וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "מבטיח שנעשה את הכול עד הסוף כדי להשיג ניצחון"

2.3.2017 / 22:59

קפטן מכבי תל אביב נשמע מאוכזב אחרי ההפסד לאולימפיאקוס: "כולנו עשינו את המקסימום וזה לא הספיק לנו". איינארס בגאצקיס: "שיחקנו טוב בהגנה, אבל לא קלענו זריקות פנויות ופספסנו מצבים"

ברני ארדוב

עונת היורוליג העגומה של מכבי תל אביב נמשכה הערב (חמישי), עם הפסד בית שביעי במפעל, 82:71 לאולימפיאקוס. הצהובים, שחסרו את דווין סמית' ואנדרו גאודלוק הפצועים, נאלצו להתמודד מול היוונים עם סגל חסר במיוחד, ואפילו העלו על הפרקט חמישייה ישראלית לחלוטין בשלב מסוים, דבר שלא קורה הרבה במשחקיהם באירופה. גם נמרוד לוי, שחתם בקבוצה רק אתמול, זכה לשחק (חצי דקה בלבד), בעוד דיימון סימפסון ייאלץ להמתין למשחק הבא (בבית מול מילאנו) כדי לקבל דקות ראשונות בצהוב.

עוד בנושא

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה בביתה 82:71 מול אולימפיאקוס

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס: "המשחק הזה מוכיח מה שאמרתי, שאפשר לשחק טוב מאוד בהגנה אבל אם לא תקלע זריקות פנויות ותנצל מצבים, קשה מאוד לנצח קבוצה כמו אולימפיאקוס. הם לא עשו שום דבר מיוחד, אבל הם מנצלים את המצבים שלהם במשחק טוב מאיתנו. במשחק חייב להיות איזון בין הגנה להתקפה. אין לי דבר נגד השחקנים, הם ניסו ונלחמו, אבל זה לא מספיק. למרות שלא נותר סיכוי במפעל, אנחנו משחקים כדי לכבד את עצמנו ואת האוהדים, שתמיד מגיעים לעודד, זו המטרה שלנו וזה חשוב יותר מדברים אחרים. אנחנו צריכים לשכוח מהמשחק כי בעוד יומיים יש לנו משחק נגד קבוצה מאוד אגרסיבית ואנחנו צריכים להתכונן. אני חושב שנראינו טוב, בהתחשב בשחקנים שלא שיחקו".

קפטן הצהובים גיא פניני אמר: "אני לא יודע אם משהו באנרגיות לא עבד, אני חושב שהעומק של הקבוצה הכריע. ברבע השלישי והרביעי יצאנו מתכנית המשחק שלנו והם המשיכו בשיטה שלהם, שיחקו חכם, התישו אותנו ובסופו של דבר זה הכריע. נלחמנו על המגרש, רצינו. החבר'ה פה מספיק מבינים את המקום הזה, לעלות על המגרש עם החולצה של מכבי ותמיד להילחם עד השנייה האחרונה. קודם כל משחקים בשביל הסמל. אני מקווה שנמשיך עד הסוף ואולי גם ננצח. אני מבטיח שננסה לעשות הכול כדי לנצח. אני לא יודע אם זה יצליח, סיימנו את המשחק היום וכולנו עשינו את המקסימום וזה לא עבד. אני מבטיח שבכל משחק נעשה את המקסימום. אני מקווה שהמשחק הזה לא ישפיע עלינו בליגה".

מאמן אולימפיאקוס יאניס ספירופולוס: "עשינו עבודה טובה בהגנה. לא נתנו למכבי לקלוע למרות שהיא קבוצת התקפה טובה שמשחקת בקצב גבוה. עלינו להודות שהם שיחקו ללא מספר שחקנים טובים, מה שהקל עלינו. שמרנו על ריכוז וניצחנו. ספאנוליס הוא המנהיג שלנו ואנחנו זקוקים לו חזרה, כדי להוביל את הקבוצה".

די ג'יי סילי עם גיא פניני. ברני ארדוב
זה לא מספיק. פניני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully