וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלמוג כהן כבש את שערו הרביעי העונה בבונדסליגה

קשר הנבחרת כבש בהפסד אינגולשטאדט להופנהיים. מרציאנו בחצי גמר הגביע הסקוטי, תבוסה לחמד (18 דקות), תיקו לנאתכו (16 דקות). ניצחון חשוב לסייף (90 דקות), הפסד לרפאלוב (66 דקות)

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט חוגג. GettyImages
מוכן לספרד. אלמוג כהן/GettyImages

אלמוג כהן כבש היום (שבת) את שערו הרביעי העונה בבונדסליגה, כשהשווה עבור אינגולשטאדט במשחק החוץ מול הופנהיים, בו הובסה בסופו של דבר 5:2. קשר הנבחרת, שנמצא בעיצומה של העונה הטובה בקריירה ופתח בהרכב בפעם ה-18 העונה, קיבל בדקה ה-38 מסירה מדריו לסקאנו וממצב חופשי סמוך לנקודת הפנדל בעט שטוח אל הרשת. כהן השלים 90 דקות, אבל קבוצתו חטפה כאמור חמישייה ונותרה במקום הלפני אחרון בליגה הגרמנית עם 18 נקודות בלבד.

הליגה הרוסית חזרה לפעילות אחרי פגרת חורף בת שלושה חודשים, כאשר ביברס נאתכו שיחק 16 דקות כמחליף ב-0:0 הביתי של צסק"א מוסקבה השלישית מול זניט סנט פטרסבורג השנייה. התוצאה הזו שיחקה לידיה של ספרטק מוסקבה המוליכה, שתשחק מחר מול קרסנודאר. הקשר הישראלי נכנס בדקה ה-74, שלוש דקות אחרי שחברו השבדי פונטוס ורנבלום הורחק בצהוב שני והשאיר בור במרכז השדה. זניט לא ניצלה זאת והפער בין הקבוצות נותר שלוש נקודות.

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט (במרכז) עם חבריו. GettyImages
אלמוג כהן עם החברים/GettyImages

* תומר חמד נכנס כמחליף בדקה ה-72, אבל לא מנע את התבוסה של ברייטון 3:0 בחוץ בידי נוטינגהאם. השחפים נותרו במקום השני בליגת המשנה באנגליה, בירם כיאל ישב על הספסל ולא שותף.

* אופיר מרציאנו השלים 90 דקות בשערה של היברניאן, שהמשיכה במסע ההגנה על התואר שלה ועלתה לחצי גמר הגביע הסקוטי עם ניצחון 1:3 על אייר יונייטד, גם היא מליגת המשנה. היבס הצטרפה לריינג'רס, כאשר ברבעי הגמר הנוספים תשחקנה סלטיק (נגד סט. מירן) ואברדין (נגד פרטיק ת'יסל).

* אחרי שני ניצחונות רצופים, ודווקא אחרי ה-0:5 המרשים על זולטה וארחם, קלאב ברוז' וליאור רפאלוב (66 דקות) הפסידו 2:1 לגנק במחזור ה-29 בליגה הבלגית. למזלה של ברוז', היא נותרה בפסגת הליגה מכיוון שגם השנייה אנדרלכט ספגה הפסד דרמטי מול מכלן. אמבוואנה סמאטה הכניס את הקבוצה של מישל פרודום לפיגור כפול, חוסה איזקיירדו רק צימק.

במשחק שנערך במקביל, השיגה גנט 2:3 דרמטי וחשוב מאוד על ואסלנד בוורן, במשחק בו קני סייף פתח ושיחק 90 דקות, בעוד רמי גרשון ישב 90 דקות על הספסל. בוורן נותרה בעשרה שחקנים כבר אחרי 17 דקות אך הובילה פעמיים, לפני שהיפני יויה קובו כבש מחזור שלישי ברצף והעניק לגנט ניצחון, שהשאיר לה סיכוי להתברג בפלייאוף העליון, כאשר נותר מחזור אחד לסיום העונה הסדריה.

* אופיר מזרחי נכנס כמחליף בדקה ה-86 והיה שותף לניצחון 1:2 של לוגאנו על לוזאן בליגה השוויצרית. לוגאנו התקדמה למקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully