וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "עד שלא ייפסקו הקריאות הגזעניות, לא תותר הכנסת אביזרי עידוד"

7.3.2017 / 7:33

הקבוצה ממשיכה להילחם בגזענות והודיעה: "למרות שמדובר בקומץ, פונים לרוב השפוי לעזור להוקיע את התופעה הבזויה הזו". הייסטר ייעדר כחודש, ז'אורז'יניו ואיבנצ'יץ' מועמדים להצטרף בקיץ

ברני ארדוב

בית"ר ירושלים חוששת? גם המקום הרביעי כבר לא ממש בטוח

1. בבית"ר ירושלים הייתה תחושה בימים האחרונים כי אחרי המשחקים מול בני סכנין ועירוני קרית שמונה, משחק שלישי בתוך שמונה ימים יהיה קצת יותר מדי ברמה המנטלית עבור השחקנים. בקבוצה היו מי שדיברו על עייפות, אחרים לא היו עם האנרגיות המתאימות ובסופו של דבר, בית"ר שילמה בגדול עם הפסד 1:0 בבית מול מכבי חיפה.

המאמן שרון מימר ניסה לדבר עם השחקנים לפני המשחק, אך גם זה לא הצליח להשפיע ואם השבוע הזכיר מימר את המקום השלישי כמטרה, כעת הוא צריך לשמור היטב על הרביעי, כאשר בשבוע הבא, עם סיום הליגה הסדירה ומשחק החוץ מול הפועל באר שבע, הוא עלול למצוא את עצמו מתחיל את הפלייאוף העליון עם פער קטן מהצפוי ממקומות 5-6. בקבוצה הודו בסיום: "יכול להיות שההפסד הזה יסבך אותנו. לא עשינו שום דבר מיוחד כדי שנוכל להרשות לעצמנו לא להביא נקודות במשחק כזה. זה סוג של נאיביות, גם הגול שקיבלנו".

מימר נשאל בסיום על אותה נאיביות בשער ואמר: "אחת הבעיות כששולטים ושולחים הרבה שחקנים להתקפה היא שאתה חשוף בהגנה. יכולנו לסגור גם במצב של הגול, זה לא היה כזה מצב שאי אפשר היה לסגור בו. זה היה חוסר ריכוז ששילמנו עליו וחבל. אם אנחנו היינו מבקיעים ראשונים המשחק היה מתפתח אחרת, נצטרך ללמוד מזה".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הפסידה 1:0 בבית מול מכבי חיפה
ההימור על גלזר, ההחלטה לגבי קהת: שבוע גורלי למכבי חיפה וגיא לוזון
גלזר שוב הרשים, קלטינס סיבך את בית"ר: הטופ והפלופ של המשחק

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר. ברני ארדוב
מה קרה בגול? מימר/ברני ארדוב

החיסרון של איתי שכטר בלט

2. בית"ר ירושלים שילמה אתמול בפעם הראשונה על מחדלי ינואר. למשחק משמעותי בטדי מול מכבי חיפה עלתה הקבוצה ללא אף חלוץ טבעי בסגל. ברגע ששמעון אבוחצירה שוחרר, לא צורף זר ואיתי שכטר נותר לבדו בחוד, היה ברור כי בית"ר תשלם על כך אם שכטר ייעדר, השאלה הייתה רק כמה היא תשלם. אלה לא רק 12 השערים של שכטר בליגה ובגביע העונה, אלא גם המשחק עם הגב לשער, הלחץ שהוא מושך אליו וכל מה שהוא הביא לקבוצה גם כשלא הבקיע. כדי להבין עד כמה שכטר היה חסר, אפשר להסתכל על טבלת מלך השערים של הקבוצה. עידן ורד במקום השני עם שבעה שערים, בארבעה מהם היה מעורב שכטר. יכול להיות שלז'והאן אודל יש מה לתרום כחלוץ, אבל שחקן שנכנס לרוטציה לאחר חודשים בהם היה מיובש נראה כמו שאודל נראה אתמול.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

מרסל הייסטר ייעדר כחודש

3. עוד בשורה לא טובה עבור בית"ר ירושלים היא העובדה כי המגן מרסל הייסטר ייעדר בחודש הקרוב. השחקן סובל מקרע של ארבעה סנטימטרים וכרגע ההערכה היא כי יוכל לחזור רק לקראת חצי גמר הגביע נגד מכבי תל אביב באפריל. הייסטר יטוס מחר לעשרה ימים של טיפולים בקרואטיה. חן דילמוני ימשיך לקבל קרדיט במקומו. דן איינבינדר ייעדר ממשחק החוץ בטרנר בשבוע הבא בשל כרטיסים צהובים.

מרסל הייסטר שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
יחזור רק לקראת חצי גמר הגביע. הייסטר/אדריאן הרבשטיין

ההכנות לקיץ החלו

4. בבית"ר החלו בהכנות לעונה הבאה. בקבוצה רוצים לצרף קשר וחלוץ זרים, כאשר שני השמות החמים הם ז'אורז'יניו הברזילאי מבני סכנין וחלוץ הפועל אשקלון, יוסיפ איבנצ'יץ'. עם הגעתו של הבעלים אלי טביב לישראל יואצו ההכנות. בבית"ר מקווים כי הקבוצה תשיג את הכרטיס לאירופה ובניגוד לשנים קודמות, רוצים להגיע עם סגל מוכן.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חזית נגד האוהדים/ברני ארדוב

המאבק בגזענות עולה מדרגה

5. לבית"ר ירושלים נמאס מהגזענות של חלק מאוהדיה והיום המועדון הוציא הודעה בכורה בנושא שבה נכתב: "עקב העובדה כי נמשכות הקריאות בעלות הנופך הגזעני בקרב חלק מיציעי אוהדי בית"ר ירושלים, הוחלט כי עד שלא תפסקנה קריאות אלו, לא תותר יותר כניסת אביזרי עידוד ותצוגות עידוד למשחקי הקבוצה. כנראה שאלו הממשיכים לקרוא באופן קבוע הם לא אוהדי בית"ר וכוונתם רק להזיק למועדון והצלחת המועדון כלל לא מעניינת אותם. למרות שמדובר בקומץ, אנו פונים לרוב לבוא לגנות, לעזור, להוקיע ולמגר את התופעה הבזויה הזאת. הבעלים אלי טביב אמר והדגיש - לא זאת דרכינו וזאת לא הרוח של המועדון".

תצוגת העידוד של לה פמיליה לפני הפתיחה אתמול, כולל השיר "הנה היא עולה, הקבוצה הגזענית של המדינה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully