וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דשאן: "זה זמן טוב להחזיר את בנזמה לנבחרת צרפת"

אחרי ההצהרות של יו"ר ההתאחדות ("אי אפשר להשאיר את קארים בחוץ לנצח"), מאמן הטריקולור הביע אמון מחודש בבנזמה: "ההחלטה מסתמכת על סיבות ספורטיביות, מה שקרה בעבר נשאר בעבר"

רויטרס

בווידאו: ריאל מדריד ולאס פלמאס נפרדות ב-3:3

האם הקאמבק של קארים בנזמה לנבחרת צרפת מתקרב? על פי התקשורת הצרפתית היום (חמישי) עולה שכן. לקראת משחקה של סגנית אלופת אירופה מול לוקסמבורג ב-25 במרץ, שוקל דידייה דשאן לזמן את חלוץ ריאל מדריד. לאלו שבמקרה שכחו, הדחתו של בנזמה מהסגל של הטריקולור נבעה מפרשת קלטת הסקס עם מת'יו ולבואנה, פרשה שהטילה ספק על עתידו בנבחרת צרפת.

עוד בנושא:

ברתומאו: "נכריז על מאמן חדש ב-1 ביולי". פפ: "יום עצוב לברצלונה"
סרחיו ראמוס: "יש לנו יותר נשמות מלחתול, לא תצליחו להרוג אותנו"

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה חוגג. רויטרס
ישוב לנבחרת? קארים בנזמה/רויטרס

רק בתחילת השבוע נשיא ההתאחדות הצרפתית נואל לה גרט הצהיר: "היום, אחרי תקופה ארוכה, בנזמה הוא מועמד ראוי לנבחרת. לא רציתי להשאיר אותו מחוץ לתמונה לנצח. דשאן תמיד הגן על קארים וגם עכשיו, שהמשפט מתנהל, הוא מאמין בו". הופעתו האחרונה של החלוץ במדי צרפת הייתה באוקטובר 2015, אז הוא הרשית צמד ב-0:4 מול ארמניה, כחלק מההכנה של הטריקולור ליורו 2016.

היום, בראיון ל'לה פריסיאן', בחר דשאן להצהיר: "אני חושב שזה זמן טוב להחזיר את בנזמה לנבחרת, ההחלטה הזו היא שלי בלבד ומסתמכת על סיבות ספורטיביות בלבד. מה שקרה בעבר, נשאר בעבר. מדובר באחד החלוצים הטובים באירופה, אבל אני לא מתחרט על מה שעשיתי בעבר ובמיוחד בנוגע לזימונים לקראת יורו 2016. גם לסאנה דיארה לא שיחק בנבחרת חמש שנים, והפך לחלק מהסגל. אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד, הדלת אף פעם לא סגורה".

מאמן נבחרת צרפת, דידייה דשאן. רויטרס
מוכן לשינוי. דידייה דשאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully