וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון החשפנות עם בארקלי והדם מהידיים: ימי הבייסבול של ג'ורדן

"היו 20 בנות עירומות על הבמה וכל 200 הגברים במועדון הסתכלו על MJ ובארקלי מסתודדים". סיפורים חדשים מתקופתו של ג'ורדן כשחקן בייסבול נחשפו, כולל מוסר העבודה המשוגע

מייקל ג'ורדן שחקן שיקגו וייט סוקס. AP
ימים משונים. ג'ורדן על מגרש הבייסבול/AP

כמעט שלושה עשורים חלפו מהיום בו מייקל ג'ורדן הדהים את עולם הכדורסל והכריז על פרישה (ראשונה) מה-NBA. זה ב-6 באוקטובר 1993, חודשים ספורים לאחר הזכייה באליפות השלישית ברציפות עם שיקגו בולס וזמן קצר לאחר שאביו של MJ נרצח באכזריות.

ג'ורדן נותר כשנה וחצי מחוץ ל-NBA. את זמנו העביר כשחקן בייסבול לא מוצלח מדי, בליגות הפיתוח, במדי בירמינגהאם בארונס ולאחר מכן במדי סקוטסדייל סקורפיונס. העיתונאי האמריקאי רוב נייר חזר לאותם ימים ובאתר "קומפלקס" פרסם כתבה מקיפה אליה התראיינו אנשים רבים שליוו את ג'ורדן בתקופת הבייסבול שלו, וסיפקו כמה סיפורים נהדרים.

עוד בנושא:

לילה סוער ב-NBA: בוגוט נפצע בבכורה, קוואי ניצח את יוסטון

צ'ארלס בארקלי מייקל ג'ורדן כדורסלני עבר אמריקאים NBA. AP
בילוי משותף במועדון חשפנות נידח. ג'ורדן ובארקלי/AP

ג'ורדן לא שיחק בייסבול במשך 13 שנים, מגיל 18 ועד הפרישה מכדורסל בגיל 31. הוא לא היה במיטבו על מגרש הבייסבול, אבל מוסר העבודה שלו לא נתן לו מנוח. הביוגרף שלו, ג'ורג' קוהלר, סיפר לנייר: "הוא היה מתאמן 90 דקות על החבטות שלו לפני האימון, עולה לאימון של שלוש שעות וממשיך לעוד חצי שעה של אימון חבטות, עד שהידיים שלו היו מתחילות לדמם. הידיים שלו היו מלאות שלפוחיות, שהתפוצצו כל יום מחדש מרוב אימונים. היו עוטפים לו את הידיים עם כל מיני תחבושות כל יום. הוא נראה כמו מתאגרף".

חברו לבארונס, סקוט טדר, הוסיף: "הוא עבד כמו משוגע. הגיע ראשון לכל אימון חבטות ואם לא היה לו משחק טוב, הוא היה נשאר להתאמן גם אחרי המשחקים. הוא יכול היה להיות בכלוב החבטות עד 23:00". מאמן החבטות בוב הרולד סיפר: "יום אחד, אחרי שייעצתי לו לגבי משהו, הוא הגיע מוקדם בבוקר, אבל כבר היו שלושה שחקנים לפניו והייתי עסוק בעבודה איתם. הוא רצה להתאמן, אבל אמרתי לו שמי שבא ראשון, מתאמן ראשון. מאותו יום והלאה, הוא הגיע ראשון לכל אימון".

והיו דברים עסיסיים יותר, כמו הפעם ההיא בה ג'ורדן וצ'ארלס בארקלי קפצו למועדון חשפנות בבירמינגהאם. כתב העיתון המקומי, דאג סגרסט, סיפר: "קיבלנו טיפ לחדר החדשות. 'לא תאמינו מי נמצא במועדון החשפנות כרגע'. בדיוק עבדתי על סיפור בנוגע לחיים של ג'ורדן מחוץ למגרש הבייסבול. מיהרתי למועדון החשפנות, באמצע הלילה, אבל כשהגעתי הוא ובארקלי כבר לא היו שם. המנהל אמר לי שהיו 20 בנות עירומות על הבמה ואף אחד מ-200 הגברים במועדון לא הסתכל עליהן. כולם הסתכלו לפינה, למקום בו ג'ורדן ובארקלי הסתודדו. מועדוני החשפנות בבירמינגהאם הם לא בדיוק הרמה לה ג'ורדן רגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully