וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מאוכזבים, בנקס: "עוד לא מצאנו את האיזון במשחק"

7.3.2017 / 8:51

האדומים מחפשים פתרונות ומאשימים את התלות המוגזמת במארק ליונס מאז הגעתו של רמי הדר. הקבוצה תעמוד לדין בעקבות השלכת חפצים וקריאות "ניאו נאצי" ו"שמעון מזרחי תתאבד" של אוהדים

one

אכזבה גדולה בהפועל תל אביב אחרי התבוסה הביתית אמש (שני) 97:81 למכבי אשדוד/באר טוביה. האדומים הגיעו למשחק ללא דרל וויליאמס שסובל מפציעה במפשעה, כשחומרת הפציעה תפוענח רק במהלך היום, ואיבדו ברבע השני גם את אלאנדו טאקר שספג מכה בפניו אחרי התנגשות עם תומר גינת, נלקח לבית החולים שם התגלה כי סובל משבר בארובת העין וייעדר לפחות שבועיים. אם זה לא הספיק אז ריצ'רד האוול נכנס לבעיית עבירות מוקדמת, כשספג את העבירה הרביעית כבר ברבע השני, ונתן לאשדוד את האות לבריחה הגדולה במחצית השנייה.

"זה היה משחק מכוער, משני צידי המגרש זה היה ממש מכוער בשבילנו", סיכם אדריאן בנקס, מנקודות האור של האדומים במשחק, "הם קלעו כמה סלים גדולים, שיחקו רבע שלישי גדול. שמרנו טוב במחצית הראשונה, אבל נתנו להם יותר מדי ריבאונדים בהתקפה, לא יכולנו לרוץ, וזה היה פשוט משחק מכוער. דרל עשה MRI היום, אלאנדו טאקר קיבל מכה חזקה בפנים, ויש לנו כל כך הרבה פציעות קטנות שמתנקמות בנו בזמן הלא נכון, ניסיתי להרים את המשחק שלי במחצית השנייה כי ידעתי שאלאנדו טאקר לא יחזור, לא הלך לי עד עכשיו, אבל ידעתי שזרקו אותי עכשיו לאש ואני חייב לשחק טוב".

קווין דילארד שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה (ימין) מול מארק ליונס שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
הפועל תל אביב יותר מדי תלויה בו. מארק ליונס, במרכז/יוסי ציפקיס

בקבוצה ידעו לציין כי אחת הבעיות הגדולות של האדומים מאז הגעתו של רמי הדר היא התלות המוגזמת במארק ליונס. הגארד מרים 15.9 זריקות למשחק מאז שהצטרף לפני תשעה משחקים, כשבניצחונות קולע 27.7 נקודות למשחק ב-54 אחוזים מהשדה, ובהפסדים 18.4 נקודות ב-36 אחוזים מהשדה. אמש ליונס שוב היה רחוק משיאו, כמו רוב הקבוצה.

"השיטה הזאת דורשת ממך הרבה, ואנחנו צריכים לחשוב הרבה, במשחק אחד חסר לנו משחק בקטע המנטאלי, במשחק אחר חסר לנו משחק בקטע הפיזי, עוד לא היה לנו משחק שכולם היינו ברמה שהשיטה דורשת מאיתנו להיות", ניסה בנקס בסיום להסביר מה עובר על האדומים שירדו לראשונה העונה למאזן שלילי, "ככה זה גם באימונים, יום אחד אנחנו יותר מדי אנרגטיים ומאבדים מלא כדורים, יום אחד אנחנו מוסרים כמו שצריך אבל איטיים. עוד לא מצאנו את האיזון בתוך המשחק שלנו. כיום זה ככה בכדורסל, אתה מנצח שני משחקים או שלושה ואתה למעלה, ומפסיד שניים או שלושה משחקים ואתה למטה. מתחילים להרגיש את הלחץ של הפלייאוף, וחייבים לחשוב על המשחק הבא שהוא ממש קרוב, ירושלים משחקים את הכדורסל הכי טוב שלהם של העונה עכשיו".

באיגוד הכדורסל יעמידו את הפועל תל אביב לדין משמעתי לאחר שבמהלך המשחק הושלכו כמה חפצים וכוסות שתייה לעבר הפרקט, והמשחק הופסק מספר פעמים. כמו כן הושמעו קריאות "ניאו נאצי" לעבר השופט ספי שמש, שביחד עם שני השופטים האחרים היו זקוקים לאבטחה כשיצאו מהאולם לכיוון רכבם. בנוסף, נשמעו שוב קריאות "שמעון מזרחי תתאבד".

בשל קביעת משחק הכדורגל בין הפועל תל אביב לבני סכנין ליום שבת בערב, ביקשה הפועל תל אביב בצוותא עם הפועל ירושלים להקדים את משחק הליגה בין הקבוצות מיום שבת ליום שישי בצהריים, והצדדים מחכים לאישור מנהלת הליגה וערוץ הספורט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
  • עוד באותו נושא:
  • רמי הדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully