וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים נחתה, הלפרין: "זה הישג שלא הרבה הגיעו אליו"

5.3.2017 / 7:11

האדומים שבו ארצה אחרי ההעפלה לחצי גמר היורוקאפ, והם כבר מחכים לדעת אם יריבתם בשלב הבא תהיה ולנסיה או חימקי. הלפרין: "מתחילים ליהנות מהפירות של העבודה הקשה, זה מרגש"

מגד גוזני

הפועל ירושלים נחתה הבוקר (ראשון) בישראל אחרי הניצחון 79:85 על גראן קנאריה במשחק השני בסדרת רבע גמר היורוקאפ, שסידר להם מקום בפיינל פור. הירושלמים עדיין ממתינים לדעת מי תהיה יריבתם בחצי הגמר, שאף הוא ישוחק במתכונת של הטוב משלושה משחקים. המנצחת בין ולנסיה לחימקי ביום רביעי הקרוב תהיה זו שתתמודד מול הקבוצה של סימונה פיאניג'אני על הזכות להעפיל לגמר המפעל, אבל ירושלים תגיע עם כוחות מחודשים אחרי שקיבלה מנוחה ארוכה יחסית, דבר שהשחקנים מברכים עליו.

"זה מרגש כי עבדנו קשה מאוד בשביל זה ותמיד כיף שזה מניב תוצאות", אמר יותם הלפרין לאחר הנחיתה. "אנחנו בעיצומו של תהליך ועכשיו מתחילים ליהנות מהפירות שעבדנו כל כך קשה בשבילם. אנחנו עוד לא יודעים מול אני אנחנו משחקים, נחכה ונראה, אבל כמובן שמעכשיו זה יהיה עוד יותר קשה. נצטרך לדעת לשאוף את הכוחות ולהביא את האקסטרות, כי זה מעמד מחייב שלא הרבה קבוצות בארץ הצליחו להגיע אליו".

קרטיס ג'רלס, שהיה המצטיין בשורות ירושלים עם 23 נקודות במשחק 2, הוסיף: "חשוב שיש לנו קצת זמן התאוששות. הראינו המון אופי, לא פשוט לנצח קבוצה כזאת בחוץ. יש לנו כמה שחקנים שיכולים לקחת על עצמם את הנטל ההתקפי. במשחק הראשון קלעתי 8 נקודות, ובמשחק האחרון התעליתי. אבל זה לא משנה, כי אנחנו מספיק עמוקים. אני חושב שיש לנו סיכויים טובים בחצי הגמר וגם בגמר, אם נגיע אליו".

יותם הלפרין, הפועל ירושלים. מגד גוזני
מאושר. הלפרין/מגד גוזני
מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. מגד גוזני
פיאניג'אני מחוייך/מגד גוזני
אמארה סטודמאייר, הפועל ירושלים. מגד גוזני
סטודמאייר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully