וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עובד נעצר בחשד לסחר בסמים: "טען כי אין לו מה להסתיר"

6.3.2017 / 15:03

מעצרו של שחקן העבר הוארך עד יום חמישי. עורכת דינו: "יכול להיות שהמשטרה ניסתה לעשות הצגה בשביל התקשורת עקב היותו שחקן עבר מפורסם ומוכר". בדירה בה נעצר נמצא חומר החשוד כ-LSD

יניר יגנה
סמים שנתפסו בדירה בבאר שבע. חטיבת דובר המשטרה
הסמים שנמצאו בדירה/חטיבת דובר המשטרה

ראובן עובד הוא הכדורגל הבכיר שנעצר הלילה (בין ראשון לשני) יחד עם שני חברים שהיו עמו, לאחר שנתפס בדירה בבאר שבע עם סמים מסוגים שונים. מדוברות מרחב נגב נמסר כי בדירה נמצאו עשרות בקבוקונים ואריזות שונות של חומר החשוד בסם מסוג LSD. מעצרם של שלושת החשודים הוארך עד יום חמישי. בנובמבר האחרון עובד נעצר בחשד שהיכה וחטף את זוגתו לשעבר.

בנוסף לבעל המקום, נעצרו שני חשודים שונים: אחד מהחשודים תושב תל אביב בשנות השלושים לחייו שלן במקום, וחשוד נוסף תושב באר שבע בשנות הארבעים לחייו שנקשר לאירוע בתום חקירה. הכדורגלן ישן בזמן הפשיטה לביתו. שלושת העצורים יובאו הבוקר בפני בית משפט להארכת מעצרם.

נציג המשטרה בדיון טען כי נגד עובד יש ראיות לסחר בסמים, וכי הוא היה בביתו של החשוד משה בן עמי. לדברי עורכת הדין המייצגת אותו, מירי ישי, הוא היה באופן מקרי בדירת החשוד. לפי נציג המשטרה הייתה חקירה סמויה שהחלה לפני בחודש האחרון ושמו של השחקן עלה בחקירה לפני החיפוש אמש. "יש תחושה שמדובר במעצר לחץ כדי להשיג דברים על מעורבים אחרים הוא טען בפני המשטרה שאין לו מה להסתיר ובאופן מקרי היה השבוע בביתו של אחד החשודים, יכול להיות שהמשטרה ניסתה לעשות הצגה בשביל התקשורת עקב היותו שחקן עבר מפורסם ומוכר", אמרה עורכת הדין.

ראובן עובד שחקן עירוני רמת השרון. קובי אליהו
הסתבך בגדול. ראובן עובד/קובי אליהו

לאחר הדיון אמרה עורכת הדין ישי, שמייצגת את עובד מטעם הסנגוריה הציבורית: "מר עובד מכחיש את החשדות שהועלו כנגדו ומשתף פעולה עם החוקרים. לטענתו אין לו קשר לסמים שנתפסו".

עובד נחשב לכישרון ענק ולפספוס גדול לא פחות של הכדורגל הישראלי. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב וב-2001 עלה לקבוצת הבוגרים של המועדון. כבר בעונתו הראשונה זכה עם הצהובים באליפות, בעונה שלאחר מכן התכבד בהבקעת שער במשחק האליפות של מכבי תל אביב. לאחר שסיים את דרכו בקבוצה, ב-2004, החל במסע הנדודים בליגת העל וסיים אותו בליגות הנמוכות. הוא עבר בהפועל חיפה, בני יהודה, הפועל תל אביב, מכבי נתניה, בני סכנין, הפועל פתח תקוה, הפועל ניר רמת השרון, הכח רמת גן, גראצר האוסטרית, עירוני קרית גת, הפועל מחנה יהודה, מ.ס. באר שבע, הפועל מורשה רמת השרון ואליצור יפו תל אביב.

שחקן הכדורגל ראובן עובד בבית המשפט. בני בן סימון
ראובן עובד/בני בן סימון
ראובן עובד הכדורגלן לשעבר בבית המשפט. יניר יגנה
ראובן עובד הכדורגלן לשעבר בבית המשפט/יניר יגנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully