וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: התגובה המזלזלת של ניק קיריוס לאוהדים הישראלים

הילד הרע של הטניס העולמי מסרב להתנצל על התקרית עם דודי סלע ואוהדיו, השוער הברזילאי שהזמין את רצח בת זוגו יוצא מהכלא וחוזר לכדורגל, וגם: פציעה מחרידה שגרמה לבכי במקסיקו, והצעה מגונה ללאו מסי

one

השוער שהזמין את רצח בת זוגו חוזר לכדורגל מקצועני

סיפורו המזעזע של ברונו פרננדס מכה גלים בברזיל: השוער בן ה-32, פעם כישרון גדול שאף הוזכר כמועמד לברצלונה, נעצר ביוני 2010 (בעודו שחקן פלמנגו) בחשד למעורבות בהיעלמות בת זוגו לשעבר, שהרתה לו וילדה לו בן. אחרי חקירה קצרה התגלתה גופתה והתבררו ממדי הזוועה - פרננדס לא רק הזמין את הרצח, אלא גם דאג שגופתה תבותר לחלקים קטנים ותיאכל על ידי כלבים, והכל בגלל שדרשה תשלומי מזונות.

הוא נידון ל-22 שנות מאסר באשמת רצח, חטיפה, הסתרת גופה ועדות שקר, אבל לפני שבועיים שוחרר בשל התנהגות טובה, לאחר שהשתקם ואף מצא זוגיות חדשה. כך או אחרת, נראה שעברו המפוקפק לא מרתיע את הקבוצות בברזיל. על פי סוכנו לוסיו קוטיניו, עשר קבוצות שונות, רובן בליגה הברזילאית הבכירה, כבר הביעו עניין והגיעו הצעות קונקרטיות. "ברונו בוחן את כולן ובסוף הוא יקבל החלטה", אמר.

ברונו פרננדז במדי פלמנגו. AP
בכדורגל הברזילאי לא נרתעים. ברונו פרננדז/AP

צפו בפרננדז מדבר על המקרה לפני שש שנים

ניק קיריוס מסרב להתנצל בפני דודי סלע והישראלים שקילל

ניק קיריוס אימץ בחום את תדמית הילד הרע של הטניס העולמי, והקורבן האחרון היה דודי סלע ואוהדיו הישראלים. במפגש האחרון ביניהם בטורניר אקפולקו, שהסתיים בניצחון 6:3, 3:6, 3:6 של האוסטרלי, הוא סינן קללה לעבר אוהדיו של סלע וננזף על ידיו, עד שהשופט הפריד. מאז קיריוס הספיק להתקדם בטורניר ואפילו להדיח את נובאק דג'וקוביץ', אבל הישראלים שנפגעו ממנו המשיכו לרדוף אותו. הם פנו למנהליו האישיים ודרשו התנצלות פומבית. בתקשורת האוסטרלית אפילו דיווחו בהתלהבות על ההתפתחות החדשה, אבל התגובה של קיריוס היתה קצרה וחדה עד כדי כך:

"LOL, תתבגרו"

גם באוסטרליה מדווחים על התקרית

פציעה מחרידה במקסיקו גרמה לשחקן העתיד לרדת מכר הדשא בבכי

הירווינג לוזאנו בן ה-21 נחשב לאחד משחקני העתיד של הכדורגל המקסיקני, אבל אמש, לכמה רגעים מפחידים ומלחיצים, נראה היה שההתקדמות שלו תיעצר לזמן ממושך. במהלך המשחק של קבוצתו פאצ'וקה מול טיחואנה הוא שחקן יריב ירד לגליץ' לעברו ופגע ברגלו בצורה גסה. המראות שהתגלו לאחר מכן היו לא פחות ממזעזעים: חתך בעומק של שישה סנטימטרים נפער ברגלו, והוא וכמה מחבריו החלו לבכות למראה הפציעה הקשה. לבסוף התברר שלמרבה המזל לא נגרם כל נזק לעצם והוא ייעדר בין שבועיים לשלושה בלבד, אבל כנראה שהתמונה הזו תיחרט בזיכרונו לזמן רב:

תמיד טוב שיש בן אדם רגוע אחד בסביבה

האוהד הזה של קריסטל פאלאס התלהב קצת יותר מדי מהניצחון על ווסט ברומיץ'

ההצעה המגונה ללאו מסי: "אם תיתן לך את החולצה שלך, אתן בתמורה את אשתי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully