וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטו וידיגאל: "לא היינו צריכים לספוג ולהיכנס ללחץ בדקות הסיום"

5.3.2017 / 22:27

למרות ששמר על מאזן מושלם, מאמן מכבי תל אביב לא מרוצה: "אני רוצה שנישאר מרוכזים כל המשחק". בניון: "אם נחשוב על המשחק בטרנר מעכשיו, נאבד נקודות". נקבע סדר המשחקים בין שלוש הראשונות

מכבי תל אביב שמחה בסיום/לירון מולדובן

מכבי תל אביב עדיין מושלמת בעידן ליטו וידיגאל. הצהובים ניצחו הערב (ראשון) 1:2 בחוץ את הפועל אשקלון הלפני אחרונה וצימקו את הפער מהמוליכה הפועל באר שבע בחזרה לשלוש נקודות, כשלסיום העונה הסדירה נותר מחזור אחד בלבד. טל בן חיים החלוץ כבש מהריבאונד אחרי שהחמיץ פנדל (17) וברק יצחקי הכפיל מול קבוצת נעוריו (50). יוסיפ איבנצ'יץ' רק צימק (90). סגנית האלופה אמנם ספגה לראשונה זה 450 דקות בליגה, אך היא עם שבעה ניצחונות רצופים (ליגה וגביע) וסך הכול 25 נקודות מ-27 האחרונות, מאז פיטוריו של שוטה ארבלדזה.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 1:2 בחוץ את הפועל אשקלון

רק לאחר מחזור הסיום ייקבע לוח המשחקים המלא של הפלייאוף העליון, אך כבר עתה ניתן לדעת שלושה משחקים שיתקיימו, שכן הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה הבטיחו את מקומותיהן (שלוש הראשונות). האלופה וסגניתה תפגשנה במחזור ה-28 (השני של הפלייאוף, האדומים ייארחו) וגם במחזור ה-33. באר שבע תפגוש את המלאבסים במחזורים ה-29 (פתח תקוה תארח) ו-34, והשלישית והצהובים ייפגשו במחזורים 30 (המשחק הראשון בנתניה) ו-35.

"היה לנו משחק טוב", אמר מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל, "הכי חשוב שלקחנו את הנקודות. אנחנו תמיד חושבים על המשחק הבא. לא היינו צריכים לספוג את השער בסיום ולהיכנס ללחץ בדקות האחרונות, כי לפעמים קורות שם הפתעות. אני רוצה שהשחקנים שלי יהיו מרוכזים כל 90 הדקות. אסור לנו להירדם. אנחנו מכבדים את כל היריבות, אבל לא מסתכלים על מה שהן עושות".

יוסי בניון: "ידענו שלא יהיה קל. גם במשחק הראשון, אצלנו בנתניה, סיימנו מולם ב-0:0. ידענו שהם יבואו להסתגר ויהיה קשה. כבשנו שער מוקדם, אבל נרגענו וחשבנו שהמשחק גמור. אשקלון חזרו יפה למשחק, אבל חשוב לדעת לנצח משחקים כאלה. ראיתם שגם לבאר שבע היה קשה אתמול וצריך להגיע מוכנים ב-100 אחוז ולדעת לנצח גם כשמשחקים פחות טוב. ההפרש שלוש ואם נגיע ככה למשחקים מול באר שבע, הכל יהיה תלוי בנו. אבל יש עוד משחקים קשים בפלייאוף. אם נחשוב עכשיו על המשחק בטרנר עוד כמה שבועות, נאבד נקודות במחזור הקרוב ובתחילת הפלייאוף".

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים, איסו לינגאנה. לירון מולדובן
"אין טענות לשחקנים". נעים ולינגאנה/לירון מולדובן

המאמן המפסיד, יובל נעים, אמר בסיום: "מרגישים פספוס כי אנחנו כל הזמן מדברים על זה שאסור לתת מתנות ושני השערים שנתנו היו מתנה. דברים חוזרים על עצמם כל הזמן וזה מרגיז. מכבי תל אביב יותר טובה מאשקלון והיה ברור שאם ניתן להם חצאי מתנות, נשלם וזה מה שקרה. קבלת החלטות רעה מאוד שלנו. במחצית השנייה ראינו קבוצה תוקפת ויוזמת וקשה לבוא בטענות לשחקנים.

"הגענו למספיק מצבים וגם הגול שכבשנו היה יפה. יכולנו לכבוש עוד אחד וזה צריך להספיק לנו. לא נכבוש מול מכבי תל אביב 3-4 שערים. כל הזמן אמרנו שאם נגיע לפלייאוף כשאנחנו פחות או יותר שווים לאחרות, זה מה שאנחנו רוצים. זה ייגמר בין אשקלון, הפועל תל אביב וכפר סבא. כנראה שמהשלוש האלה שתיים יירדו ואם תהיה קבוצה שתצטרף למאבק, אני מאוד אשמח".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully