וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבת: מכבי תל אביב בכדוריד מול מגדבורג הגרמנית

האימפריה מגרמניה, שזכתה בעבר בליגת האלופות ועוד פעמיים באליפות אירופה, תגיע לשחק באולם הדרייב אין במסגרת גביע האיגוד (13:45, ספורט 1 ו-HD). מאמן הצהובים, דרגאן ג'וקיץ', נרגש. בליגה: ניצחונות לכל קבוצות הצמרת במחזור ה-18

עומר דבדה מכבי תל אביב בכדוריד מול עופר לוזון א.ס. רמת השרון. יועד כהן, איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
אתגר גדול. עומר דבדה/מערכת וואלה! NEWS, יועד כהן, איגוד הכדוריד

האלופה והמוליכה של ליגת העל בכדוריד, מכבי תל אביב, תארח מחר (שבת, 13:45, ספורט 1 ו-HD) באולם הדרייב אין בתל אביב את מגדבורג הגרמניה במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים של גביע האיגוד האירופי.

היריבה הגרמנית היא אחת מקבוצות הפאר של אירופה וגברה השבוע על קיל במשחק ליגה. מחזיקת הגביע הגרמני היא הקבוצה היחידה שמשתתפת העונה בגביע האיגוד האירופי וזכתה בעברה בליגת האלופות (2001/02). היא גם זכתה בעבר פעמיים באליפות אירופה, בצורתה הקודמת (1977/78, 1980/81).

הצהובים, שבשבוע החולף הבטיחו את המקום הראשון בתום העונה הסדירה בליגה, השוו את שיא הניצחונות הרצופים שלהם (18) ועלו לגמר הגביע, ינסו להדהים.

מאמן מכבי, דראגן ג'וקיץ', מתרגש מאוד לקראת המשחק ואמר לאתר איגוד הכדוריד: "מגדבורג נכון לעכשיו היא לא רק אחת הקבוצות הטובות בגרמניה אלא באירופה כולה. מול קיל הם הפגינו יכולת מצוינת. יש להם סגל מצוין ושישה שחקנים שלהם השתתפו לאחרונה באליפות העולם. זו הזדמנות נפלאה לחובבי הכדוריד בפרט ואוהדי הספורט בכלל לצפות פה באחת הקבוצות הגדולות ב-NBA של הכדוריד - הבונדסליגה. זו הזדמנות שלא קורה כל יום, אל תחמיצו אותה".

* המחזור ה-18 בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי). מכבי ראשון לציון השנייה בטבלה הסתדרה עם הפועל אשדוד וניצחה 22:29. היריבה העירונית הפועל ראשון לציון, שנמצאת במקום השלישי בטבלה, עבדה קשה בדרך ל-28:30 על רחובות בחוץ. א.ס. רמת השרון יצאה מקרית מוצקין עם ניצחון 30:33 ואילו בני הרצליה, החמישית בטבלה, רשמה 25:33 ביתי מול הפועל רמת גן. בתחתית, אס"א תל אביב השיגה 28:29 חשוב על א.כ. נס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully