וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן גברה 1:3 על קייבו, ניצחון גדול לנאפולי ברומא

באקה החמיץ פנדל אך גם כבש פעמיים (24, 70), והרוסונרי כבר עם שלושה ניצחונות רצופים, לפאדולה (82) הוסיף בפנדל. צמד של מרטנס קטע את רצף 15 ניצחונות הליגה של הג'אלורוסי בבית

דריס מרטנס שחקן נאפולי חוגג על הדשא. GettyImages
חגיגת "הכלב המשתין". דריס מרטנס באולימפיקו/GettyImages

אחרי הקרבות בחצי גמר הגביע, המחזור ה-27 בליגה בישר הערב (שבת) על סוף הרצף הביתי של רומא השנייה, שהפסידה בקרב הצמרת 2:1 לנאפולי השלישית. זדנק זמאן רשם את משחקו ה-1,000 כמאמן, אך פסקארה שלו הפסידה 3:1 לסמפדוריה. מילאן המשיכה את המומנטום החיובי עם 1:3 על קייבו.

דריס מרטנס שחקן נאפולי כובש מול וייצ'ך שצ'סני שוער רומא. רויטרס
18 שערי ליגה העונה. דריס מרטנס מול וויצ'ך שצ'סני/רויטרס

רומא - נאפולי 2:1

אחרי 15 ניצחונות ליגה רצופים באולימפיקו וכשנה וחצי מאז ההפסד הביתי האחרון בליגה (2:0 לאטאלנטה בנובמבר 2015) רומא נעצרה. מאוריציו סארי החליט להציב את דריס מרטנס בחוד, והבלגי החזיר בגדול. בדקה ה-26 מרטנס הקפיץ אחרי הכנה של מארק האמשיק וחגג בסגנון "הכלב המשתין" ובדקה ה-50 השלים צמד אישי והגיע ל-18 שערי ליגה אחרי כדור רוחב נהדר של לורנצו אינסינייה. קווין סטרוטמן כבש לראשונה מאז דצמבר ורק צימק בדקה ה-89. פפה ריינה מנע ממוחמד סלאח את השוויון הדרמטי וחגג עם חבריו, רגע לפני הגומלין מול ריאל מדריד בליגת האלופות. הקרב על "אליפות איטליה השנייה", מתחת ליובנטוס, פתוח לחלוטין כשרומא, שהפסידה גם בחצי גמר הגביע הראשון ללאציו, מקדימה את נאפולי רק בשתי נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מילאן קרלוס באקה. AP
שוב הביא נקודות. באקה/AP

מילאן - קייבו 1:3

ניצחן שלישי ברציפות לרוסונרי, שצברו 13 נקודות מתוך ה-15 האחרונות בליגה וטיפסו, לפחות זמנית, עד המקום השישי בטבלה. גיבור המשחק היה קרלוס באקה, שכבש את שער הניצחון של מילאן במחזור שעבר, ושוב היה חד והעניק לה נקודות עם צמד, שהעלה את מאזנו העונה ל-11 שערי ליגה. הקולומביאני (24) כבש את הראשון מבישול של ג'רארד דאולפיאו ושתי דקות לאחר שג'ונתן דה גוזמן (43) איזן מהנקודה הלבנה, החמיץ פנדל משלו. למרות זאת, בדקה ה-70 הוא היה במקום הנכון ודחק מקרוב את השני שלו אחרי שאלסיו רומאניולי הסיט לעברו כדור קרן. ג'אנלוקה לפאדולה קבע את תוצאת הסיום עם פנדל מוצלח (82).

זדנק זמאן מאמן פסקארה (מימין) עם מרקו ג'אמפאולו מאמן סמפדוריה. GettyImages
ציון דרך מרשים, ועוד הפסד. זדנק זמאן עם מרקו ג'אמפאולו/GettyImages

סמפדוריה - פסקארה 1:3

משחקו ה-1,000 של זדנק זמאן כמאמן, הסתיים בהפסד לקבוצה מולה חגג יחד עם פסקארה את עליית הליגה ב-2012. הקהל במראסי ראה את ברונו פרננדס כובש בדקה ה-18 ומבשל בהמשך פעמיים - לפאביו קוואליארלה שנגח מקרוב בדקה ה-58 ולמחליף הצ'כי פטריק שיק שהוסיף את השלישי 10 דקות לאחר מכן. אלברטו צ'רי (32) השווה זמנית עבור נועלת הטבלה. סמפדוריה במקום התשיעי בזכות שישה משחקים רצופים ללא הפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully