וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "לא הגעתי לגאנה כתייר, הייתי צריך לטוס כדי לראות שחקנים"

מאמנה לשעבר של נבחרת גאנה יצא להגנה על שמו בעקבות הביקורת שהוטחה נגדו: "יכולתי להישאר במדינה ולעשות חיים, מה לעשות שרוב השחקנים של גאנה משחקים מחוץ למדינה?"

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
משיב אש. גרנט/AP

אברהם גרנט ספג אינספור ביקורות מהתקשורת הגנאית וגם מאנשי כדורגל במדינה בעקבות תפקודו במהלך כהונתו כמאמן הנבחרת המקומית. היום (שלישי) גרנט ניסה להגן על שמו הטוב ואמר בראיון לתקשורת המקומית: "ההתאחדות של גאנה ביקשה ממני לעשות את המיטב שאני יכול עבור הנבחרת, משהו שניסיתי לעשות".

גרנט ספג הרבה ביקורת על כך שהוא היה נוהג לטוס הרבה ולשהות מחוץ לגאנה: "עשיתי הרבה מאוד קילומטרז' עבור הנבחרת של גאנה יותר מאשר עשיתי לפני כן עבור המועדונים שבהם אימנתי. לאמן את הנבחרת זה לא קל".

"לא הגעתי לגאנה כתייר, להישאר במדינה ולעשות חיים. יכולתי להישאר במדינה, לבלות ובמהלך סוף השבוע הייתי יכול לצפות במשחק ליגה מקומי. אבל כשאני באירופה, אני צריך לטוס כל יומיים כדי לראות שחקן. השחקנים הכי טובים ומנוסים של הנבחרת כולם משחקים מחוץ למדינה".

כזכור, גרנט סיים את חוזהו בפברואר האחרון אחרי שנתיים כמאמן נבחרת גאנה. המאמן הישראלי הוליך את הכוכבים השחורים לגמר אליפות אפריקה לפני שנתיים ובפברואר הוא סיים את תפקידו אחרי ההפסד הכואב בחצי הגמר מול קמרון, הנבחרת שזכתה בסופו של דבר בטורניר שנערך בגאבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully