וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סאנצ'ס סופסל לאחר שנטש אימון והתעמת עם חבריו לארסנל

באנגליה טוענים כי הכוכב הצ'יליאני נותר מחוץ להרכב במשחק ההפסד מול ליברפול לאחר שעזב תרגול בעיצומו ונקלע לוויכוח סוער בנוגע לגישה שלו. השחקנים צידדו בהחלטת ונגר לספסל אותו

שחקן ארסנל, אלכסיס סאנצ'ס. GettyImages
בדרך החוצה? סאנצ'ס/GettyImages

סוער בארסנל. אתמול (שבת) הפסידו התותחנים 3:1 בחוץ מול ליברפול, כאשר עוד לפני המשחק נותרו האוהדים שלהם בהלם לאחר שראו שהמנג'ר ארסן ונגר החליט להשאיר את אלכסיס סאנצ'ס מחוץ להרכב. בלי הצ'יליאני, התותחנים נקלעו לפיגור 2:0 עוד במחצית הראשונה ולאחר כניסתו הוא בישל לדני וולבק את השער המצמק, אך לא הצליח לעזור ללונדונים להשלים קאמבק באנפילד, בדרך לעוד תוצאה מאכזבת.

הערב, כ-24 שעות אחרי המשחק, פרסם מאט לואו מה"טלגרף" את מה שככל הנראה הוביל להחלטה של ונגר לוותר על שירותיו של הכוכב הגדול שלו בתחילת המשחק. מסתבר כי ימים ספורים לפני הנסיעה של ארסנל לליברפול, סאנצ'ס נטש את האימון בזעם ונקלע לעימות מילולי מכוער וכעוס במיוחד עם כמה מחבריו לקבוצה.

ונגר טען כי ההחלטה לוותר על סאנצ'ס בהרכב הייתה קשורה לטקטיקה ואף הודה כי אולי שגה בהחלטתו, אולם לא בטוח שזו אכן הייתה הסיבה, בטח שלא היחידה. ב"טלגרף" ידעו לספר כי סאנצ'ס עזב את האימון במהלך אחד התרגולים, מה שגרם לחבריו לנזוף בו בחדר ההלבשה, כשהם מעירים בכעס על הגישה שלו. לאחר התקרית הזו ובעידוד שאר השחקנים, ונגר קיבל את ההחלטה לספסל את סאנצ'ס.

זה זמן רב שסביב סאנצ'ס רוחשות השמועות לגבי עזיבה אפשרית, ליובנטוס או אפילו לסין וייתכן שהבלגן הנוכחי יגביר את השמועות הללו ויסלול את דרכו החוצה מאצטדיון האמירויות. סאנצ'ס כבר התעמת העונה על המגרש במהלך משחקים עם כמה מחבריו לקבוצה ואף ירד בזעם לחדר ההלבשה לאחר ה-3:3 הדרמטי מול בורנמות', בעודו זורק את הכפפות שלו ובשעה שחבריו חוגגים את החזרה מפיגור 3:0.

עוד בנושא:

אנגליה: ליברפול גברה 1:3 על ארסנל, ניצחון שני ברציפות ללסטר
ארסן ונגר: "אולי טעיתי כשעליתי בלי אלכסיס, החלוצים שלנו סבלו"
אנגליה: טוטנהאם ניצחה 2:3 את אברטון, 0:2 למנצ'סטר סיטי מול סנדרלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully