וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מה שמאפיין אותנו בניצחונות והפסדים זה הדרך שלנו"

2.3.2017 / 10:29

אחרי האסיפה הקשה, מאמן הפועל באר שבע הביע אמון בשחקנים לקראת אשדוד (שבת, 20:30, ספורט 1): "ניתחנו את הדברים השבוע". ברדה: "הטירוף מלווה אותי כל הקריירה". ויטור שב לישראל

שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה. קובי אליהו
צפוי להמשיך בחוד. אליניב ברדה/קובי אליהו

אחרי ששמרה על פסגת ליגת העל בזכות ה-0:3 מול הפועל כפר סבא, הפועל באר שבע קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש במחזור ה-25 מול מ.ס. אשדוד. האלופה התאוששה בצורה מרשימה מההדחה מהליגה האירופית מול בשיקטאש, שמרה על המאזן הביתי המרשים שלה וכעת היא תנסה להגדיל את הפער ממכבי תל אביב לשש נקודות. עדיין לא ברור האם לאסיפה הקשה שכינס בכר תהיה השלכות לגבי ההרכב בשבת, אך מסתמן כי גיא חיימוב ולואי טהא ימשיכו לקבל את הקרדיט בהגנה, גם אליניב ברדה וניב זריהן, שזכו לשבחים מהמאמן, עשויים להמשיך בחלק הקדמי.

מיגל ויטור ינחת בסוף השבוע בישראל ויעבור את סוף השיקום מהפציעה בישראל. בבאר שבע מקווים שהוא יחזור לאימונים כמה שיותר מהר ויותר להיכלל בסגל במחזור הראשון או השני בפלייאוף העליון.

עוד בנושא:

ברק בכר נזף בשחקני הפועל באר שבע: "כולם הבינו עד כמה הוא כועס"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. שי מכלוף
יגדיל את הפער בפסגה? ברק בכר/שי מכלוף

ברק בכר פתח את מסיבת העיתונאים: "מה שמאפיין אותנו אחרי משחקים זו הדרך שלנו. גם שניצחנו וגם שהפסדנו צריך להתרכז בדברים הפחות טובים. ישבנו במהלך השבוע, ניתחנו את הדברים ונצטרך לשפר אותם ביום שבת מול מ.ס. אשדוד. ברדה, הביא דברים טובים ושונים במשחק האחרון. הייתה אי הבנה עם לוסיו, מה שיהיה בשנה הבאה פתוח גם לגביו. אני לא רוצה לדבר על העונה הבאה, יש לנו 12 משחקים עד לסיום העונה".

"ברור שזכייה בגביע הייתה אחת המטרות", אמר המאמן: "קיימת אפשרות שהעובדה שאנחנו משחקים רק בליגה מעניקה לנו יתרון. אנחנו נמצאים בקשר עם כל המושאלים, לעיתים אנחנו צופים בהם ולפעמים שומרים על קשר. אנחנו מקבלים כבוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לוסיו שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
עשוי לחזור. לוסיו/לירון מולדובן

אליניב ברדה הוסיף: "לאורך כל הקריירה הטירוף מלווה אותי וברגע שלא יהיה לי את זה, אז אני אגיד שלום. אני מקווה להדביק את כולם בטירוף הזה, והוא יבוא לידי ביטוי כבר בשבת הקרובה. עברתי יום לא פשוט בשני, מהבשורה בבוקר, הלוויה ואז להגיע למגרש. בשיחה עם ברק החלטתי שאני רוצה לשחק, אני בטוח שסבא שלי היה רוצה שאשחק. התחושה שלי הייתה זה שסבא שלי מסר לי את הכדור".

על הירידה במחצית השנייה מול הפועל כפר סבא: "אני בטוח שמעכשיו הדברים יראו אחרת, כולם יביאו מהדקה הראשונה לטרוף את הדשא. זה יצטרך ללוות אותנו עד לסיום העונה, כי אין ברירה אחרת. אני יודע שנעשית עבודה רצינית כדי לקדם שחקנים מקומיים, גם דן ועמית ביטון יצאו כדי לצבור דקות משחק כדי לחזור לכאן".

"אם זה היה מתאפשר היינו רוצים לשחק בשלושה מפעלים", אמר הקפטן: "אני לא רוצה להתייחס לקבוצות אחרות. ננסה לשחזר את ההישג מהעונה שעברה, הליגה היא הלחם והחמאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully