וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הגדילה את הפער בפסגה, שישייה לדורטמונד

הבווארים הביסו 0:3 את קלן בזכות שערים של מרטינס (25), ברנאט (48) וריברי (90) והפער צמח ל-7. 2:6 לשוורצגלבן על לברקוזן, צמד לאובמיאנג. אלמוג כהן כבש אך אינגולשטאדט הפסידה 5:2 להופנהיים

מרווין קומפר ר.ב. לייפציג חוגג שער. GettyImages
רק נקודה ללייפציג. קומפר/GettyImages

המחזור ה-23 בבונדסליגה נפתח אמש (שישי) עם 2:2 בין אוגסבורג לר.ב. לייפציג. הערב ניצחה באיירן מינכן 0:3 את קלן, בורוסיה דורטמונד הביסה 2:6 את לברקוזן ואלמוג כהן המשיך את העונה הטובה בקריירה שלו, עם שער רביעי העונה בהפסד 5:2 של אינגולשטאדט להופנהיים. בורוסיה מנשנגלדבאך המשיכה לדהור, הפעם עם 2:4 מול שאלקה השוקעת.

כריסטיאן קלמנס קלן מול טיאגו אלקנטרה באיירן מינכן. GettyImages
קלי קלות. טיאגו אלקנטרה/GettyImages

פ.צ. קלן - באיירן מינכן 3:0

הבווארים נראו מצוין בשני המשחקים האחרונים כשהביסו 0:8 את המבורג במחזור הליגה האחרון ו-0:3 את שאלקה בגביע, והערב הם המשיכו במומנטום וצלחו את משחק החוץ הקשה בדרך לפתיחת פער של שבע נקודות בפסגה. חאבי מרטינס כבש ראשון כשניצל כדור רוחב של ארתורו וידאל בדקה ה-25, ובדקה ה-48 דאג חואן ברנאט להכפיל, בסיוע ההגנה של קלן, אחרי בישול של תומאס מולר. את הדובדבן על הקצפת הניח פרנק ריברי בדקה ה-90.

בורוסיה דורטמונד - באייר לברקוזן 2:6

המומנטום של השוורצגלבן נמשך, עם משחק שלישי ברציפות אותו הם מנצחים בהפרש של שלושה שערים או יותר. אוסמאן דמבלה פתח את החגיגה כבר בדקה השישית עם בעיטה שטוחה מקצה הרחבה, פייר אמריק אובמיאנג ניצל טעות בהגנה והכפיל מקרוב בדקה ה-27 וחגג את שערו ה-20 העונה בבונדסליגה - הראשון שעושה זאת, והשלישי באירופה שמגיע לכמות כזו עונה שנייה ברציפות (אחרי מסי ואלכסנדר לקאזט). קווין פולנד צימק ל-2:1 בדקה ה-48, אולם אובמיאנג דאג להשלים צמד (69). וונדל עוד הספיק לצמק פעם נוספת (74), אך המילים האחרונות היו שייכות לכריסטיאן פוליסיץ' (77), אנדרה שורלה (85, בפנדל) ורפאל גריירו (92).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים עם פייר אמריק אובמיאנג. GettyImages
העונה הנהדרת נמשכת. אובמיאנג/GettyImages

הופנהיים - אינגולשטאדט 2:5

אלמוג כהן המשיך את עונתו הנפלאה וכבש את שערו הרביעי העונה בבונדסליגה, אך קבוצתו שמטה יתרון 2:1 ופספסה הזדמנות לברוח מהקו האדום. הרגע הגדול של הקשר הישראלי הגיע בדקה ה-38, עם בעיטה שטוחה ומדויקת מתוך הרחבה שקבעה 1:1. ניקלאס סולה כבש שער עצמי והשלים מהפך (60) לאחר היתרון של סבסטיאן רודי, אולם אדם שלאי (62, 79), אנדריי קרמאריץ' (77) ובנג'מין הובנר (88) הפכו.

אוגסבורג - ר.ב. לייפציג 2:2

סגנית המוליכה לא הצליחה להלחיץ את באיירן ואיבדה צמד נקודות יקר, בעוד המארחת ממשיכה להתרחק מהתחתית. קונסטנטינוס סטיפלידיס היווני, שכבר כבש העונה כמה שערים יפים, ירה בדקה ה-19 פצצה אדירה מ-30 מטר לחיבורים, אבל לייפציג הפכה. טימו ורנר כבש (25) מבישול נפלא של נאבי קייטה ומרווין קומפר נגח פנימה כדור קרן של אמיל פורסברג (52). אלא שדווקא אחרי שלייפציג רשמה החמצה גדולה, היא מיד נענשה מן העבר השני משער במתפרצת של מרטין הינטרגר (60). לוורנר עוד הייתה הזדמנות גדולה להכריע, אבל הוא פספס והנקודות חולקו.

בורוסיה מנשנגלדבאך - שאלקה 2:4

הדהירה של הסייחים לא נעצרה גם מול הרויאל בלוז, שהשלימו רצף בן חמישה משחקים בכל המסגרות ללא ניצחון. ההגנה של שאלקה שוב קרסה ואחרי ה-3:0 מול באיירן מינכן, היא נותרה חסרת אונים מול המארחת. פביאן ג'ונסון כבש פעמיים (28, 64), אוסקר ונדט (67) ורפאל (76) הוסיפו. פנדל של נאביל בנטלב (38) ושער של ליאון גרוצקה (82) לא עזרו לאורחת. לארס שטינדל, שנמצא בכושר הבקעה מפלצתי, הסתפק בבישול.

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט חוגג. GettyImages
שער שלא הספיק. אלמוג כהן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully