וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר נפרדה מהטניס בדמעות, והודתה למשפחתה: "הכל בזכותכם"

הטניסאית הישראלית ערכה מסיבת פרישה אחרי ההודעה הרשמית, והתקשתה לעצור את הדמעות כשהודתה להוריה: "כל מה שאגיד לא יתאר מה שאתם בשבילי". כמו כן הודתה: "הרגשתי שנגמר הדלק"

שחר פאר בוכה במסיבת הפרישה. קובי אליהו
הרבה התרגשות. פאר/קובי אליהו

לעיני המשפחה, החברים, מאמניה, ראשי הספורט הישראלי ולא מעט עיתונאים, שחר פאר ערכה היום (ראשון) "מסיבת פרידה", שמגיעה בהמשך להודעת הפרישה שלה מטניס מקצועני. פאר בת ה-29, המוגדרת על ידי רבים כטניסאית הטובה בתולדות המדינה ואחת הספורטאיות הבכירות אי פעם בישראל, הודיעה רשמית על פרישה ביום חמישי, וביום שישי חשפה בערוץ 2 בכתבה ארוכה את הלבטים שלה ואת התהליך שעבר עליה בטרם הודיעה רשמית על ההחלטה.

היום היא נראתה נרגשת מאוד במסעדת "פריים" בתל אביב, ולא הצליחה לעצור את הדמעות בדברי הפרידה שלה. "הבטחתי שלא אבכה", אמרה בעודה מודה למשפחתה, במיוחד לאחיה ולהוריה: "אני מי שאני היום בזכותכם, תודה לכם". פאר התעקשה ש"כיום אני אדם מאושר", והתעקשה שהיא שלמה עם ההחלטה. "הייתה תקופה שבה הרגשתי שנגמר הדלק", הודתה, "תהיתי איך אני מתרוממת מכאן".

"לכל אחד מכם יש חלק מיוחד בחיים שלי", אמרה לאחים שלה, וסיימה בצורה נרגשת: "ואחרונים חביבים אבא ואמא, אני לא יודעת מאיפה להתחיל, כל מה שאגיד לא יתאר מה שאתם בשבילי. אתם הראשונים שאתקשר אליהם, אני מי שאני רק בזכותכם. תודה על מה שיצרתם".

עוד בנושא:

אחרי 13 שנות קריירה: שחר פאר הודיעה על פרישה מטניס
לא מעט עליות וירידות: הרגעים הבולטים בקריירה של שחר פאר

שחר פאר עם המאמן יובל חיגר במסיבת הפרישה. קובי אליהו
פאר מקבלת תשורה/קובי אליהו
שחר פאר במסיבת הפרישה עם אביה דב פאר. קובי אליהו
גם אבא דב בירך/קובי אליהו
שחר פאר עם אנדי רם במסיבת הפרישה. קובי אליהו
ערב מיוחד עבורה. פאר עם אנדי רם/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully