וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "הסיפורים על אלכסיס שגויים לחלוטין", אוזיל ייעדר מול באיירן

מנג'ר ארסנל הכחיש את הדיווחים לפיהם הצ'יליאני רב עם שחקנים לפני ליברפול: "אתם צריכים למלא את העיתונים, אז אתם כותבים שטויות". בבאיירן יסתדרו בלי לאהם, אבל עם 1:5 (ג', 21:45, 5+)

מסוט אוזיל שחקן ארסנל. רויטרס
יחסר לארסנל. אוזיל/רויטרס

שלושה ימים אחרי ההפסד 3:1 לליברפול וסערת אלכסיס סאנצ'ס ואי הכללתו בהרכב, תנסה ארסנל לחזור לחייך מעט כשתארח מחר (שלישי, 21:45, 5+) את באיירן מינכן בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. הבווארים, שניצחו בשבת 0:3 את פ.צ. קלן בחוץ והגדילו את הפער בפסגת הבונדסליגה לשבע נקודות, מגיעים עם יתרון 1:5 מהמשחק באליאנץ ארנה וינסו להשלים את המשימה בצורה חלקה, גם ללא הקפטן פיליפ לאהם.

שחקן ארסנל אלכסיס סאנצ'ס. רויטרס
ונגר לא מתרשם מהדיווחים עליו. אלכסיס/רויטרס

ארסן ונגר התייחס במסיבת העיתונאים שלו לדיווחים אודות אלכסיס סאנצ'ס והריבים שלו בחדר ההלבשה של ארסנל. "אני לא מודע לזה, כלום לא קרה", אמר הצרפתי, "הוא שחקן מחויב מאוד ולפעמים יש לו התנהגות מוגזמת, אבל יש את זה הרבה פעמים בכל סגל של קבוצה. הסיפור עליו שגוי לחלוטין, אבל אני מבין שאתם צריכים למלא את העיתונים שלכם ואני מכבד את זה. כשאתה לא מנצח יוצאים דברים שלא תמיד נכונים. לאלכסיס יש עוד 15 חודשים בחוזה שלו וההחלטה על אם יישאר פה או יעזוב, תלויה רק בארסנל". כמו כן, ונגר הודיע כי מסוט אוזיל לא ייכלל בסגל בשל מחלה.

מנגד, באיירן מינכן מגיעה מעודדת מאוד עם שישה ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים, כולל 0:3 בשני המשחקים האחרונים, 0:8 מול המבורג וכמובן ה-1:5 מול ארסנל במשחק הראשון. פיליפ לאהם יהיה לראשונה בקריירה שלו מושעה בגלל צהובים וביקש מחבריו: "אתם חייבים להיות מרוכזים מאוד, במיוחד ברבע השעה הראשונה, להראות לארסנל את הדרך הנכונה. הם יכולים לעשות מה שהם רוצים, אבל באיירן תהיה על המסלול הנכון". לאהם וג'רום בואטנג הפצוע הם השניים היחידים שלא יצאו עם הקבוצה ללונדון.

הרכב משוער, ארסנל: דויד אוספינה, הקטור ביירין, שקודראן מוסטפי, לורן קוסיילני, נאצ'ו מונריאל, פרנסיס קוקלן, גרניט ג'אקה, אלכס אוקסלייד צ'מברליין, אלכס איוובי, תיאו וולקוט, אלכסיס סאנצ'ס.

הרכב משוער, באיירן מינכן: סוון אולרייך, ראפיניה, חאבי מרטינס, דייויד אלאבה, חואן ברנאט, יוזואה קימיש, טיאגו אלקנטרה, תומאס מולר, דוגלאס קוסטה, אריאן רובן, רוברט לבנדובסקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
ימשיכו לחגוג? שחקני באיירן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully