וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי עלה לגמר טורניר דובאי, ישחק מול פרננדו ורדאסקו

אחרי שהציל שבע נקודות משחק ברבע הגמר, הצליח המדורג מספר אחת בעולם לעשות את זה בצורה חלקה עם 5:7, 1:6 מול לוקא פוי (15) בחצי הגמר. הספרדי ניצח 6:7 (5), 7:5, 1:6 את רובין האסה

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
הרשים בחצי הגמר. מארי/GettyImages

אחרי שנאלץ לעבוד קשה כמעט שלוש שעות ברבע הגמר מול פיליפ קולשרייבר, הצליח המדורג ראשון בעולם אנדי מארי לעלות הערב (שישי) לגמר טורניר דובאי מסבב ה-500 של ה-ATP. הבריטי עשה את זה עם 5:7, 1:6 מול לוקא פוי הצרפתי (15 בעולם) בתוך שעה ועוד 34 דקות. מארי, שהודח מאליפות אוסטרליה כבר בשמינית הגמר על ידי מישה זברב, הגיש 5 אייסים ושבר חמש פעמים לאורך המשחק כדי לעלות למשחק על התואר.

מארי יפגוש בגמר לא אחר מאשר את פרננדו ורדאסקו. הספרדי הוותיק, שמדורג במקום ה-35 בעולם, עלה לגמר הראשון שלו בדובאי אחרי 6:7 (5), 7:5, 1:6 מול רובין האסה ההולנדי (66 בעולם). "נלחמתי ונשארתי חזק מאוד מבחינה מנטאלית אחרי שהפסדתי את המערכה השנייה", אמר ורדאסקו בסיום, "דחפתי את עצמי חזק למשחק במערכה השלישית, הלכתי על המכות, ניסיתי להיות אגרסיבי יותר, לשחק קדימה ובתוך קו הבסיס. היה משחק קשה מאוד". ורדאסקו ינסה להפתיע את מארי כדי לזכות בתואר ה-ATP השמיני בקריירה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully