וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקפולקו: קיריוס הדיח את דג'וקוביץ' ברבע הגמר, גם נדאל עלה

האוסטרלי בן ה-21 הרשים עם 25 אייסים וניצחון 6:7 (9:11), 5:7 על המדורג 2 בעולם. בכך הוא הפך לשחקן הצעיר ביותר שמנצח את דג'וקוביץ', פדרר, נדאל, ואוורינקה ומארי. גם רפאל נדאל בחצי הגמר

ניק קיריוס, טניסאי אוסטרלי. AP
כישרון גדול. קיריוס/AP

נובאק דג'וקוביץ' הודח הבוקר (שישי) מטורניר אקפולקו (סך פרסים של 1.5 מיליון דולר) ברבע הגמר עם הפסד 7:6 (11:9), 7:5 מול ניק קיריוס. הסרבי המדורג 2 בעולם ו-1 התקשה גם בשמינית הגמר כשניצח את חואן מרטין דל פוטרו תוך שעתיים ו-38 דקות, אך הפעם, לשם שינוי, יריבו האוסטרלי השכיל לנצל את היכולת הבינונית של נולה כדי לגבור עליו.

קיריוס שלט לחלוטין בהגשות שלו וסיים את ההתמודדות עם 25 אייסים, כשנולה לא מוצא תשובה לעוצמת החבטות שלו. המשחק הסתיים תוך שעה ו-48 דקות. כעת קיריוס, שבין היתר עבר בדרך לרבע הגמר את דודי סלע, מחזיק בשיא מרשים: בגיל 21, הוא השחקן הצעיר ביותר שניצח כל אחד מחמשת השחקנים הגדולים של הסבב - נובאק דג'וקוביץ', אנדי מארי, רוג'ר פדרר, רפאל נדאל וסטן ואוורינקה. בחצי הגמר הוא יפגוש את סם קוורי האמריקאי (40), שהפתיע את דומיניק תים (9) עם ניצחון 1:6, 5:7 ברבע הגמר.

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. AP
נפרד מוקדם מהצפוי. דג'וקוביץ'/AP

גם רפאל נדאל (6) יהיה בחצי הגמר, אחרי שגבר 6:7 (2:7), 3:6 על יושיהיטו נישיוקה היפני (86) והשלים ניצחון 13 ברציפות במקסיקו. השור ממאיורקה הזדקק לשעה ו-58 דקות כדי לגבור על יריבו היפני, כשהמערכה הראשונה מוכרעת לטובתו רק אחרי שובר שוויון. בחצי הגמר הוא יפגוש את מרין צ'יליץ' הקרואטי (8), שרשם ניצחון אוטומטי על סטיב ג'ונסון האמריקאי שפרש בשל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully