כולל 0:1 מול פיירנסה במחזור הליגה האחרון. הפורטוגלים קיבלו חיזוק מהאקס שלהם ושחקן באיירן מינכן העונה, רנאטו סאנצ'ס, שאמר: "בנפיקה תעבור את דורטמונד. רוי ויטוריה הצליח מאוד עד עכשיו והוא יודע מה לעשות כדי להתקדם". הפורטוגלים ייאלצו להסתדר ללא ליובומיר פייסה, פיליפה אוגוסטו בספק.

הרכב משוער, בורוסיה דורטמונד: רומן בורקי, לוקאש פישצ'ק, סוקרטיס, מארק בארטרה, אריק דורם, מרסל שמלצר, יוליאן וייגל, רפאל גריירו, עוסמאן דמבלה, אנדרה שורלה, פייר אמריק אובמיאנג.

הרכב משוער, בנפיקה: אדרסון, נלסון סמדו, לואיזאו, ויקטור לינדלוף, אליזאו, אנדראס סמאריס, פיצי, אדוארדו סלביו, אנדריאה ז'יבקוביץ', ז'ונאס, קוסטאס מיטרוגלו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
קוסטאס מיטרוגלו שחקן בנפיקה. רויטרס
מיטרוגלו יחגוג עלייה לרבע הגמר?/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully