וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס בביקורת על לואיס אנריקה: "העיתוי של ההודעה תמוה"

לא שקט בברצלונה. החלוץ הופתע שהמאמן הודיע על עזיבה בעיצומו של מאבק האליפות: "איך הוא יכול לחבק או לנזוף בשחקן כשאין לזה שום עתיד?". בהנהלה חוששים מסמפאולי, גם פוצ'טינו מועמד

one

אווירה מתוחה בברצלונה בעקבות הודעת העזיבה המפתיעה של לואיס אנריקה. המאמן הודיע שיסיים את תפקידו אחרי שלוש שנים בעיצומו של מאבק האליפות, וכעת מתברר שלא רק התקשורת תוהה מדוע הדברים נאמרו בעיתוי שכזה, אלא גם שחקני ברצלונה עצמם, או לפחות אחד הבכירים שבהם, לואיס סוארס. "יש עוד משחקים חשובים מאוד העונה בליגה הספרדית, אנחנו נלחמים על האליפות ויש לנו גם גמר גביע וליגת אלופות. כשמאמן לוקח החלטה כזאת קריטית חודשיים לסיום העונה, מה קורה כשהוא כועס על שחקן, או רוצה לנזוף בו, או סתם לחבק אותו? איך הוא יכול לעשות את זה כשאין לו סיבה אמיתית להיות פה?", התבטא בחלוץ במפתיע בראיון ל"אונדה סרו".

עוד בנושא:

בעיתוי מפתיע: לואיס אנריקה וברצלונה הודיעו על פרידה בקיץ הקרוב
שחקו אותי בברצלונה: מה גורם למאמנים לברוח מהקאמפ נואו?
ברתומאו: "נכריז על מאמן חדש ב-1 ביולי". פפ: "יום עצוב לברצלונה"

שחקן ברצלונה, לואיס סוארס, לצד המאמן לואיס אנריקה. AP
איך זה יעבוד מעכשיו? לואיס סוארס עם לואיס אנריקה/AP

"אני לחלוטין מבין את לוצ'ו, אבל מותר לתהות על העיתוי התמוה של ההודעה הזאת. זה לא עושה לנו טוב כקבוצה", הוסיף. "זה הפתיע אותנו ולא ציפינו לזה, אבל זה לא חשוב כרגע. אנחנו מבינים את ההחלטה ומבינים את העומס שיש על הכתפיים של כל מי שמאמן את ברצלונה. זה דורש שעות על גבי שעות של עבודה ולוצ'ו אבא ורוצה ליהנות גם קצת מהחלק הזה שבחייו". סוארס סיים את דבריו בהצהרת כוונות כשאמר ש"אנחנו לא מורידים את הראש, למרות שיש הרבה אנשים שכבר אמרו שבארסה ויתרה על האליפות".

במקביל, שאלת יורשו של לואיס אנריקה ממשיכה להעסיק את התקשורת הספרדית. על פי "ספורט" הקטלאני, ארנסטו ואלוורדה הוא המועמד המוביל להתמנות לתפקיד, אם כי כבר צויין לא אחת שלאו מסי לא יהיה מרוצה מכך, משום שהוא לא רוחש חיבה גדולה למאמן בילבאו. מועמד נוסף הוא חורוחה סמפאולי, שאמר אמש אחרי הניצחון של סביליה: "לעבוד בברצלונה? לשאלה הזאת אין תשובה, כי פשוט אין שום דבר. אין לי מושג למה אנשים טוענים שאני מועמד, ובכל מקרה אני סבור שלדבר על מועמדים למשרה הזו כרגע זה די מגוחך. אני מאוד את סביליה, עוד לא נפגשתי איתם לדבר על הארכת חוזה, אבל אני איתם עד המוות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן סביליה חורחה סמפאולי. רויטרס
האוהדים בעד, ההנהלה חוששת. חורחה סמפאולי/רויטרס

אל רשימת המועמדים לרשת את לואיס אנריקה הצטרף גם מאוריסיו פוצ'טינו. באיטליה מדווחים כי מאמן טוטנהאם הביע רצון לשוב לברצלונה, אחרי שהחל את קריירת האימון שלו באספניול. שמו של פוצ'טינו עלה כמועמד רק בשל העובדה כי קיים חשש שסמפאולי ידרוש שינויים משמעותיים בסגל לקראת העונה הבאה, חרף היחסים הקרובים עם מסי וניימאר. מאמן סביליה נחשב לדמות דעתנית ועל פי חלק מהעיתונאים באנדלוסיה כבר העביר מסר למנהל המקצועי, מונצ'י, כי הוא ישמח לשתף איתו פעולה בברצלונה.

סקרי הקהל של האוהדים בקטלוניה נוטים בצורה ברורה לטובת סמפאולי, שזכה ל-57 אחוזים מהקולות. יורגן קלופ קיבל 19 אחוזים מהקולות וארנסטו ואלוורדה זכה רק ל-9 אחוזים. מאמן אתלטיק בילבאו נחשב למועמד המועדף על ידי המנהל המקצועי רוברטו פרננדס, בשל ההיכרות הארוכה שלהם. כזכור, ואלוורדה הוזכר כמועמד לשוב לברצלונה כמאמן מספר פעמים בשנים האחרונות. לפני הגעתו של לואיס אנריקה הוא נחשב למועמד המוביל, אך המשא ומתן עימו כשל וסלל את הגעתו של לוצ'ו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully