וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל: "בניגוד לאנגליה, בספרד אפשר להוריד את הרגל מהגז במחצית"

כוכב ריאל מדריד הודה: "אנחנו לא צריכים אינטנסיביות כמו בפרמיירליג. בגלל זה ובגלל חופשת החורף, הספרדיות מצליחות יותר מהאנגליות באירופה". ועל מה הוא שוחח עם דייויד בקהאם?

AP

אחד הוויכוחים הבלתי נגמרים בין חובבי הכדורגל האירופי הוא שאלת "איזו ליגה טובה יותר". כוכב ריאל מדריד, גארת' בייל, ששיחק בפרמיירליג במדי טוטנהאם בעברו, הציע את העמדה שלו בנושא בראיון ל-ESPN.

לקראת משחק הגומלין של אלופת אירופה בשמינית גמר ליגת האלופות, הערב (שלישי, 21:45, ספורט 5 ו-HD) מול נאפולי, אמר הוולשי: "יש שני דברים חשובים שגורמים לקבוצות האנגליות להצליח פחות מקבוצות מספרד, איטליה וגרמניה באירופה. שני חסרונות גדולים שמי שמשחק בפרמיירליג מרגיש אותם.

הראשון זה פגרת החורף. באנגליה משחקים כל החורף בלי הפסקה ובספרד, הקבוצות יודעות שהן יכולות לנוח ולהתארגן מחדש. השני קשור לאינטנסיביות. בספרד, אם אנחנו מובילים מול יריבה מהחלק התחתון של הטבלה, אנחנו יכולים כבר במחצית להוריד את הרגל מהגז ולהוציא שחקנים, כדי שינוחו. באנגליה, אם תשחק רק 45 דקות, אין לך שום סיכוי לנצח. בספרד אנחנו לא צריכים את ה-110 אחוז אינטנסיביות לאורך כל 90 הדקות כמו בפרמיירליג".

עוד בנושא:

בספרד חשפו: נאפולי טרפדה את המעבר של מראדונה לריאל מדריד
מאוריסיו סארי: "מרטנס כשיר במאת האחוזים, ריאל מדריד עדיפה עלינו"

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
לא יחזור על הטעויות של הבריטים הקודמים? בייל/רויטרס

בייל הוסיף: "אם בוחנים את כל הקבוצות, מהראשונה ועד האחרונה, הפרמיירליג הכי צמודה ותחרותית. האחרונה בטבלה יכולה לנצח את המוליכה בכל יום נתון. אצלנו בספרד זה לא המצב. השש-שבע הראשונות חזקות משמעותית מהאחרות וחזקות גם במפעלים האירופיים. זה לא רק ריאל ובארסה, אלא גם אתלטיקו וסביליה. בגלל זה הפרמיירליג הכי תחרותית, בפער גדול מהאחרות. אבל את התוצאות הכי טובות באירופה משיגות הספרדיות".

לגבי עתידו אמר בייל: "אני רוצה להישאר בריאל כמה שאוכל. דיברתי עם בקהאם ומקמנמן, כדי להבין מה היו הטעויות שהשחקנים הבריטים הקודמים עשו כאן, ולא לחזור עליהן. בקהאם וסטיב היו פה ארבע עונות, אבל כל הבריטים האחרים לא ממש הצליחו בריאל וחשבתי שאני יכול לעשות עבודה טובה יותר בתחום הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully