וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת קשה על קורצקי, שכנראה לא ימשיך בהפועל תל אביב בעונה הבאה

המאמן שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, צפוי לעזוב בקיץ גם אם האדומים יישארו בליגה. אבוקסיס וסילבס מועמדים. גם ההנהלה סופגת אש: "בכסף שמשלמים לתמוז אפשר היה להביא חלוץ בריא"

יוסי ציפקיס

1. קורצקי יעזוב, סילבס ואבוקסיס מועמדים

"לא יאומן שאחרי משחק כזה אני מקבל קללות ויריקות", מלמל מנחם קורצקי ביציאה מאצטדיון המושבה אמש (שבת). במידה מסוימת אפשר להבין את מאמן הפועל תל אביב. האדומים חסרו שורה ארוכה מאוד של שחקנים בהפסד 2:1 לבני יהודה, אבל למרות הסגל החסר, היו טובים יותר. זה כאמור לא מנע הפסד ובמועדון העבירו ביקורת קשה על קורצקי:
"לא ברור לאף אחד איך הפסדנו את המשחק. יש לנו מאמן שלא יודע איך להגיב. הוא משדר פאניקה וזה חודר לשחקנים".

נראה שמעמדו של קורצקי יציב בכל הנוגע לעונה הנוכחית, אבל נראה שהוא לא ימשיך לעונה נוספת גם אם הפועל תל אביב תצליח להישאר. במועדון הסבירו אתמול: "אין היום אף מאמן שאפשר להביא. זה מה יש, ועם זה נצטרך להישאר בליגה". יוסי אבוקסיס וחיים סילבס כבר קיבלו פניות ראשונות מהאדומים, שביקשו לדעת מה התכניות שלהם לעונה הבאה. חשוב לציין, שלקורצקי יש חוזה עד סוף העונה הבאה ואופציה לשנתיים נוספות אותה כבר ברור שהמועדון לא יממש. המשמעות: הפועל תל אביב תצטרך לשלם לו פיצויים אם היא תפטר אותו בסוף העונה או לפני כן.

עוד בנושא:

קורצקי אחרי עוד הפסד: "שחקני הנוער איבדו אוויר"
הפועל תל אביב הפסידה לבני יהודה 2:1

שחקני הפועל תל אביב אביחי ידין, בן רייכרט. יוסי ציפקיס
הפועל תל אביב הייתה עדיפה למרות הסגל החסר. ידין ורייכרט הפצועים, אתמול ביציע/יוסי ציפקיס

2. איך צ'יבויקה נכלל בסגל?

כשקורצקי נשאל על הביקורת שהושמעה נגדו לפני שבוע, הוא השיב: "לא נעים לשמוע את הדברים האלה. אני נותן הכול וצריכים להבין שאני מאמן בעיקר שחקנים צעירים וחסרי ניסיון. מבחינתי הם דור העתיד של הפועל תל אביב והם ילכו ויצמחו פה בקבוצה, אבל ניסיון אי אפשר לקנות בכסף. בסופו של דבר אנחנו מתעסקים פה בכדורגל ואני יודע שאני צריך להביא פה תוצאות. אני יודע שאף אחד לא ייתן לי ימי חסד ולא ירחם עליי. אני צריך להביא תוצאות, עכשיו זה לא קורה, אבל אני מאמין ביכולות שלי ובקבוצה הזאת".

ההסברים של קורצקי לא ממש משכנעים את חלק מהשחקנים. אחד מהם אמר אתמול: "עם כל הכבוד למנחם, היה אסור לתת לצ'יבויקה להיות בסגל. לא יכול להיות שהוא התפרע אחרי האימון המסכם ביום שישי התפרע אחרי האימון, זרק את הדברים שלו על הרצפה ועוד קיבל פרס לשחק. זה משדר דברים לא טובים, במיוחד לצעירים. העונש שלנו היה שהגול בא מטעות שלו".

סער בנבנישתי שהחמיץ אתמול שני מצבים מצוינים במחצית הראשונה, אמר: "הייתה אצלנו סוג של ירידה מנטאלית שקרתה גם נגד בית"ר ירושלים. אסור שזה יקרה, במיוחד במצב שאנחנו נמצאים בו. יש לנו קבוצה טובה וחייבים לשכוח את המשחק הזה כבר עכשיו ולקחת ממנו את הדברים הטובים. מול סכנין תהיה מלחמת עולם".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי. יוסי ציפקיס
"צריכים להבין שאני מאמן בעיקר שחקנים צעירים וחסרי ניסיון". קורצקי/יוסי ציפקיס

3. הבונוסים של עומרי אלטמן

קורצקי הוא לא הקורבן היחיד של הביקורות. גם ההנהלה סופגת אש, בין היתר על בניית הסגל, אבל לא רק. בקבוצה אמרו אתמול – ולא בפעם הראשונה – ש"אין בסגל חלוץ שיודע לתת גולים" וגם היכולת הירודה של הזרים שהוחתמו בינואר שוב הוזכרה. האדומים מקווים שטוטו תמוז יהיה כשיר למשחק נגד בני סכנין במחזור הבא או לכל הפחות לפתיחת הפלייאוף התחתון: "בכסף שמשלמים לטוטו היינו יכולים למצוא חלוץ בריא שיכול היה לעזור".

ביקורת הושמעה גם נגד עומרי אלטמן. מתברר שבחוזהו החדש של הקשר ישנם סעיפים של בונוסים על כיבוש שערים ובקבוצה אמרו: "אתה רואה שמה שאכפת לו זה הוא עצמו. הוא מחפש רק את השער ולא את החברים שלו. אסור לתת כאלה חוזים, בטח לא בקבוצה במצב שלנו".

שחקני הפועל תל אביב, אייל משומר, טוטו תמוז. יוסי ציפקיס
מתי הוא ישחק? תמוז/יוסי ציפקיס

4. התסכול של חסן אבו זייד

אחד המתוסכלים הגדולים ביותר בהפועל תל אביב אמש היה חסן אבו זייד. הקשר שעזב את בני יהודה בטונים צורמים, הבהיר לחבריו כמה חשוב לו לנצח לכל אורך השבוע שקדם למשחק. במועדון סיפרו אתמול שאבו זייד היה מאוד עצבני אחרי המשחק ואף נסע לתחנת המשטרה להגיש תלונה נגד אוהד בני יהודה שקילל אותו וירק לעברו. סער בנבנישתי שבעצמו עזב את בני יהודה לטובת הפועל תל אביב בינואר, אמר: "באתי עם המון מוטיבציה ורציתי להוכיח קודם כל לקבוצה שלי. הגעתי גם לשני מצבים, אבל לא נכנס. זה הכדורגל. היינו חייבים לשמור על היתרון שלנו".

שחקן הפועל תל אביב חסן אבו זייד. יוסי ציפקיס
סיים את המשחק מאוד עצבני. אבו זייד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully