וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי גבר 3:6, 2:6 על פרננדו ורדאסקו וזכה בטורניר דובאי

המדורג ראשון בעולם הגדיל את יתרונו בפסגת הדירוג העולמי על נובאק דג'וקוביץ', עם זכייה ראשונה בטורניר ב-2017 ו-45 בקריירה. גבר על הספרדי (35 בעולם) תוך שעה ו-14 דקות בלבד

טניסאי בריטי אנדי מארי. רויטרס
גמר קליל. מארי/רויטרס

אנדי מארי זכה היום (שבת) בטורניר דובאי (פרסים בסך 2,429,150 דולר) אחרי ניצחון קליל, 3:6, 2:6 על פרננדו ורדאסקו הוותיק (35 בעולם), תוך שעה ו-14 דקות בלבד. זהו הטורניר הראשון בו זוכה השנה המדורג ראשון בעולם, וה-45 שלו בקריירה, ובזכות הזכייה הוא גם הגדיל את יתרונו בפסגת הדירוג העולמי על פני נובאק דג'וקוביץ', שהודח כבר ברבע הגמר בדובאי, ל-2,215 נקודות. מארי הוא הבריטי הראשון אי פעם שזוכה בטורניר.

הגמר נפתח עם סדרת שבירות, ואחרי שלושה משחקונים בהם אף אחד לא הצליח לשמור על ההגשות שלו ורדאסקו הוביל 1:2. לצערו, הבריטי המצוין התעורר והצליח לשבור פעמיים נוספות עד לסיום המערכה. במערכה השנייה מארי הוסיף שתי שבירות נוספות, אחת מהן במשחקון בו ורדאסקו כבר הוביל 0:40, וטייל לעבר זכייה בתואר. זה היה ניצחונו השמיני ברציפות על ורדאסקו, וכעת המאזן שלו מולו עומד על 1:13.

"כמובן שאני מאוד שמח לזכות פה בפעם הראשונה", אמר מארי בסיום, "זו הייתה דרך טובה לפתוח את השנה. הרבה פעמים כאשר אתה צולח משחקים כמו זה שניצחתי ברבע הגמר (מול פיליפ קולשרייבר), זה מסדר אותך עד לסיום הטורניר. במשחקים האחרונים לא פתחתי כמו שהייתי רוצה, כולם התקשו קצת עם הגשם. ברגע שנכנסתי למשחק היום, זזתי טוב וסיימתי חזק".

טניסאי בריטי אנדי מארי. רויטרס
הראשון של השנה. מארי עם הגביע/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully