וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני הודה לשחקנים, ההנהלה כבר חושבת קדימה: הפועל ירושלים באופוריה

4.3.2017 / 8:22

המאמן חגג עם השחקנים בחדר ההלבשה לאחר ההעפלה לחצי גמר היורוקאפ: "היה משחק מדהים, גאה בכם". חשש שרנדל ייעדר לתקופה ממושכת בשל הפציעה, ג'ונס צפוי להמשיך גם בעונה הבאה: "אוהב לשחק פה"

יח"צ - חד פעמי

1. חגיגה גדולה בהפועל ירושלים לאחר ההעפלה לחצי גמר היורוקאפ אמש (שישי) עם הניצחון 79:85 על גראן קנאריה שקבע 0:2 בסדרה. "אני גאה בכם", אמר המאמן סימונה פיאניג'אני לשחקנים בחדר ההלבשה. "תודה להפועל ירושלים", הוסיף המאמן האיטלקי לעיני המצלמות. "היה משחק מדהים מול קבוצה מצוינת. הרוטציה שלנו קצרה, כך שידענו שאם נגיע למצב שנצטרך לשחק בפעם השלישית, הסיכוי שלנו להעפיל יהיה נמוך יותר". "שמח שהצלחנו לעמוד בזה", הוסיף ג'רום דייסון. "היה לנו משחק נהדר", אמר טרוויס פיטרסון. "לג'רלס היו סלים ענקיים".

2. למרות הניצחון, לא הכול ורוד בהפועל ירושלים. בקבוצה מודאגים ממצבו של בריאן רנדל, שנפצע במהלך המשחק. החשש הוא מקרע בשריר הירך הקדמי, אשר ישבית אותו לתקופה ארוכה. לאחר המשחק סבל רנדל, שלא שיחק כחצי שנה לפני שהגיע לבירה, מכאבים עזים במקום הפציעה.

עוד בנושא

חוברה לה יחדיו: הכימיה המפתיעה שנוצרה בין שחקני הפועל ירושלים
הפועל ירושלים עלתה לחצי גמר היורוקאפ עם 79:85 מול גראן קנאריה
הלפרין: "מגיע לנו לחגוג, זה ניצחון ענק", פיאניג'אני: "אני כל כך גאה"

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
התרגש בסיום. פיאניג'אני/ברני ארדוב

3. ומה בנוגע לעתיד? "עוד לפני המשחק מול גראן קנאריה הרגשנו שאנו מרוצים מלא מעט שחקנים", אמרו במועדון. "המטרה היא שמרבית השחקנים ימשיכו. לג'רלס יש לא מעט ניסיון והוא מציג מנהיגות". בנוגע לאמארה סטודמאייר, בשיחות שערך עם ראשי המועדון הוא אמר כי הוא מאוד נהנה ורוצה להמשיך ולשחק גם בעונה הבאה. הסנטר אף הגיש את כל המסמכים הדרושים לקבלת אזרחות וממתין לאישור משרד הפנים. "הוא עוזר לחברים לקבוצה ולא מתנהג בהתנשאות או כמו כוכב מולם", נמסר מהמועדון. "הוא אוהב מאוד את העיר ואת המועדון, זה הרבה יותר מכסף עבורו".

בנוסף, בקבוצה רוצים לממש את האופציה על שון ג'ונס לעונה הבאה. "אני מאוד אוהב לשחק פה, החברים שלי לקבוצה הם כמו אחים", אמר ג'ונס בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully