וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: זידאן מרוצה מהתאוששות, ראמוס מכחיש ביקורת על רונאלדו

מאמן ריאל מדריד היה מרוצה מההתאוששות של הבלאנקוס, שהביסו 1:4 את אייבר, ושיבח את בנזמה. ראמוס הגיב לדיווחים על ביקורת על רונאלדו בחדר ההלבשה: "מעולם לא אמרתי שהוא לא צריך לרוץ"

one

ריאל מדריד הביסה הערב (שבת) בקלילות 1:4 את אייבר ועלתה זמנית לפסגת הטבלה, במשחק אותו ניצל זינדין זידאן כדי להעניק לחלק מכוכביו מנוחה לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול נאפולי. כריסטיאנו רונאלדו הפצוע וגארת' בייל המורחק לא היו בסגל, בעוד איסקו, טוני קרוס, דני קרבחאל ומרסלו המתינו על הספסל. קארים בנזמה ניצל את היעדרות חבריו להתקפה כדי לככב עם צמד (14, 25), חאמס רודריגס (29) ומרקו אסנסיו (60) חגגו גם כן.

עוד בנושא:

ספרד: ריאל מדריד הביסה את אייבר 1:4 בחוץ

ריאל מדריד חוגגת עם קארים בנזמה. רויטרס
קיבל מחמאות ממאמנו. בנזמה חוגג עם החברים/רויטרס

"התחלנו היטב וכבשנו שלושה שערים בחצי שעה", אמר זינדין זידאן. "ידענו שזה מגרש וקשה והם ילחצו אותנו, ביצענו מספר שינויים, התמודדנו עם המשחק טוב מאוד ושיחקנו טוב מאוד עם הכדור. אנחנו יכולים להבקיע שערים מהירים וזה מקל על משחקים. אני מרוצה מהתגובה שלנו, בעונה כזו לעתים צריך לסבול, לא תמיד אפשר לשחק טוב, היו לנו הרבה חסרונות וכשאתה מתחיל משחק ככה, זה חשוב. יש לנו משחק חשוב ביום שלישי, נצטרך לנוח ולחשוב עליו".

על בנזמה אמר המאמן: "אני שמח, גם בגלל השערים וגם בגלל איך ששיחק. הוא היה מעורב בארבעה שערים והיה טוב מאוד". גם לוקה מודריץ' זכה למחמאות מזידאן: "הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו, מתנהל היטב על המגרש ומחוצה לו. החברים שלו לקבוצה אוהבים אותו מאוד, וזה נדיר שגם האוהדים היריבים מוחאים כפיים לשחקן שלנו".

קאסמירו הוסיף: "זה היה אחד המשחקים הכי שלמים שלנו העונה. הגענו חזקים וממוקדים ואם נשחק ככה תמיד, כמעט בלתי אפשרי שנפסיד. ריאל מדריד נותרה חזקה וממוקדת ותילחם על כל התארים".

במדריד נאלצו להתעסק היום בדיווחים מקטאלוניה, כשב"מונדו דפורטיבו" דווח כי שחקני ריאל התכנסו על מנת לדון במשברון, ובמהלך השיחה השחקנים ביקרו את רונאלדו על "חוסר ההשקעה שלו", ה"אנוכיות" והעובדה שהוא לא "עושה עבודה בלי הכדור". בדיווח נכתב שבחדר ההלבשה נאמר ש"כולנו רצים אבל היחיד שלא צריך לעשות עבודת הגנה זה כריסטיאנו כי הוא כובש 60 שערים".

סרחיו ראמוס הכחיש כמובן ואמר: "אני לא אמרתי שרונאלדו לא צריך לרוץ, זה שקר. כשדברים הולכים טוב, כולנו יד. כשיש בעיות, הן לא פוגעות בנו כי אנחנו מאוחדים. אני תמיד מדבר במפגשים האלה, אבל כך גם החברים שלי. אני מבין שחייבים למכור עיתונים, אבל האמינות צריכה להיות מעל לכל. יש אווירה טובה מאוד בחדר ההלבשה. לאורך הקריירה שלי עברתי מצבים קשים יותר, והמשכנו להתעקש על המטרות שלי. עכשיו אנחנו במקום הראשון, עם משחק ביד, ובמצב טוב מאוד. יש לנו חבורה טובה של שחקנים צעירים וותיקים, שנלחמים על אותן מטרות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully