וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשה חואן טוריחו באימון נבחרת ישראל?

יממה אחרי הטענות של מכבי ת"א בנוגע לעיתוי המשחק, מאמן הכושר שלה הגיע לאימון ושוחח עם שחקני הקבוצה. גורם: "מי שרוצה ללמוד מוזמן". אלישע לשחקנים: "כל אחד מכם יכול להיות בסגל לספרד"

קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב עם חואן טוריחו מאמן הכושר. יוסי ציפקיס
מה הוא עשה באימון הנבחרת? חואן טוריחו/יוסי ציפקיס

עוד שחקן שוחרר מסגל הנבחרת: חלוץ מכבי חיפה אלירן עטר שנפצע במהלך משחק קבוצתו אתמול מול בית"ר ירושלים לא יהיה חלק מההתכנסות של הנבחרת היום (שלישי) ובמקומו זומן קשר הפועל תל אביב עומרי אלטמן.

לפני אימון הנבחרת ערך אלישע לוי אסיפה קצרה ושיחות אישיות עם חלק מהשחקנים. רוב האימון התנהל בצד המערבי של המגרש, כשלוי הדגיש להתרחק מהתקשורת. באסיפה עצמה הוא אמר: "לכל שחקן יש שנמצא איתנו כאן יש הזדמנות וסיכוי טוב להיות חלק מהסגל למשחק בספרד".

בצל הטענות של מכבי תל אביב לגבי העיתוי של משחק הנבחרת, נצפה היום חואן טוריחו מאמן הכושר של מכבי תל אביב ושוחח עם שחקני הקבוצה. גורם בנבחרת אמר: "לא ידענו שטוריחו מגיע, אבל כל מאמן כושר שרוצה לעקוב אחר הנבחרת וללמוד ממנה מוזמן בשמחה".


עוד בנושא:

אחרי הטענות: אלי דסה הפצוע שוחרר מסגל נבחרת ישראל

גידי קאניוק דור אלו עומר דנינו נבחרת ישראל. קובי אליהו
נציגות נכבדת למכבי פתח תקוה. אלו, קאניוק ודנינו/קובי אליהו

כזכור, אתמול, בצל טענות של מכבי תל אביב לעיתוי המחנה של הנבחרת, שוחרר אלי דסה מההתכנסות לאחר שטען שהוא פצוע ובמקומו זומן מגן הפועל באר שבע בן ביטון. דסה נפצע במשחק הגביע ביום רביעי מול מכבי פתח תקוה מכניסה חריפה של גיא מלמד, הקרסול שלו התנפח ומאז לא התאמן. המגן אף בספק למשחק הליגה הקרוב מול הפועל חיפה, וינסה לשוב להתאמן רק לקראת הסופ"ש. יש לציין כי לפי מכבי תל אביב, אין קשר בין הטענות לבין הדרישה לשחרר את דסה לאור הפציעה שעבר.

גידי קאניוק, המוזמן הטרי של הנבחרת אמר: "אי אפשר לדעת מה יהיה מול ספרד, אבל כל זימון הוא מבורך. המאמן יחליט אם אשחק מול ספרד. קיוויתי והתפללתי לקבל זימון ואני אנסה להוכיח שזה המקום שלי. לא יודע אם הנבחרת צריכה לשאוף לאמץ את המודל של מכבי פתח תקוה אבל כבוד גדול שלקבוצה יש שלושה נציגים כאן".

על עתידו האישי: "כרגע אני מרוכז רק במכבי פתח תקוה אבל אין לדעת מה יהיה בקיץ. כרגע אין אליי שום פנייה. זה עוד מוקדם מדי, יש את כל הפלייאוף ואני מקווה לקבל הצעות מקבוצות גדולות. אני לא העיקר". על המפגש מול האולימפית: "זה מבחן ראוי לקראת ספרד. אנחנו יוצאים קצת מהמרכז. אני חושב שזה מבחן ראוי מאוד ונקווה שנתכונן כמו שצריך".

אלישע לוי עמיר תורג'מן מאמני נבחרת ישראל בכדורגל. קובי אליהו
אלישע לוי עם עמיר תורג'מן באימון/קובי אליהו

איתי שכטר הוסיף: "הנבחרת זה הפסגה ואני מאושר לחזור. עבדתי קשה בשביל הזימון הזה, גם אם הוא למשחק אימון. כל הגעה לנבחרת שווה הרבה ויש לנו יומיים לעשות אימונים טובים ומשחק טוב. אני בכושר טוב. אני מאושר בבית"ר ירושלים, זה מועדון שנותן לי הרבה חום".

הנבחרת תתכנס הבוקר בשפיים, שם תערוך את ההכנות לקראת משחק האימון מחר מול הנבחרת האולימפית (18:00 בנשר). המשחק יהווה למעשה הכנה אחרונה לקראת המשחק מול ספרד בסוף החודש (24 במרץ).

איתי שכטר נבחרת ישראל. קובי אליהו
בכושר מצוין. איתי שכטר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully