וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רועי קהת לא התאמן, גיא לוזון מתלבט לגבי האגפים

3.3.2017 / 14:33

המאמן הודיע לקשר על מנוחה יזומה בטענה לעומס. ורמוט, רוקאביציה וזנטי תורגלו לסירוגין. דמארי עדיין לא כשיר לחלוטין לקראת בית"ר. גורם על דברי שחר: "הוא לא מודאג רק מהנזק הכלכלי"

אדריאן הרבשטיין

קשר מכבי חיפה, רועי קהת, לא התאמן היום (שישי) עם הקבוצה. הסיבה: המאמן גיא לוזון הודיע לקשר על מנוחה יזומה בטענה שעל פי מדדי האימון הוא סובל מעומס. יש לציין כי אתמול חיפה לא התאמנה ולמרות זאת המאמן החליט להעניק לקשר מנוחה נוספת.

עוד בנושא:

ראש אחר: הפרק השני בתכנית "מינוס 9" על הפועל תל אביב
יעקב שחר לשחקנים: "קחו אחריות, אם לא נעפיל ייגרם הפסד של מליונים"
גיא לוזון לשחקני מכבי חיפה: "אתם לא אגרסיביים. תבואו רעבים יותר, כמו אריות"

רועי קהת עם גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. מגד גוזני
עומס? רועי קהת וגיא לוזון/מגד גוזני

מי שתורגלו במרכז הקישור הם אניס אלושי, קמיל ואצק ונטע לביא, אך עושה רושם שגיא לוזון מתלבט בין שחקני האגף שלו. גילי ורמוט וניקיטה רוקאביציה תורגלו, אבל גם עמית זנטי נכלל ב-11 בחלקים מהאימון. סאן מנחם ייעדר מהמשחק בשל הכרטיס האדום שספג, ומי שיפתח בצד שמאל של ההגנה הוא שי בן דוד, שנכנס כמחליף במהלך המשחק מול מ.ס. אשדוד.

שחקן נוסף שלא מתאמן באופן מלא ביומיים האחרונים הוא החלוץ עומר דמארי. השחקן עדיין לא כשיר במאת האחוזים ולמרות ההערכות שיפתח על הספסל, בחיפה רוצים להמתין עד יום ראשון על מנת לדעת בוודאות שהוא כשיר למשחק.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בעלי מכבי חיפה יעקב שחר. יוסי ציפקיס
לא מודאג רק מהנזק הכלכלי. יעקב שחר/יוסי ציפקיס

במועדון התייחסו אתמול לאסיפות שערכו נשיא המועדון יעקב שחר ולוזון, בהן כעסו על השחקנים בעקבות היכולת שהציגו במשחק האחרון. "בתחילת העונה כולם ציפו שתהיה כאן אווירה חדשה, שהקבוצה תתמודד לפחות על כרטיס לאירופה. כעת אנחנו רחוקים שני משחקים מאפשרות להציל את מה שנשאר מהעונה הזאת. ברור שגם אם נגיע לשם העונה הזאת היא כישלון. אפשר בהחלט להבין את שחר. אי העפלה לפלייאוף העליון תוביל לנזק תדמיתי, לא רק כלכלי. ברור שהוא לא מודאג רק מההפסד הכלכלי שייגרם", אמרו במועדון.

לוזון מנסה להחזיר את ניקיטה רוקאביציה לכושר ולמרות היכולת שלו במשחק האחרון, היום הוא תורגל לסירוגין בהרכב. אלירן עטר, שספג צהוב חמישי ולא ישחק בשבוע הבא מול הפועל רעננה, יפתח בחוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully