וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד תציע לאוהדיה אפשרות לשתות יין עם אלכס פרגוסון

השדים האדומים, בשיתוף פעולה עם אחת מנותנות החסות של המועדון, תציע למכירה יין אדום בחנויות באולד טראפורד. חלק מהרוכשים ייזכו לפגישה עם הסקוטי האגדי בסיומו של כל משחק ביתי

מאמן העבר אלכס פרגוסון עם דייויד גיל יו"ר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הזדמנות לפגוש את הסר. אלכס פרוגוסון ודיוויד גיל/רויטרס

עונה מוזרה עוברת על מנצ'סטר יונייטד. מצד אחד ההשקעה הגדולה בפול פוגבה, זלאטן איברהימוביץ' וז'וזה מוריניו, כך קיוו במועדון, תחזיר את השדים האדומים למאבק על האליפות. מאידך, הזכייה בגביע הליגה, שהפך את 'המיוחד' למאמן הראשון שזוכה בתואר כבר בעונה הראשונה באולד טראפורד, נותנת סימן לגבי שינוי מגמה.

אולם בזמן שאוהדי הקבוצה מנסים להחליט על איזה צד של הכוס הם בוחרים להסתכל, המועדון עשוי להפוך את ההחלטה לקלה יותר. היום (שישי) מדווחים בממלכה כי לקראת המשחק בשבת מול בורנמות', ביציע תאטרון החלומות יתחילו למכור יין אדום בחנויות המועדון.

עוד בנושא:

לואיס סוארס בביקורת על לואיס אנריקה: "העיתוי של ההודעה תמוה"
פרננדו טורס חזר להכרה מלאה: "ורסאליקו וגבי הצילו את חייו"

זלאטן איברהימוביץ' מנצ'סטר יונייטד. AP
יזמינו גם אותו לשתות? זלאטן איברהימוביץ'/AP

הנוהל החדש של מנצ'סטר יונייטד ומכירת היין קיבל גם תפנית מיוחדת בדמות פגישה עם סר אלכס פרגוסון, חובב יין מושבע שמחזיק באוסף המוערך ב-2.3 מיליון ליש"ט. הסקוטי האגדי צפוי לפגוש את אחד מהקונים, בכל משחק ביתי ולשתות איתו לפחות כוס אחת.

לאורך 27 שנותיו של פרגוסון במועדון הוא היה נוהג להזמין את המאמן האורח לשתות בקבוק יין לאחר המשחק. הנוהל התבטל בתקופתו של לואי ואן חאל, אך מוריניו דבק במסורת וגם הוא דואג לחלוק עם המאמן האורח לפחות בקבוק אחד. הרעיון הגיע כחלק משיתוף הפעולה של המועדון עם חברת קסיירו דל דיבלו. על הקבוצה של מוריניו עוברת תקופה טובה עם רצף של 16 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות ואחרי הזכייה מול סאות'המפטון הם ינסו לעשות צעד נוסף לעבר הכרטיס לליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully