וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע העבירה מסר לגורש: רוצים אותך גם בעונה הבאה

7.3.2017 / 15:24

למרות שהשוער הוותיק איבד את מקומו לטובת חיימוב, במועדון הבהירו לו שהדבר לא אומר שהוא לא בתוכניות לעונה הבאה. בוזגלו חזר להתאמן אך בספק לבית"ר, ויטור עשוי לחזור לפתיחת הפלייאוף

עריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע נמצאת בעיצומו של מאבק האליפות בליגה, אך מאחורי הקלעים כבר עובדים במועדון על העונה הבאה. הנהלת האלופה העבירה מסר לשוערה דודו גורש לפיו היא מעוניינת בו לעונה הבאה. כידוע, בשני המחזורים האחרונים גיא חיימוב פתח בין הקורות וגרף מחמאות, אלא שכעת בבאר שבע הבהירו לשוער הוותיק שהדבר לא אומר שהוא לא בתוכניות לעונה הבאה. גורש רוצה מאוד להישאר בבאר שבע ולמרות שעדיין אין חתימה רשמית, בסביבתו מאמינים שהדברים ייסגרו במהרה.

שוער הפועל באר שבע דודו גורש. ברני ארדוב
עדיין מוערך. גורש/ברני ארדוב

בעניין אחר, מאור בוזגלו התאמן היום אך עדיין חש בכאבים. הקשר צפוי לקבל זריקה לפני המשחק מול בית"ר ירושלים כפי שהיה במשחקים הקרובים כשבמועדון מקווים שזו תספיק כדי להכשיר אותו. בוזגלו אגב קיבל חוות דעת רפואיות שממליצות לו לנוח כדי לא להחמיר את הפציעה אך הוא אינו מעוניין להיעדר תקופה ארוכה וימשיך לשחק תחת השפעת זריקות.

גם מיגל ויטור ערך אימון כמעט מלא ביחד עם חבריו אך לא יהיה כשיר לבית"ר כשהצפי הוא שיוכל להיכלל בסגל למשחק הפלייאוף הראשון. מוחמד גדיר התאמן חלקית אבל לא יהיה כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני הבא, משחק שינעל את העונה הסדירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully