וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים: אליאס יפתח בהפועל תל אביב, מליקסון ערך אימון מלא

הקשר שחגג יום הולדת 18 לפני שבוע, יעלה בהרכב מול בני יהודה. סגל חסר לקורצקי. הפועל באר שבע תחסר את גדיר, אך הקשר התאושש מהכאבים בקרסול. קשטן מתלבט, דולי מנגה ייעדר

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

בווידאו: מאמן הפועל תל אביב, מנחם קורצקי, מדבר לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת

משחקי המחזור

הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה (שבת, 16:00, ספורט 1)

הפועל תל אביב - בני יהודה (שבת, 18:00, ספורט 1)

הפועל רעננה - בני סכנין (שבת, 18:00, ערוץ 58)

מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע (שבת, 20:30, ספורט 1)

הפועל כפר סבא - מכבי פתח תקוה (ראשון, 19:00, ערוץ 58)

הפועל אשקלון - מכבי תל אביב (ראשון, 20:00, ספורט 1)

בית"ר ירושלים - מכבי חיפה (שני, 21:00, ערוץ 55)

16:00 הפועל חיפה: בקבוצה מתקשים לעכל את ההדחה מגביע המדינה ודני גולן עשוי לשלב את ז'וליו סזאר בקישור. עדן בן בסט ימשיך בחוד וישתף פעולה עם מהראן לאלה (איציק יצחקי).

14:41 מ.ס אשדוד: דולי מנגה יחמיץ כמעט בוודאות את המשחק מחר מול הפועל באר שבע בשל מתיחה בשריר הארבע ראשי. מנגה לא ערך את האימון המסכם לפני הצהריים ובנצי מושל או דן ביטון צפויים להחליפו בכנף הימנית. עוזר המאמן רוני אוואט אמר לקראת המשחק: "אין בליגה הזו קבוצה שאי אפשר לעבור. אנחנו שואפים לתוצאה חיובית" (יניב טוכמן).

14:25 הפועל באר שבע: מיחאי קורהוט ומוחמד גדיר מחוץ לסגל של בכר בשל פציעות. המאמן מתלבט לגבי הכללתו של אנתוני וואקמה בהרכב (שלמה וייס).

13:52 עירוני קרית שמונה: קשטן עדיין לא החליט האם לתגבר את החלק הקדמי לקראת המשחק שיפתח את המחזור ה-26. אם יבחר במערך התקפי יותר אחמד עאבד צפוי לפתוח על חשבונו של שלומי אזלואי הקשר, דין מימוני כשיר וימתין על הספסל (שלמה וייס).

13:18 הפועל כפר סבא: אלי כהן אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "בנקודת הזמן יש פער בין היכולת באימונים ליכולת במשחקים. האתגר שלי הוא להביא את השחקנים ליכולת הגבוהה שלהם. אני כאן כבר חודש וחצי והקבוצה צריכה להשיג יותר" (יניב טוכמן).

12:37 הפועל באר שבע: בן תורג'מן ימשיך לקבל את הקרדיט בעמדת המגן השמאלי על חשבונו של מיחאי קורהוט. בקבוצה הוחלט שלא לסכנו והוא ייזכה לשבוע נוסף של מנוחה, בניגוד למאור למליקסון. הקשר ספג מכה קשה בקרסול מול הפועל כפר סבא, אך ערך אימון מלא והוא כשיר לקראת מ.ס. אשדוד (שלמה וייס).

10:45 הפועל תל אביב: האדומים יגיעו למשחק נגד בני יהודה בסגל חסר מאוד. אזקיאל אנדואסל מוצהב וברשימת הפצועים ניתן למצוא את בן רייכרט, גל שיש, אביחי ידין, אור אוסטוינד וטוטו תמוז. שי אליאס שחגג יום הולדת 18 בשבוע שעבר, צפוי לפתוח לצד חסן אבו זייד. אדי גוטליב שחזר לאימונים אחרי כחודשיים, לא יכלל בסגל.

תומר קשטן מאמן עירוני קרית שמונה. לירון מולדובן
אופטימי. תומר קשטן/לירון מולדובן

9:01 הפועל חיפה: בקבוצה עדיין מעכלים את ההדחה מגביע המדינה. אחרי האסיפה שערך ניר קלינגר, בה לקח אחריות על מצב הקבוצה ("מה שהיה נגמר, מת. אני אחראי, אני אשם") במועדון יודעים שנותר להם סיכוי נמוך להגיע לפלייאוף העליון. מהמשחק בשבת ייעדר לירן סרדל (חמישה צהובים) ואת המחזור האחרון יחמיץ שלומי ארבייטמן, שספג צהוב חמישי במשחק האחרון. ז'וליו סזאר ודור פרץ עשויים לפתוח יחד בקישור. "הסיכוי האחרון שלנו זה ניצחון מחר. גם אם לא נעלה לפלייאוף, לפחות נציל מעט מהכבוד שלנו כקבוצה", אמרו. בקבוצה קיימת אכזבה מעדן בן בסט. חלק מהשחקנים חושבים שעל קלינגר וגולן לספסל אותו חרף העובדה כי הגיע על תקן שחקן בכיר (איציק יצחקי).

8:43 הפועל באר שבע: מוחמד גדיר עדיין לא כשיר והוא אינו צפוי לפתוח בהרכב מול מ.ס. אשדוד. ברק בכר צפוי לערוך מספר שינויים מהמשחק מול הפועל כפר סבא, אולם ניב זריהן ואליניב ברדה ימשיכו לקבל את הקרדיט בחלק הקדמי (שלמה וייס).

8:22 עירוני קרית שמונה: תומר קשטן אמר לשחקניו באימון: "אני מרוצה מההשקעה והמחויביות, זה המשך ישיר למשחק שלנו מול הפועל אשקלון. אנחנו חייבים לייצר יותר מצבים ולאבד פחות כדורים". המאמן עשוי לוותר על אחד משחקני הקישור לטובת שחקן התקפה נוסף (שלמה וייס).

שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה. קובי אליהו
ימשיך בחוד. אליניב ברדה/קובי אליהו

8:05 מ.ס אשדוד: רן בן שמעון צפוי להמשיך במערך של שלושה בלמים גם מול הפועל באר שבע. חאתם עבד אלחמיד, שלא שיחק מול מכבי חיפה, צפוי לחזור להרכב ולשחק במרכז ההגנה לצד מיקי סירושטיין וניר ברדע. בעמדת הכנף הימנית קיימת התלבטות בין תום בן זקן לבנצי מושל. חן עזריאל ימשיך להיעדר בשל פציעה ונראה שבהתקפה יעדיף בן שמעון את דין דוד על פני לוסיו. דן ביטון המושאל מבאר שבע מוערך מאוד על ידי בן שמעון, אבל ספק אם הוא יפתח. אחרי הרבה זמן איצטדיון הי"א עשוי כמעט להתמלא בכ-6,000 אוהדים משתי הקבוצות (יניב טוכמן).

8:03 בני סכנין: לסיאנה דאו הצעיר עשוי לקבל את המקום בחוד של יוסי אבוקסיס, על חשבונו של יובל אבידור. בקבוצה יודעים כי ניצחון יבטיח להם בצורה וודאית את המקום בפלייאוף העליון והגדירו אותו כבעל חשיבות גבוהה, בעיקר מבחינה כספית. "אסור שהמשחק מול בית"ר ירושלים ישפיע עלינו", סיפר אחד השחקנים. בשל עונש ההרחקה של חאלד חלאיילה, תאמבי סגס ועטאא ג'אבר יובילו את הקישור (שלמה וייס).

שחקן מכבי תל אביב יובל שפונגין, שחקן עירוני קרית שמונה אורן ביטון. ברני ארדוב
יפתח במקום אלי דסה? יובל שפונגין/ברני ארדוב

7:29 הפועל כפר סבא: הקבוצה תקיים היום את האימון רק אחר הצהריים בגלל מחסור במגרשי אימון ומכיוון שבצהריים תארח בית"ר כפר סבא משחק ליגה באיצטדיון לויטה. הבעלים סתיו שחם הגיע אתמול לאימון והבהיר כי סרט הקפטן יינתן לבלם הצעיר סהר בראון כאשר דושאן מאטוביץ' יהפוך לקפטן השני. שחם הבהיר לשחקנים כי הוא עושה זאת בשל ההקרבה והמחוייבות של בראון וגילו הצעיר של הבלם לא מעניין אותו. לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה ביום ראשון עשוי רן יצחק לפתוח בחוד ההתקפה מאחר שהוא נראה יותר טוב מכל החלוצים באימונים. עדיין לא ברור אם הברזילאי ברונו אנדרדה יהיה כשיר למשחק. יובל יעקובוביץ' וטל איילה חזרו להתאמן אבל ספק אם ישותפו בראשון (יניב טוכמן).

7:01 מכבי תל אביב: שחקני הקבוצה יקבלו יום מנוחה לקראת משחק הליגה בראשון מול הפועל אשקלון. אחרי משחק גומלין הגביע שלשום והאימון שנערך אתמול, החליטו בצוות המקצועי לאפשר יום מנוחה לו זקוקים השחקנים. ההערכה היא כי ליטו וידיגאל יחזיר את רובן מיקאל, טל בן חיים וברק יצחקי להרכב אחרי שלא פתחו בגביע המדינה מול מכבי פתח תקוה. הנקודה המעניינת היא מי יחליף את אלי דסה כמגן ימני והאם שרן ייני יחזור לשחק בעמדה הזו בפעם הראשונה מאז חזר למכבי תל אביב. ייני היה המגן הימני של הקבוצה בטרם יצא לויטסה ארנהם ועד כה שיחק במגוון תפקידים אבל דסה מוצהב ולא ישחק בראשון. במידה שייני ישחק כמגן ימני, יפתח אבי ריקן כמגן שמאלי. אם וידיגאל יחליט להמשיך עם ייני כמגן שמאלי סיכויים טובים ליובל שפונגין לשחק כמגן ימני. שפונגין נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים, כך שהמאמן הפורטוגלי סופר אותו (יניב טוכמן).

שחקן הפועל כפר סבא, סהר בראון. מגד גוזני
קפטן חדש. סהר בראון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully