וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל עפולה התקדמה למקום השישי עם 1:3 על הפועל רמת גן

הקבוצה של ראובן עטר רשמה ניצחון שלישי רצוף, האורדונים רחוקים חמש נקודות מהמקום השני. עידו שרון כבש, אבל אוגו אזוצ'וקוו, כרם ארשיד ואליאור סיידר עם שער בכורה דאגו למהפך

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר. ניב אהרונסון
ביום רביעי הוא חוזר לנתניה. ראובן עטר/ניב אהרונסון

המחזור ה-26 בליגה הלאומית הסתיים הערב (ראשון) עם הפסדה של השלישית בטבלה הפועל רמת גן 3:1 בחוץ להפועל עפולה. הקבוצה של ראובן עטר רשמה ניצחון שלישי ברציפות ודילגה מהמקום ה-11 ועד למקום השישי, המבטיח כרטיס לפלייאוף העליון. האורדונים נותרו במקום השלישי ובמרחק חמש נקודות מהפועל עכו, הניצבת במקום השני המוביל לליגת העל.

האורדונים, שהעפילו ביום רביעי האחרון לחצי גמר גביע המדינה והוגרלו לפגוש את בני יהודה, ניסו לרדת אל הקרקע במשחק הליגה בצפון וגם פתחו טוב יותר. אמיר חלאיילה קיבל את המקום בחוד ועידו שרון הכניע את פילמון מקארת'י בבעיטה מרחוק בדקה ה-31, אבל המארחת ידעה להגיב. אוגו אזוצ'וקוו הניגרי השווה בחלוף שלוש דקות, ובדקה ה-66 היה זה כרם ארשיד שהשלים את המהפך. אליאור סיידר חתם עם נגיחה בדקה ה-86 וחגג את שערו הראשון העונה.

במחזור אמצע השבוע, שתי הקבוצות תשחקנה ביום רביעי. לעטר מצפה מפגש פיקנטי עם מכבי נתניה, כאשר עפולה תגיע למגרשה של מוליכת הטבלה. הפועל רמת גן תישאר בצפון ותתארח אצל הפועל נצרת עילית מהתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully