וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "צריך להפוך את הבחורים הטובים ל'רעים' במובן הטוב של המילה"

5.3.2017 / 11:00

מאמן מכבי חיפה ערך מסע"ת לקראת המפגש החשוב מול בית"ר מחר (21:00, ספורט 5) והתייחס לחדר ההלבשה: "אין פה בעיה חברתית". על רוקאביציה: "עד עכשיו לא הוצאנו ממנו את המקסימום"

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: שמרית גולדשטיין

כשהיא נמצאת בלחץ גדול ואחרי ההפסד המביך למ.ס אשדוד במחזור הקודם, מכבי חיפה מתכוננת למפגש הקשה שמצפה לה מחר (21:00, ספורט 5) מול בית"ר ירושלים שנמצאת בכושר מצוין. חיפה הסתבכה מאוד בעקבות הניצחון של קרית שמונה על הפועל חיפה וחייבת לנצח, אחרת הפלייאוף העליון יתרחק ממנה מאוד. גיא לוזון ערך היום (ראשון) מסע"ת לקראת המפגש מול בית"ר והתייחס גם ליכולת הקבוצה בתקופה האחרונה.

על פי המסתמן, ניקיטה רוקאביציה וגילי ורמוט יפתחו כשחקני אגף בעוד ששי בן דוד יחליף את סאן מנחם המרוחק. במרכז המגרש תרגל לוזון שלושה שחקנים: קמיל ואצק, אניס אלושי ונטע לביא. ההתלבטות היחידה היא האם לשלב ברגע אחרון את איסמעיל ריאן במקום אחד משחקני מרכז השדה.

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. מיה בנאי, מערכת וואלה! NEWS
מפגש קשה מול בית"ר. גיא לוזון/מערכת וואלה! NEWS, מיה בנאי

גיא לוזון אמר: "אין ספק שאיכזבנו קודם כל את עצמנו במשחק האחרון. לא היינו מספיק טובים ואגרסיביים. אנחנו מאוכזבים ומודעים שזו יכולת שאנחנו לא יכולים להציג. דיברנו ועבדנו כדי להיראות אחרת מחר, אין דרך אחרת".

על המפגש מול בית"ר: "בשלב הזה אנחנו לא צריכים לחשוב על שום דבר חוץ מהמשחק מול בית"ר. אמרתי לשחקנים שבכדורגל אין מושג כזה חייבים לנצח, יש מושג שחייבים לעשות את המקסימום שלנו. מאמין שאם נעשה את המקסימום נוכל לנצח. לא עושים חישובים של מה יהיה בפלייאוף ורוצים לנצח ללא קשר לפלייאוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. איציק יצחקי, מערכת וואלה! NEWS
לוזון והשחקנים באימון מכבי חיפה/מערכת וואלה! NEWS, איציק יצחקי

על ניקיטה רוקאביציה: "ניקיטה בבסיסו הוא שחקן נהדר עם הרבה יכולות ולפעמים ששחקן כזה או אחר מצליח בקבוצה אחרת הוא צריך את האיזון סביבו. צריך למצות את המקסימום מכל שחקן ושחקן ועד עכשיו זה לא קרה אחרת לא היינו במקום שבו אנחנו נמצאים. אני מאוד מאמין בו, הוא עובד בצורה טובה. אני חושב שיש לו יכולות ומקווה שנראה אותן מחר".

על היריבה מחר: "בית"ר נמצאת בכושר הכי טוב בליגה ויש לנו את המשוכה הכי גבוהה בשלב הזה. אני תמיד מאמין בשחקנים של וחושב חיובי ולא מתעסק במה שקשור לפלייאוף. עד עכשיו אנחנו לא נראים כמו קבוצה ואין קשר כמה הבודד הוא שחקן מצוין, כדורגל זה משחק קבוצתי. בית"ר זו קבוצה שאני מאוד אוהב ומעריך".

על חדר ההלבשה של הקבוצה אמר לוזון: "אני חושב שיש פה באמת חבר'ה טובים שצריך לקחת את היכולת שלהם ולתרגם אותה לקבוצתיות יותר טובה. השחקנים באים מחוייבים. אין פה בעיה חברתית או אנשים שמזלזלים במועדון ולא נותנים 100 אחוז. צריך להפוך את הבחורים הטובים האלה ל"רעים" במובן הטוב של המילה".

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. איציק יצחקי, מערכת וואלה! NEWS
גיא לוזון מאמן מכבי חיפה/מערכת וואלה! NEWS, איציק יצחקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully