וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תרסק את יריביך לשולחן הפוקר החברי

וואלה! NEWS בשיתוף האקדמיה הישראלית לפוקר

5.3.2017 / 16:37

כל הטיפים שיעזרו לך לנצח את חבריך לשולחן, אפילו אם אחרי זה כבר תהיו חברים פחות טובים. כתבה שלישית בסדרה

פוקר לפרוש בשיא. האקדמיה הישראלית לפוקר, מערכת וואלה! NEWS
אמ"ת: אמפתיה, מודעות, תכנית/מערכת וואלה! NEWS, האקדמיה הישראלית לפוקר

כבר הכרנו את המושג" אמ"ת: אמפתיה, מודעות, תכנית.
המסלול לריסוק שולחן הפוקר החברי עוברת דרך שלוש תחנות מרכזיות. בכתבה הראשונה בסדרה דיברנו על תחנת ה"אמפתיה", היכולת להיכנס לראש של היריבים ולהבין כיצד הם חושבים ומשחקים.

בכתבה השנייה בסדרה עצרנו בתחנת ה"תכנית", שימוש נכון ביסודות המתמטיים של הפוקר, הבנה מעמיקה של אילו ידיים התחלתיות יניבו לנו רווח בטווח הארוך, והתחלה של בניית תכנית ליד.

התחנה השלישית עליה נדבר היום היא תחנת ה"מודעות", הפנמה שאני ואתה בסה"כ בני-אדם, יצורים פזיזים שמסתמכים המון על אינטואיציה ומחפשים ריגוש בשולחן.

שחקן פוקר מנצח הוא שחקן שיודע לשלוט בעצמו ולהילחם ביצר הסקרנות וברצון להשתתף בכל יד.
עכשיו שאתה מבין שרק כ-20% מהידיים ההתחלתיות בפוקר (זוגות ביד, אסים מתואמים, קלפים גבוהים) יניבו לך רווח בטווח הארוך, בוא נסתכל על ה-80% הנותרים וננסה להבין לעומק את היתרונות והחסרונות של כל סוג יד.

יד עם פוטנציאל

קטגוריות נוספות שנחשבות כ"פוטנציאליות", שלרוב כדאי לך לקפל לפני הפלופ אבל בהינתן תנאים מתאימים ניתן לשחק אותן ברווחיות הן ידיים מתואמות וצמודות (Suited Connectors), למשל שבע ושש מסדרת היהלומים, או ידיים מתואמות עם מרווח אחד (Suited One Gapers) למשל שבע וחמש מסדרת העלים. ידיים כאלו יכולות להרכיב צבע בינוני או רצף בינוני.

מלכים-מתואמים (Suited Kings), למשל מלך ושתיים מסדרת התלתנים, יכולים להרכיב צבע גבוה שיגבר על צבעים נמוכים יותר של חבריך בשולחן שאוהבים לשחק כל יד מתואמת באשר היא.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אס זוכה קינג בוכה?

הטעות הנפוצה ביותר של שחקן פוקר ממוצע היא הערכה מוגזמת ליד התחלתית עם אס וקלף נמוך מסדרות שונות (Offsuit Ace). יד כמו אס לב ושמונה יהלום היא יד חלשה מאד שתפסיד לך הרבה כסף במשחק מול כמות גדולה של יריבים.

ברוב המקרים תפספס לחלוטין את הפלופ ותיאלץ לקפל. בשאר המקרים בהם תפגע בזוג עליון בפלופ עם אס - או שתרוויח קצת כי כולם יקפלו, או שתפסיד הרבה כי למישהו יהיה אס עם קלף נוסף גבוה משלך, זוגיים או טוב מכך.
בתור כלל אצבע אני באופן אישי ממליץ לקפל כמעט תמיד יד שמורכבת מאס וקלף נוסף נמוך מעשר, כאשר שני הקלפים מסדרות שונות (Offsuit). בהרצאה הראשונה של הקורס "מבוא לטקסס הולדם" אני מחדיר עמוק לראש של הסטודנטים את המשפט "אופסויט זה איכס!".

פוקר לפרוש בשיא. האקדמיה הישראלית לפוקר, מערכת וואלה! NEWS
בהרצאה הראשונה של הקורס "מבוא לטקסס הולדם" אני מחדיר עמוק לראש של הסטודנטים את המשפט "אופסויט זה איכס!"/מערכת וואלה! NEWS, האקדמיה הישראלית לפוקר

הזבל לפח וחסל

מכאן הסיפור רק הולך ומדרדר! ידי מלכות-מתואמות (Suited Queens), מלכים לא-מתואמים (Offsuit Kings), קלפים צמודים נמוכים לא-מתואמים, קלפים מתואמים ומרוחקים אחד מהשני – הייעוד של כל הידיים האלו הוא לעוף כמה שיותר מהר לפח לפני שתתפתה לשחק אותן בתקווה לראות פלופ.

אלמנט היכולת במשחק לפני הפלופ מתחלק לשני חלקים עיקריים. מצד אחד לדעת אילו ידיים ינצחו כמות גדולה של מתחרים ואותן לבחור לשחק. מצד שני לדעת אילו ידיים יפסידו בקרב מול הרבה יריבים ואותן לקפל לפני הפלופ ללא שום סיכון נוסף.

בסופו של דבר שחקן פוקר חושב משחק בממוצע 2-3 ידיים בכל סיבוב דילר, ובשאר הזמן מקפל לפני הפלופ וצובר מידע על יריביו. בפוקר כמו בפוקר - מי שמשחק פחות, מרוויח יותר.

המדריך ללוחם הפוקר המתחיל – קרב#3

השליטה בעוצמות ידיים לפני הפלופ נמצאת בהישג-ידך! כל שנותר לך לעשות הוא להתחבר למאמן הפוקר האישי שלך, הפוקר-פייטר, ולהתאמן בשלב זיהוי עוצמות ידיים לפני הפלופ. בסרטון שלפניך תוכל לראות אותי מתרגל זיהוי של עוצמות ידיים לפני הפלופ.

הכותב הוא סטס "סטסיה42" טישקביץ', המייסד של פוקר-פייטר, בינת פוקר מלאכותית שמלמדת את סודות משחק הפוקר ללא סיכון כספי.

להתנסות בחינם בפוקר-פייטר לחץ כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully