וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: היריבה ממרוקו סירבה ללחוץ את ידה של מעיין גרינברג

4.3.2017 / 17:29

הישראלית ניצחה בקרב במסגרת אליפות אירופה הפתוחה, אבל יריבתה התנהגה בחוסר ספורטיביות. מתחרה אחרת ממרוקו לחצה יד לרותם שור. מדליית זהב לדניאל בן דוד (עד 60 ק"ג) בפולין

הג'ודוקא דניאל בן דוד עם מאמנו גיא פוגל. איגוד הג'ודו, מערכת וואלה! NEWS
מדליית זהב בפולין. דניאל בן דוד עם מאמנו/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הג'ודו

שוב אירוע פוליטי בג'ודו. במסגרת תחרות סבב אירופה הפתוחה בג'ודו הנערך בסוף השבוע בפראג, ניצחה מעיין גרינברג הישראלית יריבה ממרוקו, אך בסיום הקרב סירבה הג'ודוקא המרוקאית ללחוץ את ידה של גרינברג, שזכתה כאמור בניצחון בזכות ניקוד של ווזארי.

מאוחר יותר, בקרב שהתנהל בין הג'ודוקא רותם שור וספורטאית נוספת ממרוקו, נרשמה דווקא לחיצת יד אחרי שגם בקרב הזה ידה של הישראלית הייתה על העליונה. שור הפסידה בסופו של דבר בקרב על הארד.

אף שבעבר כבר נרשמה תקרית פוליטית דומה בין יריבים מישראל וממרוקו, עדיין מדובר באירוע יוצא דופן מול יריבים המייצגים את המדינה הערבית. לכולם זכורה הסערה שחולל הג'ודוקא המצרי אילסאם א-שיהאבי, שסירב ללחוץ את ידו של אורי ששון בקרב הראשון באולימפיאדת ריו.

הג'ודוקא ירדן מאירסון (משמאל) עם המאמנת איבון בוניש. איגוד הג'ודו, מערכת וואלה! NEWS
ירדן מאירסון עם המאמנת איבון בוניש/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הג'ודו

דניאל בן דוד, המתחרה בקטגוריית משקל עד 60 ק"ג, זכה במדליית זהב בתחרות הסבב בקטוביץ', פולין. בן דוד רשם שישה ניצחונות, כאשר בגמר גבר על לאשה צ'אדונלי הגאורגי בזכות איפון. דניאל מאירסון זכתה במדליית ארד בקטגוריית משקל עד 78 ק"ג בפראג.

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי: "מגיעות מחמאות גדולות גם לספורטאים וגם לצוות המאמנים בראשות אורן סמדג'ה ושני הרשקו. בניית צוות המאמנים ובניית הנבחרות נעשות בצורה עקבית וטובה, וזה מביא איתו תוצאות, גם בטווח הקרוב ואני בטוח שגם בעתיד".

את הגברים ליווה המאמן גיא פוגל ואת הנשים איבון בוניש, מדליסטית אולימפית בעברה וכיום משתייכת לצוות האימון של נבחרת הנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully