וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 1:1 לאתלטיקו מדריד מול לה קורוניה, פציעה מפחידה לטורס

הקולצ'ונרוס איבדו שתי נקודות בריאזור, אבל רגעי החרדה האמיתיים הגיעו בדקה ה-85 כשאל ניניו התנגש בברגנטיניוס וצנח על הדשא. סביליה ניצחה 0:1 את בילבאו ונצמדה לריאל וברצלונה

one

בווידאו: תקציר המשחק של אתלטיקו

אחרי המשחקים המשוגעים של ריאל מדריד וברצלונה אתמול (רביעי), קבוצות הצמרת של אתלטיקו מדריד וסביליה השלימו את המחזור ה-25. הקבוצה של דייגו סימאונה מעדה עם 1:1 בחוץ מול לה קורוניה וגם איבדה את פרננדו טורס שחווה פציעת ראש מדאיגה לקראת הסיום והובהל לבית החולים. טורס התנגש בברגנטיניוס וככל הנראה בלע את הלשון כשחברו לקבוצה שימה ורסאליקו פתח לו את הפה וכנראה הציל את חייו. ברדיו "מארקה" דיווחו שטורס מדבר וחזר להכרה כשגם סוכנו אישר שהוא חזר להכרה מלאה ויעבור בדיקות נוספות במהלך הלילה. במשחק נוסף שנערך היום גברה סביליה 0:1 על אתלטיק בילבאו.

אנטואן גריזמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
שער 100 בליגה. גריזמן/רויטרס

דפורטיבו לה קורוניה - אתלטיקו מדריד 1:1

פפה מל ערך את הבכורה שלו על הקווים בריאזור כמאמן לה קורוניה ולא היה רחוק מהפתעה גדולה מול הקולצ'ונרוס, שהגיעו למשחק הזה אחרי ההפסד הביתי הכואב מול ברצלונה במחזור החולף, אך עם כל הכבוד למה שהתרחש על כר הדשא, הדרמה הגדולה הגיעה לקראת הסיום כשפרננדו טורס התנגש באלכס ברחנטיניוס וצנח על כר הדשא כשהוא ללא הכרה. אל ניניו פונה באמבולנס לבית החולים וסוכנו כבר הספיק לעדכן שהוא חזר להכרה מלאה ויעבור בדיקות מקיפות במשך הלילה.

והיה גם משחק. המארחים עלו ליתרון כבר אחרי 13 דקות אחרי טעות קשה של אובלק שמסר כדור שוער רע למריה חימנס שחלם, פלורין אנדונה אמר תודה וכבש. אתלטיקו הפעילה מכבש במחצית השנייה ובדקה ה-68 באה על שכרה עם שער ליגה 100 של אנטואן גריזמן, שקיבל כדור מקראסקו ומחוץ לרחבה הפציץ בשמאל לחיבורים. פרננדו טורס עוד היה קרוב מאוד להשלים מהפך, אבל חרמן לוקס רשם הצלה אדירה לבעיטה של הספרדי בדקה ה-80.

וינסנט איבורה שחקן סביליה. GettyImages
ה"סקורר" של סביליה. ויסנטה איבורה/GettyImages

סביליה - אתלטיק בילבאו 0:1

ניצחון חמישי רצוף בכל המסגרות לסביליה, שניצלה את המעידה של ריאל מדריד השנייה ורחוקה ממנה כעת רק בנקודה אחרי שגברה בקרב עיקש על הבאסקים. סביליה לא הציגה משחק גדול, אבל בדקה ה-14 קיבלה פנדל אותו בעט סטבן יובטיץ' רע למרכז השער, איראיסוס הדף אבל ויסנטה איבור השתלט על הריבאונד ובעט מתחת לגופו של השוער חסר המזל. זה היה הפסד החוץ החמישי של בילבאו בששת משחקיה האחרונים והיא רחוקה כעת ארבע נקודות מהמקום שמוליך לליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully