וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יעקב שחר וטור כריסטיאן קרלסן ייפגשו אחרי רעננה ויודיעו על פרידה

7.3.2017 / 16:26

אחרי השיחה הראשונה בין השניים, נקבעה פגישה נוספת שתיערך מיד בתום הליגה הסדירה, לאחריה צפויה לצאת הודעה. וגם: השיחות עם לויטה ורוקאביציה ושינוי המדיניות לגבי רועי קהת

ברני ארדוב

הסוף של קרלסן מתקרב

1. המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה טור כריסטיאן קרלסן ייפגש לאחר המשחק מול הפועל רעננה עם נשיא המועדון יעקב שחר, ולאחר מכן השניים צפויים להוציא הודעה משותפת על סיום דרכו של הנורבגי במועדון. גורמים בחיפה מספרים כי עדיין לא התקבלה החלטה לגבי המועד המדויק בו יעזוב המנהל הספורטיבי, אך כפי שפורסם בוואלה! ספורט, קרלסן עתיד לעזוב בכל מקרה, כשאחת האפשרויות היא שהשניים יודיעו על פרידה עוד לפני סיום העונה. קרלסן, כך נודע, לא מתכוון בשלב זה לחפש קבוצה אחרת, אלא להתמקד בניהול העסק המשפחתי שלו בנורבגיה.

מאוחר יותר, עומר דמארי ערך היום אימון אישי עם מאמן הכושר ועדיין סובל ממתיחה. אלירן עטר יעבור הערב בדיקה שלאחריה יתברר כמה זמן ייעדר. ורמוט סובל מדלקת בשריר אך יהיה כשיר, ניקיטה רוקאביציה סובל ממתיחה קלה.

טור כריסטיאן קרלסן  עם יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עדיין לא ברור מתי העזיבה עצמה תתרחש. קרלסן ושחר/אדריאן הרבשטיין

מופתע? אוהד לויטה ידע כבר במלון

2. ההחלטה הסופית של גיא לוזון לפתוח עם עומרי גלזר התקבלה בשעת הצהריים. לוזון הסביר לסובבים אותו שמדובר בהחלטה מקצועית. הוא הסביר גם ללויטה. זה קרה במלון בירושלים, רגע לפני שהקבוצה יצאה לכיוון האוטובוס, בדרך לטדי. בדיעבד, ההימור של לוזון הצליח. "גלזר היה מרוכז מאוד ולקח שלושה שערים כמעט בטוחים. היה לו המון ביטחון הערב", אמרו אתמול בחיפה. המומנטום של גלזר נעצר אחרי חזרת לויטה. זה קרה אחרי התבוסה בקריית שמונה לפני כחודש וחצי. אחרי ההופעה הראשונה של לויטה, בחיפה היו בטוחים שיסיים את העונה בשער. "יכול להיות שהחילוף הזה אומר הרבה. כנראה שגיא רוצה להריץ את גלזר, לבנות אותו כשוער ראשון לטווח ארוך. זה היה מפתיע, כי גלזר לא תורגל במהלך השבוע ולא ידע על ההחלטה עד שהגענו למלון. בכל מקרה, כשהגענו לטדי לויטה כבר ידע", הסבירו במועדון.

עוד בנושא:

מכבי חיפה ניצחה 0:1 בחוץ את בית"ר ירושלים
למרות הניצחון: מכבי חיפה עדיין לא תלויה בעצמה במחזור האחרון
גיא לוזון: "זו חובתי להרכיב את גלזר, אנחנו חייבים המשכיות"
גלזר שוב הרשים, קלטינס סיבך את בית"ר: הטופ והפלופ של המשחק

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן בית"ר ירושלים ז'והאן אודל מול שחקן מכבי חיפה עומרי גלזר. ברני ארדוב
חילוף מתוכנן בין הקורות. גלזר עוצר את אודל/ברני ארדוב

הסיפור של השבוע: רועי קהת

3. בשבוע שעבר דיווחנו בוואלה! ספורט על עימות שהתרחש בין אלירן עטר לרועי קהת, שלוזון מנע ממנו להתפתח. ביום שישי, 48 שעות אחרי האימון האחרון שלה, לוזון הודיע לקהת שהוא לא מתאמן בשל עומס. השחקנים היו מופתעים. חיפה רק חזרה מחופש וקהת זקוק למנוחה נוספת? קהת פתח על הספסל, וראה אתמול שלושה שחקנים צעירים נכנסים לפניו – ריאן, זנטי ובריק, שלא הפסיק לרוץ ולתקל. אחרי 24 מחזורים ו-24 הופעות לקהת, אתמול הוא ישב בפעם הראשונה על הספסל ולא נכנס פנימה. מסר מהמאמן?

ההחלטה הזאת מחזירה אותנו לאימון הראשון של לוזון בקבוצה. המאמן כינס אסיפת שחקנים והודיע להם ששמות לא משחקים אצלו. "כולכם מתחילים פה מאפס", אמר להם. קהת לא שיחק אתמול משום שלוזון מרגיש שהוא לא נמצא בכושר מספיק טוב. לוזון רוצה אדרנלין. "ריאן, בריק וזנטי רעבים מאוד באימונים. זאת הסיבה שבגללה הוא נתן להם לשחק לפני קהת. זה לא אומר דבר לגבי ההמשך, אבל זה מסר מגיא: אף אחד כבר לא בטוח ב-11", אמרו בקבוצה.

שחקן מכבי חיפה רועי קהת. שלומי גבאי
פעם ראשונה שהוא לא שיחק העונה. קהת/שלומי גבאי

גיא לוזון חוזר לטירוף, גילי ורמוט מודה: "שיחקנו על תוצאה"

4. "אתם רכים מדי. צריכים להיות יותר רעבים, לבוא כמו אריות", אמר השבוע לוזון באסיפה לשחקנים. לוזון חזר להיות המאמן המטורף שאנחנו מכירים. במהלך המשחק הוא הרבה למחוא כפיים לעבר הספסל, לא הפסיק לנופף בידיים וחילק לשחקנים צ'אפחות על הצוואר בכל פעם שתדרך אותם. בסיום המשחק הוא עבר בין כל השחקנים וחיבק אותם. חיבוק גדול הוא שלח לעבר אלירן עטר, ההוא מהעימות עם קהת. עטר הוא אחד השחקנים שלוזון הכי אוהב בקבוצה, ואולי בכלל. דווקא במשחק הכל כך גורלי, עטר לא יהיה שם. אחרי המשחק לוזון רץ להתעניין בשלומו של עומר דמארי. גם אם לא יהיה כשיר במאת האחוזים (במועדון מעריכים שיהיה) סביר להניח שלוזון ילחץ עליו לשחק. "זה המשחק הכי חשוב העונה, ואין לנו שחקן הכרעה שנמצא בכושר מלא. צריך לחשוב מה עושים", הסבירו. בסיום המשחק לוזון, איך לא, נכנס לחדר ההלבשה ואמר את דעתו לשחקנים. "ניצחנו בחצי הגמר, עכשיו יש לנו גמר לנצח".

גילי ורמוט סיכם: "היינו חייבים לנצח. שיחקנו נגד אחת הקבוצות החזקות בליגה, ועוד בטדי. קבוצה מצוינת, כל שחקן שם ברמה. שיחקנו על תוצאה, לא נראינו טוב. אנחנו חייבים לעבוד בשבת, עוד לא עשינו כלום. בסוף היו לנו מצבים שבהם יכולנו 'לגנוב' את השער השני. לא צריך להיות חזירים, הם היו טובים יותר. רעננה קבוצה מצוינת, עם מאמן טוב, הם יקשו עלינו וינסו לנצח. זה לא טיול, המטרה היא קודם כל לנצח. אנחנו צריכים לעשות את שלנו, השאר יסתדר. אם לא נגיע לשם, זה יהיה כישלון. אם זה מטריד אותנו? כן".

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. ברני ארדוב
מטורף שכמותו. לוזון/ברני ארדוב

מה יהיה עם ניקיטה רוקאביציה?

5. גיא לוזון יכול להיות קצת מאוכזב מהסיטואציה שנוצרה עם ניקיטה רוקאביציה. האוסטרלי ביקש לצאת במחצית, לוזון ניסה לשכנע אותו לחזור, אבל זה לא ממש עזר. לוזון יכול להרגיש אפילו מעט מרומה. הוא לקח את רוקאביציה כפרויקט, ניהל איתו שיחות בניסיון להחזיר לו את הביטחון, אבל רוקאביציה עדיין לא נכנס לעניינים. "כל מה שעושים איתו לא הולך. אמרו שהוא לא מקבל דקות משחק, אז גיא נתן לו לפתוח שלוש פעמים ברציפות. כולם החזיקו לו אצבעות. חבל", סיכמו בחיפה.

זה אולי נשמע מופרך, אבל לוזון עדיין מאמין שאפשר להחזיר את רוקאביציה לעניינים. "גיא מאמין שכל מה שהוא צריך זה שער. שער אחד. אבל זה לא מגיע, וזה מתסכל", אמרו אתמול בחיפה. אם רוקאביציה היה זר, חיפה הייתה ממהרת להיפטר ממנו. העובדה שמדובר בשחקן ישראלי, גורמת למועדון לא להרים ידיים לגביו. האוסטרלי ייבדק היום ולוזון מקווה שיהיה כשיר למשחק הקרוב כי "כל השנה הוא לא הבקיע שער שדה, אז אולי דווקא במשחק הכי חשוב העונה הוא יבקיע?". אולי.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. טל לוי
הפרויקט לא מתקדם. רוקאביציה/טל לוי

התפאורה כבר מוכנה

6. הבמות בחוף דדו כבר מוכנות, האוהדים מכינים תפאורה יוצאת מן הכלל, יותר מ-20 אלף צופים יגיעו למשחק החשוב בשבוע הבא, שיכריע את גורלה של מכבי חיפה. מסתבר שיש גם שורה תחתונה לכל הסיפור הזה: מכבי חיפה במקום השביעי, וזה בסך הכל משחק ליגה האחרון בעונה הסדירה מול הפועל רעננה. אם מישהו מסוגל לכתוב סוף עצוב יותר לכל הסיפור הזה, הוא מוזמן לשלוח אותו לקרית ספר. בלי אלירן עטר, מכבי חיפה צריכה לכבוש כבר בפתיחה כדי לא להיכנס ללחץ. קצת מלחיץ, לא?

עדכון ראשון: 7:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully