וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "זה יהיה מחדל אם לא נעלה לפלייאוף העליון"

5.3.2017 / 9:21

בקבוצה חגגו את הניצחון על רעננה, אבל מקוום שמכבי חיפה לא תנצח את בית"ר כדי להבטיח העפלה. במקרה כזה, בהנהלת המועדון מתכוונים לפנות לאבוקסיס ולבקש ממנו הבהרות לגבי העונה הבאה

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. מגד גוזני
ימשיך בעונה הבאה? אבוקסיס/מגד גוזני

בני סכנין ניצחה אמש (שבת) 0:1 את הפועל רעננה והבטיחה כמעט סופית את ההעפלה לפלייאוף העליון. אנחת רווחה גדולה שוחררה בקבוצה ושחקן אמר הבוקר: "היו חגיגות ענקיות אבל אנחנו מבינים שאסור לנו לחגוג יותר מדי". אחרי שהפסידו לבית"ר ירושלים היריבה המושבעת במחזור שלפני כן, בסכנין מחכים לתוצאה טובה של הקבוצה מול מכבי חיפה מחר, כאשר כל תוצאה מלבד הפסד של החבורה של שרון מימר מחר תבטיח סופית עבור סכנין את הכרטיס לפלייאוף העליון.

"ברור שנחכה לשמוע את התוצאה של מכבי חיפה אבל בכל מקרה גם אם ינצחו אסור לנו לשמוט את ההזדמנות הזו. זה יהיה מחדל אם לא נעלה לפלייאוף העליון" אמר שחקן אחר.

בסכנין צפויים להכניס כמיליון שקל בזכות ההעפלה הצפויה לפלייאוף העליון, וזאת בשל ההערכה ששלושה משחקי בית נגד מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע ימלאו את היציעים, כשבמידה שגם מכבי חיפה תעפיל גם משחק זה צפוי למלא את דוחא. בנוסף לכך המענק למקום שישי הוא בסביבות ה-300 אלף שקל. בהנהלת המועדון מחכים לתוצאה מחר ואם חיפה אכן לא תנצח, הם יפנו מיידית ליוסי אבוקסיס ויבקשו ממנו הבהרות לגבי העונה הבאה.

מכבי חיפה בפלייאוף התחתון לראשונה מאז 1988? התרחישים למחזור הסיום

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully