וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה מרוצה משובל גוזלן: "היה חסר לנו שחקן תשע גולר"

5.3.2017 / 10:01

בקבוצה פרגנו לחלוץ שכבש צמד בניצחון על הפועל חיפה, שחקן: "נכנס היטב למשבצת החלוץ". שירצקי יחליט לקראת סוף העונה אם לרכוש אותו. קשטן: "קרית שמונה תהיה בפלייאוף העליון"

גוזלן ושמיר/אדריאן הרבשטיין

שביעות רצון נרשמה אמש (שבת) בעירוני קרית שמונה אחרי הניצחון על הפועל חיפה. בקבוצה היו מרוצים מאוד מאופן המשחק והיכולת של השחקנים, כאשר גם הבעלים איזי שרצקי שלא נכח במגרש העיד שהוא היה מרוצה מאוד מהיכולת של הקבוצה. מי שזכה למירב המחמאות היה שובל גוזלן שנמצא בכושר מצוין. "היו הרבה שמות בינואר אבל רציתי מאוד את שובל", אמר המאמן תומר קשטן. "במהלך העונה היה חסר לנו חלוץ תשע גולר", אמר שחקן בקבוצה, "שובל נכנס היטב למשבצת הזו". בקרית שמונה יוכלו לרכוש את גוזלן כשלקראת סוף העונה שרצקי יקבל החלטה בנושא.

למרות הניצחון, בקבוצה גם היו מאוכזבים מההחמצות הרבות שיכלו לשפר משמעותית את הפרש השערים שעשוי לקבוע מי תעלה לפלייאוף העליון. "יכולנו להבקיע ארבעה וחמישה שערים. נקווה שלא נבכה על זה בסוף. אנחנו לא צריכים לחשוב על התוצאה של מכבי חיפה בטדי אלא לבוא למשחק מול כפר סבא ופשוט לנצח אותו ובצורה מרשימה", אמר שחקן אחר.

"ברור שרצינו להבקיע יותר אבל הגענו וייצרנו הרבה מצבים", הסביר קשטן שסיפק גם קביעה נחרצת: "קרית שמונה תהיה בפלייאוף העליון נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully