וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול גברה 1:3 על ארסנל, ניצחון שני ברציפות ללסטר

פירמינו (9) ומאנה (40) כבשו ובישלו אחד לשני, ויינאלדום (90) חתם את התוצאה, וולבק (57) רק צימק. השועלים המשיכו לברוח מהתחתית עם 1:3 על האל. יונייטד אכזבה עם 1:1 מול בורנמות'

שחקני ליברפול חוגגים עם רוברטו פירמינו. רויטרס
פירמינו חוגג עם החברים/רויטרס

המחזור ה-27 בפרמיירליג האנגלית יצא לדרך היום (שבת) עם 1:1 סוער בין מנצ'סטר יונייטד לבורנמות'. לאחר מכן, לסטר ניצחה 1:3 על האל. צ'לסי תשחק רק ביום שני וכך המוקד עבר למאבק העיקש על מקום בין ארבע הראשונות, כאשר ליברפול ניצחה 1:3 את ארסנל.

שחקני ארסנל אלכסיס סאנצ'ס, לוקאס פרס. רויטרס
פתח על הספסל. אלכסיס משתעשע עם פרס בחימום/רויטרס

ליברפול - ארסנל 1:3

המייטי רדס התאוששו מההפסד ללסטר במחזור הקודם עם ניצחונם השני בלבד בשמונת המחזורים האחרונים, והחליפו מקומות עם התותחנים שנאבקים עימם על מקום בין הארבע הראשונות בטבלה. ארסן ונגר נאלץ להסתדר ללא מסוט אוזיל החולה, ואף בחר להשאיר את אלכסיס סאנצ'ס על הספסל בפתיחה, וארסנל הייתה חלשה מאוד במחצית הראשונה בה הרבתה לאבד כדורים ומיעטה לאיים על השער. רוברטו פירמינו וסאדיו מאנה כבשו ובישלו אחד לשני, והורידו את יורגן קלופ ביתרון מבטיח להפסקה. עם פתיחת המחצית השנייה סאנצ'ס נכנס, ותוך 12 דקות בישל לדני וולבק את שער הליגה הראשון שלו מאז אפריל 2016, אך זה לא הספיק למארחת, שלקראת הסיום ספגה את השלישי מרגליו של ויינאלדום, ותגיע לגומלין ברבע גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן, ביום שלישי, במצב רוח ירוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן ליברפול סאדיו מאנה חוגג. רויטרס
מאנה חוגג את השני/רויטרס

מהלך המשחק:

דקה 9: גול! התקפה מהירה של ליברפול הסתיימה בכדור רוחב של מאנה לרחבה. קוטיניו פתח רגליים, פירמינו ניצל קיפאון בהגנת ארסנל וכבש מקרוב את ה-0:1.

דקה 21: ארסנל מנסה להגיב. אוקסלייד צ'מברליין הגביה, מיניולה אגרף לקרן רגע לפני שז'ירו הגיע לכדור.

דקה 29: קוטיניו ניסה את כוחו בבעיטה מכ-18 מטר, צ'ך הגיב היטב והדף לקרן.

דקה 40: גול! פירמינו גילה יופי של ראיית משחק ומצא את מאנה, שמתוך הרחבה שחרר בעיטה חדה וחזקה לפינה הרחוקה וקבע 0:2.

דקה 46: אלכסיס סאנצ'ס עלה מהספסל והחליף את קוקלן, יציל את התותחנים?

דקה 49: ז'ירו נגח יפה מאוד לחיבורים, מיניולה התעופף והציל.

דקה 57: גול! אלכסיס הכניס כדור עומק יפה לוולבק, שמזווית לא קלה הצליח לצמק ל-2:1 עם שערו הראשון העונה בליגה, וראשון מאפשריל 2016.

דקה 76: מאטיפ הגיע ראשון לכדור נייח שהוגבה לרחבה, אך לא הצליח לייצר נגיחה מספיק טובה כדי להכניע את צ'ך.

דקה 83: ארסנל ניצלה. אוריגי עלה גבוה לכדור חופשי ונגח טוב, אך הכדור שלו נעצר בקורה.

דקה 90: גול! ליברפול עלתה ל-1:3 ותנצח את המשחק. ללאנה הוביל מתפרצת, אוריגי מצא את ויינאלדום שכבש מול צ'ך.

שחקן ארסנל דני וולבק כובש. רויטרס
שער ראשון מאפריל 2016. וולבק/רויטרס
זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יש גם ימים כאלה. זלאטן איברהימוביץ' המאוכזב/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - בורנמות' 1:1

רצף ששת הניצחונות של מחזיקת גביע הליגה הטרייה, נעצר באולד טראפורד דווקא על ידי בורנמות' הצנועה. נראה היה כי מנצ'סטר יונייטד תנצל את המומנטום כדי לעלות זמנית למקום הרביעי והיא אכן פתחה בלחץ אדיר. ויין רוני, שקיבל דקות ראשונות אחרי חודש בו לא שיחק ופתח יחד עם לוק שואו שחזר להרכב לראשונה מאז סוף אוקטובר, הניע את החברים, אבל ארתור בורוץ עמד בפרץ. בדקה ה-24 הגיע השער, דווקא מרגלו של מרקוס רוחו שחגג לראשונה בפרמיירליג, אך גלישה מיותרת של פיל ג'ונס זיכתה את בורנמות' בפנדל מפוקפק למדי, אותו ניצל ג'ושוע קינג מול האקסית. מכאן העיניים הופנו בעיקר לעבר זלאטן איברהימוביץ'. כוכב הזכייה בגביע הליגה ספג דריכה לא מכוונת על ראשו מטיירון מינגס, החזיר לו עם מרפק לפנים והשניים ניצלו מהרחקות. דווקא אנדרו סורמן האורח ראה אדום בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ויונייטד גם קיבלה פנדל בדקה ה-72, אך בורוץ המצוין הדף את הבעיטה של זלאטן והשאיר את המארחת במקום השישי.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד (משמאל) עם מרפק לפניו של טיירון מינגס שחקן בורנמות'. רויטרס
ניצל מהרחקה. זלאטן איברהימוביץ' עם מרפק לפניו של טיירון מינגס/רויטרס

דקה 5: יונייטד פתחה בלחץ גדול על שערה של בורנמות'. שואו שלח כדור נהדר לעבר פוגבה, שממצב טוב בעט לשער וסחט הדיפה מצוינת מבורוץ.

דקה 11: אחרי שהכדור חמק לזלאטן בצד אחד, בורנמות' יצאה למתפרצת עם אפובה, אבל החלוץ שהשאיר את רוחו מאחור, החליק מול דה חאה שמנע ספיגה.

דקה 20: הלחץ האדום נמשך. הפעם מרסיאל היה חייב לכבוש מזווית אלכסונית, אבל בורוץ סיפק עוד הדיפה יפה לקרן.

דקה 24: גול! בסופו של דבר זה נכנס. אחרי כדור קרן, זלאטן הסיט לעבר ולנסיה שניסה לבעוט לשער, רוחו המתין ברחבה והסיט פנימה. שער בכורה לארגנטינאי בפרמיירליג, 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 40: גול! פיו זרק עצמו ברחבה מול גלישה מיותרת של ג'ונס והשופט קנה את ההצגה והצביע על הנקודה הלבנה. קינג הנורבגי, אקס מנצ'סטר יונייטד, ירה את הפנדל פנימה. בורנמות' השוותה ל-1:1.

דקה 45: כרטיס אדום! סגירת חשבונות בין זלאטן למינגס הסתיימה דווקא בהרחקתו של סורמן. מגן בורנמות' דרך על הראש של זלאטן, שהחזיר לאחר מכן עם מרפק שחייב שליפת צהוב שני. זה לא קרה, אבל סורמן שדחף את השבדי הורחק בסופו של דבר. בורנמות' ב-10 שחקנים.

דקה 72: החמצת פנדל! רגע אחרי חילוף משולש של יונייטד (לינגארד, פלאיני ורשפורד נכנסו) פוגבה ניסה להעביר כדור רוחב מהאוויר וזה פגע בידו של סמית'. השופט הצביע על הנקודה הלבנה, אבל הבעיטה השטוחה של זלאטן נהדפה נהדר על ידי בורוץ. עדיין 1:1.

ג'ושוע קינג שחקן בורנמות' כובש פנדל מול דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שחקן בורנמות' הראשון שכבש באולד טראפורד. ג'ושוע קינג/רויטרס
מרקוס רוחו שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
שער בכורה בפרמיירליג. מרקוס רוחו/רויטרס

לסטר סיטי - האל סיטי 1:3

לסטר אומנם לא מינתה מאמן עדיין, אך מאז פיטוריו של ראניירי האלופה לא מפסיקה לנצח ואחרי ההצגה מול ליברפול, השועלים הכניעו בקלות גם את האל החלשה. סאם קלוקאס הפתיע לאורחים עם שער כבר בדקה ה-14, אבל כריסטיאן פוקס השווה (27) וריאד מחרז הפך (59) עם שער פנטסטי אחרי שזרק את השומר שלו שלוש פעמים ובעט מחוץ לרחבה פנימה. טום האדלסטון חתם בשער עצמי בדקה ה-90.

שחקני לסטר סיטי חוגגים. רויטרס
עלו על הגל. שחקני לסטר חוגגים/רויטרס

משחקים נוספים

סטוק סיטי - מידלסברו 0:2
לסטוק: מרקו ארנאוטוביץ' (29 ו-42)

סוונסי - ברנלי 2:2
לסוונסי: פרננדו יורנטה (12), מארט אולסון (69). לברנלי: אנדרה גריי (20 ו-61).

ווטפורד - סאות'המפטון 4:3
לווטפורד: טרוי דיני (4), סטפנו אוקאקה (79), אמב'אייה ניהאנג (90+4). לסאות'המפטון: דרגאן טאדיץ' (28), נת'ן רדמונד (45 ו-86). מנולו גאביאדיני (82).

ווסט ברומיץ' - קריסטל פאלאס 2:0
לפאלאס: ווילפריד זאהה (55), אנדרוס טאוסנד (84)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully