וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ויטור חוזר להתאמן, עשוי להיות כשיר לפלייאוף

6.3.2017 / 11:49

הבלם שפצוע מאז דצמבר ברצועת הברך, יחזור להתאמן באופן חלקי בשלישי ויגביר בהדרגה את קצב האימונים. גורם: "כולם יודעים כמה הוא חשוב". חשש שמאור בוזגלו החמיר את הפציעה בכתפו

עריכת וידאו: קובי אליהו

מיגל ויטור מתקרב לקאמבק במדי הפועל באר שבע. הבלם שנפצע במהלך העונה יחזור מחר (שלישי) להתאמן עם הקבוצה כשלפי התוכנית של הצוות המקצועי והפיזיולוגי השחקן יערוך עם יתר השחקנים חלק מהאימון ובחלק השני יתאמן בצד. בבאר שבע שוחחו עם ויטור והוחלט שהשבוע הוא ייכנס בהדרגה לאימונים עם הקבוצה כששבוע הבא כבר ינסה לערוך אימונים בקצב מלא, זאת כדי להכשיר אותו לסגל למשחק הראשון בפלייאוף. "כולם יודעים עד כמה מיגל חשוב", הסביר גורם בבאר שבע", אבל חשוב שלא לסכן אותו ולסיים את השיקום בצורה נכונה".

כזכור, ויטור נפצע במהלך הניצחון של האלופה מול בית"ר ירושלים בדצמבר והיה גם חשש כי הוא ייעדר עד סוף העונה. באר שבע צירפה במקומו את וויליאם סוארס, וכעת היא מקווה לקבל בחזרה את הפורטוגלי שהיה מצוין בחלק הראשון של העונה.

שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. רויטרס
בדרך לקאמבק. מיגל ויטור/רויטרס

במקביל לוויטור, בקבוצה מקווים שהמשחק מול מ.ס אשדוד לא החמיר את הפציעה בכתף ממנה סובל מאור בוזגלו. הקשר חש כאבים עזים בסיום המשחק ואפילו לא הצליח להרים את ידו כשמחר הוא ינסה להתאמן ויתברר האם הפציעה הוחמרה. בצל המתיחות עם בוזגלו, בקבוצה דווקא החמיאו לשחקן שמסכן עצמו בהחמרת הפציעה ועולה לשחק עם זריקות. "מאור אחלה גבר", אמר גורם בקבוצה, "הוא משחק עם כאבי תופת. חשוב לו לקחת את האליפות העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully