וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזיל: "מוריניו קרא לי פחדן, פפ הוא הסיבה שלא חתמתי בברצלונה"

חודש לפני פרסום האוטוביוגרפיה שלו, קשר ארסנל חשף: "הגעתי לברצלונה עם הסוכן שלי, אבל גווארדיולה אפילו לא דיבר איתי", וגם: הויכוח הלוהט עם מוריניו במדריד ששינה לו את הקריירה

רויטרס

באפריל תצא לאור האוטוביוגרפיה של מסוט אוזיל. היום (חמישי) בחר קשר הנבחרת הגרמנית וארסנל להעניק מספר פנינים מהספר, בראיון ל'בילד', בו סיפר על הסיבה שהעדיף את ריאל מדריד על פני ברצלונה וגם חשף את מערכת היחסים המיוחדת שלו עם ז'וזה מוריניו.

עוד בנושא:

שחקו אותי בברצלונה: מה גורם למאמנים לברוח מהקאמפ נואו?

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
מאוהב באחד, מאוכזב מהשני. ז'וזה מוריניו ופפ גווארדיולה/רויטרס

"טסתי עם הסוכן שלי לקטלוניה כדי להיפגש עם אנשי ברצלונה", סיפר אוזיל על המגעים שניהל ב-2010 אחרי המונדיאל. "רציתי לשחק שם, כי הם היו הקבוצה הכי טובה בעולם וזו ששיחקה את הכדורגל הטוב בעולם. כשהגעתי הסבירו לי שפפ גווארדיולה נמצא בחופשה, הוא אפילו לא התקשר אליי, סימס לי או רצה שנדבר על ההגעה שלי למועדון. רק בגללו החלטתי לוותר על ההגעה לבארסה. לעומתו, ז'וזה מוריניו נלחם עליי. הוא דיבר איתי מעומק ליבו, הביע התלהבות ורצון לשתף איתי פעולה בריאל מדריד, זה מה שגרם לי להעדיף אותם".

על היחסים המעורערים עם ה'מיוחד' בחר הקשר לחשוף צד שונה: "ז'וזה לא הפסיק לקלל אותי, הוא קילל את כולם ובעיקר אותי. השיא הגיע במהלך ויכוח בחדר ההלבשה. מוריניו תקף אותי ואמר 'אתה חושב שהמסירות שלך יפות ואתה מספיק טוב כדי לשחק מבלי להילחם. אתה פחדן. אני לא מקבל שחקנים שנותנים רק חמישים אחוז מעצמם'. הסתכלנו אחד על השני כמו שני מתאגרפים, שנאתי אותו בכל ליבי באותו רגע. זרקתי את החולצה שלי בכעס, אבל הוא לא ויתר וטען שאסור לי להתבכיין כמו ילד או לרוץ למקלחת. מוריניו דרש שאוכיח את עצמי מול החברים שלי לקבוצה, לקהל ולמועדון מה אני שווה. השיחה הזו שינתה את הקריירה שלי, אני אוהב אותו על מה שהוא עשה בשבילי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מסוט אוזיל שחקן ארסנל. AP
למי קראת פחדן? מסוט אוזיל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully