וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז כהן צפוי להיעדר כחודש. קובי רפואה: "המטרה היא אירופה"

קשר הפועל כפר סבא פונה לבית החולים והתברר כי הוא פרק את הכתף. סהר בראון סובל מזעזוע מוח קל. מאמן מכבי פתח תקוה לאחר ה-1:3: "גם דני עמוס ראוי להיות בנבחרת. שטפנו אחרי הפנדל"

גידי קאניוק עם גיא מלמד/מגד גוזני

מכבי פתח תקוה המשיכה בדהירה שלה לעבר הכרטיס לאירופה, אחרי שניצחה הערב (ראשון) 1:3 את הפועל כפר סבא בחוץ. המארחת אמנם כבשה לראשונה אחרי 675 דקות, אך המדורגת שלישית הגיבה עם שלושה שערים תוך שמונה דקות (צמד של גיא מלמד ונגיחה של גידי קאניוק) והותירה את כפר סבא עמוק בבוץ, עם רצף של 16 משחקי ליגה ללא ניצחון.

אם לא די במצב בטבלה ובהפסדים, אז רז כהן פונה לבית חולים במהלך המשחק, שם התברר כי הוא פרק את הכתף וככל הנראה ייעדר למשך כחודש מהמגרשים. כמו כן, סהר בראון, שפונה באמבולנס, נבדק ונמצא כי הוא סובל מזעזוע מוח קל בלבד ונשלל החשש לפגיעה בצוואר.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה ביצעה מהפך וניצחה 1:3 את הפועל כפר סבא
מכבי תל אביב ניצחה 1:2 באשקלון וצימקה את הפער מהפסגה לשלוש נקודות

רז כהן שחקן הפועל כפר סבא הפצוע. מגד גוזני
עוד צרה לכפר סבא. רז כהן/מגד גוזני

קובי רפואה, מאמן מכבי פתח תקוה, אמר בסיום: "אחרי הפנדל של כפר סבא שטפנו את המגרש. במחצית השניה הורדנו את הרגל מהגז, צריך להבין - יש לשחקנים האלה עומסים אדירים. שיחקנו בלי ההרכב המלא שלנו. המטרה היא אחת, להגיע לאירופה. אנחנו עובדים על העונה הבאה, יש לנו 15 שחקנים חתומים. אני חושב שמגיע לגידי קאניוק, דור אלו ועומר דנינו להיות בנבחרת. גם דני עמוס צריך להיות שם".

אלי כהן, מאמן הפועל כפר סבא, סיכם: "הבקענו אחרי תקופה ארוכה, אבל אז הייתה ירידת מתח ומשם היה קשה לחזור. הסיטואציה לא פשוטה, תקופה ארוכה שאנחנו לא מנצחים. יש רצון והתלהבות, אבל דברים לא הולכים. התוצאות בתקופתי לא טובות, אבל אנחנו לא מרימים ידיים. הקבוצה שלנו לא פחות טובה מארבע קבוצות אחרות שנמצאות באזור שלנו. ניצחון אחד ירים אותנו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully