וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודמאייר התנצל על האמירות ההומופוביות: "אשמח לסייע לקהילה הגאה"

כוכב הפועל ירושלים פרסם הבהרה בעקבות האמירות שהשמיע בפני וואלה! ספורט ("אם היה לי הומוסקסואל בקבוצה, הייתי מתקלח מעבר לרחוב"): "זה נאמר בהומור". גם ירושלים התנצלה: "נמשיך להיות בית לכל האוכלוסיות"

יוסי ציפקיס

האמירות ההומופוביות שהשמיע אמארה סטודמאייר בפני המיקרופון של וואלה! ספורט היכו גלים ועשו כותרות אפילו בארצות הברית. כעת, בעקבות ההתייחסות לאמירותיו ברחבי העולם, מגיעה גם ההתנצלות. כוכב הפועל ירושלים פרסם הבוקר (חמישי) הבהרה בעקבות האמירה השנויה במחלוקת, לפיה "אם היה הומוסקסואל בקבוצה שלי הייתי מתקלח מעבר לרחוב, מתלבש מעבר לפינה ונוסע במסלול אחר לאולם".

"אני מתנצל על האמירות הפוגעניות כלפי קהילת הלהט"ב", מסר סטודמאייר. "הקטע המצולם נלקח מתוך ראיון רחב יותר שבמסגרתו נשאלתי מספר שאלות היפותטיות שעליהן עניתי בהומור. התשובות שנתתי היו אמורות להיות בדיחה ואני מתנצל מעומק הלב שפגעתי. אני אשמח לקיים דיאלוג על מנת לסייע ולתרום באתגרים שקהילת הלהט"ב נתקלת בהם באופן יומיומי".

גם הפועל ירושלים פרסמה תגובה רשמית: "למרות שהיה לנו ברור מהרגע הראשון שהשחקן לא התכוון לפגוע אנו מצרים על ההתבטאות. הפועל הייתה ותמשיך להיות בית אמיתי לכל האוכלוסיות ומקום שכולם מרגישם בו בנוח".

עוד בנושא

אמארה סטודמאייר: "הומו בקבוצה שלי? אתקלח מעבר לפינה"
בארצות הברית דיווחו על הפרשה, ג'ון אמיצ'י: "זה מביך"

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
"לא היתה כוונה לפגוע". אמארה/ברני ארדוב

ראשיתו של הסיפור בשאלה שנשאל סטודמאייר במסגרת פינת השאלה הזהה בתוכנית "משחק מקדים". אמארה נשאל איך היה מגיב אם בקבוצה שלו היה משחק כדורסלן הומוסקסואל והשיב: "אתקלח מעבר לרחוב, אתלבש מעבר לפינה, אסע במסלול אחר לאולם". כשהסנטר נשאל האם הוא צוחק, הוא השיב ש"בכל צחוק יש גם אמת".

וושינגטון פוסט, ESPN, YAHOO, CBS ואתרי חדשות וספורט רבים אחרים התייחסו לאייטם בוואלה! ספורט. חלק מהם התייחסו לאמירות של אמארה כאל בדיחה סרת טעם ואסורה ואחרים כתבו ש"זו לא הפעם הראשונה בה סטודמאייר נתן לנו סיבה להגדיר אותו כהומופוב". כולם הזכירו את ההסתבכות הקודמת של הכדורסלן בגלל סיבה דומה, בה כינה את אחד המשתמשים בטוויטר בכינוי פוגעני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully