וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי ניצחה אך גווארדיולה מודה: "צ'לסי נראית בלתי ניתנת לעצירה"

מנצ'סטר סיטי רשמה מול סנדרלנד ניצחון ליגה רביעי רצוף (0:2), גווארדיולה מודה שהסיפור גמור ("חבל שהפער כה גדול") ומשבח את לירוי סאנה הלוהט. וגם: המספרים המרשימים מלך שערי הליגה הארי קיין

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
מאוחר מדי. סיטי/רויטרס

מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם רשמו אתמול (ראשון) ניצחונות בליגה האנגלית וצימקו את הפער מצ'לסי הראשונה, אבל פפ גווארדיולה מודה שצ'לסי נראית בלתי ניתנת לעצירה. סיטי חזרה למקום השלישי אחרי ניצחון 0:2 על סנדרלנד בחוץ משערים של סרחיו אגוארו ולירוי סאנה, וכשהפער בין הקבוצות עומד על שמונה נקודות, לפני שצ'לסי תשחק הערב מול ווסטהאם בחוץ, פפ גווארדיולה לא אופטימי בנוגע לסיכויי האליפות של קבוצתו, על אף שזו רשמה אתמול ניצחון ליגה רביעי רצוף.

עוד בנושא

בדרך החוצה: אלכסיס סאנצ'ס סופסל לאחר שנטש אימון והתעמת עם חבריו לארסנל
טוטנהאם ניצחה 2:3 את אברטון, 0:2 למנצ'סטר סיטי מול סנדרלנד
בשבת: ליברפול גברה 1:3 על ארסנל, ניצחון שני ברציפות ללסטר

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. AP
"אני מרגיש שאנחנו משחקים די טוב". פפ/AP

"אלו עוד שלוש נקודות", אמר גווארדיולה אחרי הניצחון, "אנחנו עדיין מאחור, כמובן, כי צ'לסי נראית כרגע בלתי ניתנת לעצירה. חבל שהפער בינינו לצ'לסי הוא כל כך גדול. פתחנו את העונה עם עשרה ניצחונות רצופים, אבל המשחק שלנו לא היה כפי שהוא היום. זה נורמלי שאחרי שבעה או שמונה חודשים ביחד שנכיר אחד את השני טוב יותר. אני מכיר את השחקנים, והם מכירים אותי טוב יותר. אני מרגיש שאנחנו משחקים די טוב".

גווארדיולה אף שיבח את לירוי סאנה, שלאחרונה נמצא בכושר טוב, ואחרי שנרכש ב-37 מיליון ליש"ט משאלקה ומעט קרטע בתחילת דרכו באנגליה, לאחרונה כבש שישה שערים בעשרה משחקים. "מעטים השחקנים בעולם שיכולים לרוץ כמוהו", אמר המאמן, "אבל הוא רק בן 21, כך שהדרך להיות שחקן באמת גדול היא עדיין ארוכה. אני יודע את זה, כי אימנתי את השחקן הטוב בעולם (מסי). בגל זה אני יודע שהוא עוד יכול להשתפר. עם הכישרון שיש לו, יהיה חבל אם לא נעזור לו לממש את הפוטנציאל".

* בינתיים בטוטנהאם הארי קיין ממשיך בכושרו המצוין: התרנגולים גברו 2:3 על אברטון, וקיין כבש צמד ועלה לראש טבלת הכובשים עם 19 גולים, אחד יותר מרומלו לוקאקו (אחריהם ברשימה אלכסיס עם 17, דייגו קוסטה עם 16 וזלאטן עם 15). קיין כבש תשעה שערים בארבעת משחקי הבית האחרונים של טוטנהאם. מאז 2014/15 ב-94 משחקיו הוא כבש 65 שערים (4 פעמים שלושער) ומסר 9 בישולים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully