וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: קמרון לונג חתם עד לסיום העונה

6.3.2017 / 20:05

הגארד האמריקאי (28, 1.93) שפתח את העונה בסטיאווה בוקרשט הרומנית ורשם 15.2 נקודות למשחק יחליף את פטריק ריצ'רד שייעדר עד השלבים המכריעים של העונה. במועדון מאמינים כי השינוי שיביא שמוליק ברנר יורגש בקרוב

שחקן אולם קמרון לונג מול שחקני הפועל ירושלים יותם הלפרין, דרווין קיצ'ן. יוסי ציפקיס
יחזק את מכבי ראשון לציון. לונג/יוסי ציפקיס

מכבי ראשון לציון הודיעה הערב (שני) על החתמתו של הגארד האמריקאי קמרון לונג עד לסיום העונה. לונג, ששוחרר לאחרונה מסטיאווה בוקרשט הרומנית, יחליף בסגל של שמוליק ברנר את פטריק ריצ'רד שנפצע בשבוע שעבר נגד הפועל ירושלים וייעדר עד השלבים המכריעים של העונה. הוא מצטרף לעודד ברנדווין שחתם אמש בקבוצה וכבר ערך את הופעת הבכורה שלו בהפסד המאכזב למכבי חיפה.

לונג (28, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת ג'ורג' מייסון שהחל את הקריירה המקצוענית שלו באירופה בשנת 2011 בשאולאיי הליטאית ולאחר מכן עבר בלה מאן הצרפתית, אולם הגרמנית ו-וירצבורג הגרמנית. העונה עבר לסטיאווה בוקרשט, ורשם במדיה 15.2 נקודות, 5.5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים למשחק ביורופקאפ.

בראשון לציון לא מורידים את הראש אחרי ההפסד למכבי חיפה, שקבע כמעט באופן סופי שהכתומים לא יהיו בין ששת הראשונים בתום הסיבוב השני של הליגה, ויארחו רק חמישה משחקי בית בסיבוב השלישי והמכריע. במועדון מאמינים כי השינוי שיביא עמו שמוליק ברנר יורגש בתקופה הקרובה, וכי הקבוצה תוכל לשחק טוב יותר כבר במשחקים הבאים. ההערכות הן שאבי בן שימול, שנעדר אמש מהמשחק בשל דורבן ברגלו, יוכל לחזור לשחק בעוד כשבועיים וחצי.

עוד בנושא

שמוליק ברנר: "אנחנו נשתפר"
מכבי חיפה ניצחה 79:83 את מכבי ראשון לציון אחרי הארכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully